Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, כבר כמה זמן שאני מחפש לקנות אלפא 159 ידנית יד שניה, אבל פשוט אין כאלה בארץ.

מצאתי אחת, בצבע לבן אבל בלי סאן רוף כמו שאני רוצה והוא דורש עליה יותר מהמחירון וזה גם ככה מעל התקציב שלי.

השאלה היא האם יש אפשרות לייבא את הדגם מחו"ל לארץ?

פורסם

תלוי אם אתה עושה את הפרוצדורה לבדך או נעזר בחברה המתמחת ביבוא אישי(הינומה מוטורס וכו)

יש תקנות מסודרות לגבי זה,תתחיל לקרוא על זה ותחשב לך את העלויות המשוערות(אתה אמור לשלם מס לפי המחירון כאן,עלות משלוח וכו)

מאיפה אתה רוצה ליבא?

פורסם
תלוי אם אתה עושה את הפרוצדורה לבדך או נעזר בחברה המתמחת ביבוא אישי(הינומה מוטורס וכו)

יש תקנות מסודרות לגבי זה,תתחיל לקרוא על זה ותחשב לך את העלויות המשוערות(אתה אמור לשלם מס לפי המחירון כאן,עלות משלוח וכו)

מאיפה אתה רוצה ליבא?

 

לא איכפת לי ממש מאיפה.. הכי זול ייצא לי מאיטליה, לא?

פורסם

לא יכלו לנקות את האוטו לפני שצילמו את התמונות.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

לדעתי זה אותו רכב. שים לה שהבחור עדכן היום בפורום אלפא ב16:00 שרכש את הרכב.

כנראה אוטודיל טרם הסירו את המודעה מהאתר שלהם / מיד 2.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

רכישת רכב 2009 היא גבולית מבחינת התקנות ויש לבדוק טרם היבוא את תאריך הייצור של הרכב ע"מ שלא תצטרך להחזירו כלעומת שבא.

 

אפשר לייבא רכב עד שנתיים מיום ייצורו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה-3.2 ליטר TI קצת יקרה לי מידי.. אבל תודה בכל מקרה :)

 

zvit, אם אני ירצה לייבא 2010, לא תיהיה לי שום בעיה מבחינת התאריך יצור?

פורסם

  1. הרכב הוא חדש או משומש, וטרם חלפו 24 חודשים ממועד ייצורו.
    אם מועד ייצורו אינו ידוע, טרם חלפו 24 חודשים מהמועד שבו נרשם לראשונה לתנועה בדרכים במדינת חוץ.

אסור שיחלפו 24 חודש בזמן שהוא נרשם במשרד הרישוי בישראל, לכן יש לקחת טווח בטחון של חודשיים שלושה , כלומר רכב שגילו בעת הרכישה יהיה לא יותר מ 21-22 חודש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...