Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנעלם הגדול - שאלה - 124 ספיידר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתה מחפש אז כנס לאיביי, יש שם המון מרצדס קבריולטים ב-3 עד 4 K .

צודק, זה מטורף..

פירסמו היום בשרשור של "מציאות ב EBAY " מרצדס 1974 SEL 450 , עוד 11 שעות לגמר המכרז והיא עומדת

על 600 דולר בלבד !! ( ואין מחיר מינימום ).

זלטין - לידיעתך :twisted:

פורסם

אל תדאג.

אם היא שווה משהו כל האקשן יתחיל שם 5-10 דקות לסיום.

 

ובכלל (וזה הראש הישראלי שלי...) כל הזמן נראה לי שאין יוצר פשוט מלהשתמש בחברים שמכניסים הצעות פיקטיביות

רק בכדי לייצר רעש על מכרז מסוים ולהגיע קרוב ל RESERVE PRICE

פורסם

סתם לידיעה

 

המכרז נסגר ב 1827 $ מרצדס פתוחה 1974 450SL

 

אז יש מציאות , צריך לחפש והרבה

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

דבר עם אורן קיפניס שהוא אחד מראשי מועדון ה-5 וראש מועדון סאאב ישראל. אם תרצה טלפון דבר איתי בפרטי

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

תשובת רשות המיסים:

 

 

הגיע תשובה לפניה מס' 183042

הנדון: פניה 183018 - שווי למס

 

א.נ.,

אין במכס מחירונים, תוכל לחפש מידע נוסף באתרי האינטרנט השונים.

כמו כן, כל רכב מוערך לגופו בעת השחרור בלבד.

 

 

ובכן, רשות המיסים מפנה אותי לחפש מידע "באתרי האינטרנט השונים". הלו !!! זה רדיו ?!?!?!

בכל אופן כולי תקווה לבצע הגירה לספיידר שנראית מאוד פופולרית לאחרונה (יחד עם MG) באיביי....

פורסם

אני מציע לך לכתוב מכתב דומה לכמה מלונות קזינו בלאס ווגאס, תגיד שאתה מגיע עם

2000$ ומבקש שיערכו מה סכויי הזכייה שלך בקזינו שלהם...

 

קרוב לוודאי שתקבל תשובה דומה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

צודק לגמרי

אני משוכנע שחברי המכס עוברים השתלמות בווגאס.

 

דבר אחד בטוח: The fu**g house wins

 

שאלה אחרת, האם ניתן (יש טעם) להתעניין ברכב שמוגדר ב title כ salvage ?

פורסם
אני מציע לך לכתוב מכתב דומה לכמה מלונות קזינו בלאס ווגאס, תגיד שאתה מגיע עם

2000$ ומבקש שיערכו מה סכויי הזכייה שלך בקזינו שלהם...

 

קרוב לוודאי שתקבל תשובה דומה-רן

 

 

גדול!!!!!!!:lol::lol::lol:

פורסם

 

שאלה אחרת, האם ניתן (יש טעם) להתעניין ברכב שמוגדר ב title כ salvage ?

 

 

רק אם זה הרכב שאתה מחפש כבר שנים ואין לו תחליף ,

וכמובן זה דורש ממך לנסוע לשם ולשחרר את השעבוד של הרכב לפני הקניה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
רק אם זה הרכב שאתה מחפש כבר שנים ואין לו תחליף ,

וכמובן זה דורש ממך לנסוע לשם ולשחרר את השעבוד של הרכב לפני הקניה

 

הבנתי, תודה.

אני אסתפק בשיעבוד למדינת ישראל וחוקיה מחריבי השמחות...

×
×
  • תוכן חדש...