Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחפש רביעיית צמיגים לפוקוס דגם ישן המידה 195/60R15.

חשבתי על יוקוהמה C.DRIVE או משהו דומה התקציב 1600-1700 ש"ח.

אוטודיפו לא נותנים הצעה בטלפון מישהו בירר לאחרונה?

אני מירושלים

פורסם
שלום

אני מחפש רביעיית צמיגים לפוקוס דגם ישן המידה 195/60R15.

חשבתי על יוקוהמה C.DRIVE או משהו דומה התקציב 1600-1700 ש"ח.

אוטודיפו לא נותנים הצעה בטלפון מישהו בירר לאחרונה?

אני מירושלים

 

היוקוהומה טובים ותהנה איתם - שקטים ועם אחיזה טובה ביבש ורטוב

חפש אצך מוכרי צמיגים באיזור של ירושליים, יש בפורום כמה המלצות לגבי איזור ירושליים

קובי

:-)

פורסם

אני לא מתלהב מהמחירים אוטודיפו, גם במבצעים הם עדיין יקרים.

תבצע חיפוש בפורום ותמצא פנצריות זולות בירושלים.

קובי

פורסם

הנה כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=359806

 

ואם תרצה תעדכן את השרשור שהפנתי אליו.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

תודה על הקישור אני אעדכן שם.

מצאתי "ויקינג" שהיא חברה בת של קונטיננטל ב-340 ש"ח לצמיג מישהו מכיר?

 

אה, וקראתי שלא כדאי ויקינג על מגנזיום (יש לי) - מה פירוש ????

פורסם

הדרך הכי פשוטה לטעמי, כדי לדעת מהיכן ניתן להשיג צמיגי יוקוהמה או דנלופ, היא בעזרת אתר היבואן אשר בו מפורטים כל המשווקים המורשים על פי חלוקת אזורים.

 

אתר היבואן:

http://www.kamortires.co.il

פורסם

במקום ויקינג תקנה ב 350 ש"ח פאלקן ZE912:

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=251968&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E9%F4%EF

 

הצמיג הזה נותן תמורה מצויינת למחיר שלו וגם נראה לא רע על מגנזיום.

 

צמיג נוסף שלא עולה הרבה זה פירלי P6

 

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=256443&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E0%E9%E8%EC%E9%E4

 

עזוב אותך מחברות בת למיניהם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...