Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 אבארט


רועי צוקרמן
שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

או שמא 595 אבארט?

 

בכל מקרה, נתקלתי בebay במנוע 595 ותהיתי האם הוא מתאים לפיאט 500 רגילה, או שבמקור נתבצעו שינויים כלשהם להתאמת המנוע הנ"ל למרכב.

 

כל עצה בנושא תתקבל בברכה!

 

רועי.

 

המנוע: לחץ כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

כמו שמשתמע משמו, הוא משופר (מאוד) ביחס למנוע המקורי (19.5 כ"ס, להזכיר...), אבל

היו גרסאות מוטרפות עוד יותר...

למיטב ידיעתי, אין לאדם פרטי דרך ליבא מנוע באופן חוקי - רק לסוחר רכב.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מבין היו ל-500 אבארט שני מנועים 595 ו-695.

 

על מנוע ה-595 אני יודע בוודאות שהחלפת המנוע המקורי במנוע הזה היתה שיפור פופלארי יחסית.

 

לגבי מנוע ה-695 אין לי מושג.

 

נראה לי שעם הניירת הנכונה כל אחד יכול לייבא מנוע ( עם רישיון יבוא מתאים)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו כן אפשר לעבוד עם המנוע של ה-126 בתור בסיס וכבר יש לך בסביבות ה-30 סוסים.

הבעיה של ה-500 זה הברקסים, פשוט לא מספקים ודורשים החלפה למשהו בריא יותר (תופים בערך בגודל של חומוס אחלא).

במחיר של המנוע הנ"ל אפשר להביא כבר 500 קומפלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך מושג מהם השינויים מ500 לאבארת'?

 

כלומר, פרט למנוע-גיר ובלמים מעט טובים יותר (דיסקים מלפנים כמדומני)?

 

יש שינויי כיול וכיוצא בזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Fiat 500 bodied cars

 

The first of the famous Abarth 500s appeared at the Turin Motorshow of 1957. Without changing the engine displacement power was up to 20bhp. When Fiat released the 499cc 500 Sport in the following year Abarth squeezed 33bhp from its powerplant. After these versions Abarth started increasing the capacity of the engine, first to a nominal 595 and later to 695.

 

595/595SS & 695/695SS

 

Based on the Fiat 500D, the 595 was introduced in 1963. The engine was enlarged to 593.7cc by increasing the bore and numerous other modifications were made to the inlet and exhaust manifolds, camshaft, sparkplugs, cylinder head, pistons, valve springs etc. The end result produced 27bhp. The car was otherwise little changed, a revcounter and oil pressure guage being options.

The following year saw the arrival of the still more potent (32bhp thanks mainly to a new carburettor) 595SS and the new 695 and 695SS. The latter cars had a 689,5cc engine with 30 and 38bhp respectively. Again designed for competition, the 695SS was avialable with numerous options such as disc brakes (at the front).

The 695 was discontinued in 1966, whilst the 695SS also became available with widened wheelarches. Production of these cars (the 595, 595SS and 695SS) continued until 1971.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להשיג לאוטו הזה הכל,

האפשרות העדיפה היא פשוט להביא אחת מוכנה מחו"ל.

ה"בודי וורק" שלה ממש זול, לדוגמא, לחבר יש אחת בשלבי שיפוץ מתקדמים, כנף + פרונט חדשים עולים 400 ש"ח לפני משלוח, כך שממש לא כדאי להכנס לסרטים של פחחות מסובכת.

פשוט לקנות חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מהיכן ניתן להביא אחת ו\או כמה זה אמור לעלות, לאחת במצב סביר עם דלתות הפוכות (זה הכרח, מה לעשות ;-))?

למצוא אבארת' מקורית אני יודע שזה בלתי אפשרי, אבל לפחות דלתות הפוכות...

חוץ מזה, יש לך מושג מה המכס או יותר נכון, לפי מה הוא מחושב, מה הערך של הבמבינות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שבאיטליה עדיין יש הרבה 500, בעיקר באיזורים הכפריים. יש גם שירות מעבורות נח יחסית דרך יון.

מנועים? אולי מפולין? ה 126 יוצרה שם עד לא מזמן...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...