Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמעט בכל רכב שראיתי שיצא מליסינג הבדיקה שהראו לי כללה "תיקוני מרכב משמעות נמוכה" - תיקונים של מעיכות, כיפופים, צבע. פגושים שנפגעו ותוקנו, וכו'.

אני יודע שזה באמת במשמעות נמוכה, אבל האם אין זה מעיד על הנהג ואופי הנהיגה והשמירה של הרכב לאורך התקופה?

אני יודע שאני נסעתי כ100000 קילומטר ברכב הליסינג שהיה לי לפני כמה שנים, ובכל הזמן הזה לאוטו לא היתה שריטה משום סוג שהוא.

 

בקיצור - כמה להתייחס לדבר הזה? האם זה מנוף להתמקחות נוספת על מחיר? האם זה סימן שכדאי לי לעזוב את הרכב הזה ולהמשיך לחפש הלאה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בדרך כלל מדובר במכות חניה. לא משמעותי.

על אופי הנהיגה מעיד הבלאי במנוע בגיר ובבלמים.

אופי השמירה על הרכב באמת יכול לבוא לידי ביטוי במכות חניה.

כל ליקוי שיצא בבדיקה יכול להיות מנוף להתמקחות, אבל מכות חניה זה לא deal breaker.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא חושב שיש רכב שיוצא ממכון בדיקה ללא הסעיף הזה אלא אם עבר תאונה חמורה ואז הוא מקבל סעיפים של משמעות גבוהה.

לצערנו הרכבים פה חוטפים על ימין ועל שמאל במגרשי חנייה עקב חוסר כבוד לרכוש של אחר וסתם ברבריות, רק היום נתקלתי באישה שגררה עגלה לאורך פגוש של רכב אומלל כשהיא שורטת ומגרדת אותו ובכלל לא העיפה מבט. באותו מגרש חנייה יצא לי למצוא אדם שפשוט מעביר את הקניות מהעגלה לסובארו ליאונה שלו בזמן שהעגלה שעונה במלואה על הדלת של הרכב הפרטי שלי, אמנם יש מכה דיי מכוערת באותה דלת אבל זאת סיבה להוסיף עליה? פשוט מביש.

פורסם
אני לא חושב שיש רכב שיוצא ממכון בדיקה ללא הסעיף הזה אלא אם עבר תאונה חמורה ואז הוא מקבל סעיפים של משמעות גבוהה.

לצערנו הרכבים פה חוטפים על ימין ועל שמאל במגרשי חנייה עקב חוסר כבוד לרכוש של אחר וסתם ברבריות, רק היום נתקלתי באישה שגררה עגלה לאורך פגוש של רכב אומלל כשהיא שורטת ומגרדת אותו ובכלל לא העיפה מבט. באותו מגרש חנייה יצא לי למצוא אדם שפשוט מעביר את הקניות מהעגלה לסובארו ליאונה שלו בזמן שהעגלה שעונה במלואה על הדלת של הרכב הפרטי שלי, אמנם יש מכה דיי מכוערת באותה דלת אבל זאת סיבה להוסיף עליה? פשוט מביש.

 

 

זה בדיוק החשש שלי. פגיעות מהסוג הזה מעידות על הנוהג ברכב ועל יחסו אליו. לא בטוח שאני רוצה לקנות רכב שנהג עליו אדם כזה. אם הוא לא שומר על דברים שרואים, אז על אחת כמה וכמה למה שישמור או שיתייחס בכבוד למנוע, לחלפים, לתנאי הדרך...

 

חוץ מזה, אני אמנם לא מכיר את הז'רגון המקובל, אבל כשכותבים "ליקויים בעלי משמעות נמוכה: תיקוני תאונות, הוחלפו חלקי מרכב מחוברים בברגים... תיקוני פח וצבע...פגושים פגומים", חוץ מתיקוני פח זה נשמע לי הרבה יותר ממכות קטנות של חניה ומשריטות מקריות.

טכנית אולי זה נחשב "רכב נקי" אבל זה נשמע מלוכלך למדי.

פורסם

לא תמצא רכב מליסינג ללא הסעיף הזה.

 

לפני המכירה הרכבים האלה עוברים תיקוני פחחות וצבע ( דפיקות קטנות, שריטות ועוד..) כדי שהרכב יראה כמו חדש.

גם שוטפים מנועים (שזה ממש לא מועיל לרכב).

 

מספיק שהיה תיקון באחת הדלתות, בבדיקה ירשמו תיקוני מרכב מסביב, סימני מילוי .

 

אחרי הבדיקה, כאשר נפגשים לשיחת הסיכום המשרד, צריך לשאול את הבוחן, מה בדיוק הוחלף, מה תוקן ומה המשמעות של כל דבר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...