Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישבתי במחשב, לומד לבגרות בתנ"ך מחר.

פתאום לפני כ 6 דקות שמעתי זכוכית נשברת (קומת קרקע, החלון סמוך לחניה) לא הייתה אזעקה.

יצאתי לגינה שלי וראיתי את הזכוכיות על הרצפה כשהגנב ברכב והמנוע מותנע.

הרכב היה מוגן, אני לא בטוח במה. הרכב היה מותנע במשך כדקה ואז נעלם במהירות גבוהה מאוד בחניה.

שנה שעברה היה פה ניסיון גניבה שבמהלכו הגנב חבט בבעל הרכב עם לום ברזל, לכן לא העזתי לצאת החוצה.

 

מה עושים במקרה כזה? בעלי הרכב לא יודע מזה עדיין.

פורסם

דווח למשטרה אני מניח?

אף אחד לא שם לב שנגנב הרכב חוץ ממך? בעל הרכב לא יצא?

אם אתה מכיר את בעל הרכב אני ממליץ שתודיע לו בהקדם האפשרי כלומר עכשיו!

פורסם

רוץ מיד אל השכן שלך שפרצו לו לרכב ותודיע לו על זה.

תתקשר למשטרה ותגיד להם שבן אדם עם אקדח לקח בת ערובה עם הרכב ואל תשכח לציין מספר רכב צבע רכב ולאיזה כיוון הוא נסע. ושים לב איך תוך כמה דקות יש מופע אורות אדום כחול בעירך :)

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

אף אחד לא שם לב כנראה כי השעה הייתה 4 לפנות בוקר.

לרכב הזה יש אזעקה והיא ידועה בהצקות המטרידות שלה, כנראה שהגנב ניטרל אותה.

בעל הרכב גר בצד השני של הבניין כשהחלון פונה לגן הציבורי ולכן כנראה לא שמע את זה.

דיווחתי למשטרה כמה דקות אחרי הגניבה, עדיין לא הגיע לפה ניידת.

לא הצלחתי להשיג את בעל הרכב, למרות שאני לא בטוח במה זה היה עוזר.

פורסם

רוץ דפוק לשכן בדלת דחוף ודווח על הגניבה הדקה כל שנייה חשובה ! תאר את פרטי הרכב ופרטי הגנב ויאללה צא לדרך !!

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
אף אחד לא שם לב כנראה כי השעה הייתה 4 לפנות בוקר.

לרכב הזה יש אזעקה והיא ידועה בהצקות המטרידות שלה, כנראה שהגנב ניטרל אותה.

בעל הרכב גר בצד השני של הבניין כשהחלון פונה לגן הציבורי ולכן כנראה לא שמע את זה.

דיווחתי למשטרה כמה דקות אחרי הגניבה, עדיין לא הגיע לפה ניידת.

לא הצלחתי להשיג את בעל הרכב, למרות שאני לא בטוח במה זה היה עוזר.

 

אני מקווה שלא שחכת לציין שלגנב היה אקדח והוא לקח מישהי בתור בת ערובה?

כי אם שחכת אל תתפלא שהם לא באים.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
אני מקווה שלא שחכת לציין שלגנב היה אקדח והוא לקח מישהי בתור בת ערובה?

כי אם שחכת אל תתפלא שהם לא באים.

תגיד גם שהוא היה דומה לבן לאדן עם זקן גינגי ושק של הרואין על הגב

פורסם

המשטרה לא יגיעו,

אצלנו לאחר גניבת מספר מכוניות ודפוס קבוע של הגנבים (ניתוק תאורת החניון ע"י סיבוב הפלורסנטים בערב שלפני הגניבה) הם לא הסכימו לעשות אמבוש כשהיה ברור שרכב הולך להיגנב.

 

שלא לדבר על כך שאחרי הגניבה הם לא הזיזו את עצמם לקחת טביעות אצבעות או משהו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מלמול כמה מילים על יותר מאדם אחד , אולי גם חזות לא סימפטית , ואם נשמע חוסר התלהבות להיות מבולבל ולא להיות בטוח אם יש להם נשק - יקפיץ בד"כ את השוטרים הנכונים אלייך .

אל תהיו טיפשים , נכון שאנחנו נתקלים בחוסר תפקוד יומ-יומי של המשטרה , אבל תמיד התחנה תשמח לשים יד על חולייה מבוקשת ולכן צריך לתת להם תיאור של אחת כזו .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אז לא מדובר בעוד סתם רכב, אלא בכזה ספורטיבי שכנראה חשוב לבעליו יותר מהממוצע... המקרה הזה שוב מראה שאין על מי לסמוך (משטרה). חבל.

פורסם

לא.

בעקבות המקרה של שי דרומי חוקק "חוק דרומי" המתיר לירות בפורצים אך ורק בכדי להבריחם או במקרה שהמתגונן חש בסכנת חיים.

אבל גם זה, רק באיזור הדרום ובישובים מבודדים שבהם אוזלת ידה של המשטרה היא הרבה יותר ממשית.

 

לא שבאיזור שלנו מרגישים את המשטרה (חולון\ראשון\בת ים). הייתי שמח אם היית דופק לו לום לראש.

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם
אז לא מדובר בעוד סתם רכב, אלא בכזה ספורטיבי שכנראה חשוב לבעליו יותר מהממוצע... המקרה הזה שוב מראה שאין על מי לסמוך (משטרה). חבל.

 

צודק, כל שישי היה שוטף את הרכב ותמיד ראיתי אותו מטפל בו הכי טוב שאפשר.

×
×
  • תוכן חדש...