Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבנתי אותך...

אז כל אחד שמרוויח מינימום הוא לא חומר אנושי משובח..?

קילומטרים של כסף לא קונים מילימטר של כבוד.

מוסר ודרך ארץ לא קונים בכסף ולא קוראים בספרים!

 

האמירה שלך לא מטופשת, אלא מטומטמת. מי אתה בכלל שתשפוט אותי לפי הצ'ק שאני מקבל בסוף החודש?

 

מי אתה בכלל שתספר לנו על החומר האנושי שממנו מורכב X, Y, Z? הלכתי עם המשוואה שלך.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה רואה את הרופאים מזלזלים בעבודתם בגלל שהשכר לא נאה להם?

.

בטח שהם מזלזלים, ובגללם רופאים כאלו אנשים מתים מדי שנה, "רשלנות רפואית".

ולדוגמא אתן לך את השכן שלי שהלך לרופא, הרופא זלזל שלח אותו הביתה לקחת אקמול, כשלאדם יש התקף לב!

הדרך למיון היתה מאוד קצרה ובנס נשאר בחיים.

אם זו לא רשלנות וזלזול אז מה כן?

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

רופאים מחוייבים "לתת שעות" בבתי חולים ובמהלך אותן שעות הם משתכרים שכר מעליב בלשון המעטה. במקרים רבים מדובר על משמרות ארוכות מאוד ומעייפות מאוד. נוסיף על כך את המחסור בכ"א הקיים גם בקרב אחים\ות מה שמחייב גם אותם למשמרות ארוכות ומעייפות (בשכר נמוך) ונקבל כתוצאה את המצב הקיים בשטח כיום : מחסור חמור בכ"א המוביל לתסכול וזלזול. אם המדינה מזלזלת ברופאיה, כיצד היא מצפה שיעשו את עבודתם נאמנה?

 

אפרופו משטרה, היום הגעתי למשטרת זבולון (ק. חיים) על מנת להגיש תלונה. היחס שקיבלנו נע בין אדישות/חוסר יחס ל"יאללה בואו נתקתק את זה"...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

את האמת, אתמול אחרי שראיתי את התגובה שלך בערב [ בסביבות 00:00] נסעתי לאיזור יד אליהו יצאתי מלה גווארדיה, ואת האמת היה באיזור מחסום ואיזו זקנה נראת באמת עם בעיה כלשהי, פשוט עמדה בשפת הכביש שיוצא מלה דווארדיה איפה שחולפות מכוניות במהירות 70-90 קמ"ש ופשוט הייתה בשלה, מסוכן לה ולנהגים בכּלל

פורסם
רופאים מחוייבים "לתת שעות" בבתי חולים ובמהלך אותן שעות הם משתכרים שכר מעליב בלשון המעטה. במקרים רבים מדובר על משמרות ארוכות מאוד ומעייפות מאוד. נוסיף על כך את המחסור בכ"א הקיים גם בקרב אחים\ות מה שמחייב גם אותם למשמרות ארוכות ומעייפות (בשכר נמוך) ונקבל כתוצאה את המצב הקיים בשטח כיום : מחסור חמור בכ"א המוביל לתסכול וזלזול. אם המדינה מזלזלת ברופאיה, כיצד היא מצפה שיעשו את עבודתם נאמנה?

 

אז זה אותו מצב שיש בכל מקום בארץ לא?

רופאים/ שוטרים/מורים/עובדים סוציאלים,

ואני בטוחה שיש עוד קבוצות מהסוג הזה שלא מניתי אותם.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בהחלט, הייתי אומר שזה גלגול של שיטת "מצליח". זה מתבטא בתגמול אותו מקבלים במגזרים שונים שהוזכרו עד כה וגם בכאלו שלא.

רופאים, מורים, שוטרים, עובדים סוציאליים, כבאים והרשימה לא נגמרת כאן.

 

הבעיה לא נגמרת בכך, צריך להוסיף לזה ניהול כושל וחוסר אחריות בראש הפירמידות השונות ומקבלים שקשוקה ארצישראלית טיפוסית.

- תמ"א 38 - בדיחה עצובה, לא?

- ביטוח לאומי - גם אם מגיע לך, יש הרבה חצץ לאכול בדרך.

- ניצולי שואה - "שגרמניה תשלם..." (אבל היא שילמה! מה עשיתם עם הכסף?)

- חברות מסחריות (לדוגמא : המפעילים הסלולריים) : חגיגה רבתי של שיטת "מצליח".

אני בטוח שאפשר להמשיך את הרשימה הזאת עד אינסוף, רשמתי כמה דוגמאות שעלו לי לראש. עוולות יש בכל מקום בעולם, גם בסקנדינביה, אך לא בקנה מידה כזה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לשמור עליהם זה לא מתפקידם

תפקיד המשטרה והצבא היא להגן על אזרחי מדינת ישראל, לא? או שלפחות זו השאיפה, ובפועל המשטרה בכלל לא עושה זאת.

 

יקח שנים עד שנראה שוטרים בארץ כמו בארה"ב. לא רק שהם מכבדים יותר את האזרח התמים,

הם גם מבצעים את העבודה שלהם בצורה טובה, ובתמורה מקבלים את הכבוד הראוי להם.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
תפקיד המשטרה והצבא היא להגן על אזרחי מדינת ישראל, לא? או שלפחות זו השאיפה, ובפועל המשטרה בכלל לא עושה זאת.

 

יקח שנים עד שנראה שוטרים בארץ כמו בארה"ב. לא רק שהם מכבדים יותר את האזרח התמים,

הם גם מבצעים את העבודה שלהם בצורה טובה, ובתמורה מקבלים את הכבוד הראוי להם.

 

תחזיר דחוף את הסרט לבלוקבסטר... "האזרח התמים"...?! אין לך מושג במי נתקלת משטרת ישראל. זה מתחיל בעברייני תנועה שפשוט מתנהגים כחיות אדם ועד שיכורים גמורים ברחובות שתוקפים אותם כשהשוטר רק מתקרב אלייהם. האוכלוסיה פה לא מכבדת שוטר ולא נותנת לו את היחס המינימלי הדרוש. אז מה אתה מצפה, שהשוטר יבוא עם פרחים למי שמנסה לתקוף אותו?! אתה חי בסרט.

זה סימפטום מה נולד קודם, הביצה או התרנגולת, אבל בתכלס שוטר בישראל חייב להתנהג בהתאם לקוד ההתנהגות בארץ, ובוא נגיד שהוא ממש לא משהו... :roll:

פורסם

שוטר אמריקאי ? נתקלת בו ?

תברך כל יום על שיקול הדעת והרגישות של השוטר הישראלי.

לאמריקאי, והוא רחוק מלהיות הכי גרוע , אתה יכול לדבר (אם ירשה לך להתקרב למרחק שמיעה ) כמו ללמפה.

פורסם

אז מזקן שנוסע נגד הכיוון צריך לכל הזקנים לקחת את הרישיון ... מתי היית בדרום הפרוע ? תלבש מדי טייס וסע בכביש נבטים. כשתחזור בשלום ספר לנו אם הזקן היא הבעיה שלנו.

פורסם
לפי זה , מנופאי בנמל ומלגזן בחברת החשמל הם הטופ של החברה.

איך בדיוק הגעת למסקנה הזאת?

בוא נגיד שמנופאי או מלגזן בחברת החשמל, נהגי קטר ברכבת ישראל ועוד כמה דוגמאות אינם משתכרים כך בגלל כוחות השוק או בגלל איזושהי רגולציה ממשלתית בעלת הגיון כלכלי\חברתי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מי אתה בכלל שתספר לנו על החומר האנושי שממנו מורכב X, Y, Z? הלכתי עם המשוואה שלך.

 

מי אתה בכלל שתגיד לי מי אני שאספר לכם על החומר האנושי בכלל?

 

וברצינות... אתה יכול לרדת לאלף פסים אישיים מבלי לענות לעניין.

 

כמו שאמרתי, זו דעתי. לא מתאים לך - עבור לפורום "חובבי מדים".

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
http://www.flix.co.il/tapuz/showvideo.asp?m=3898663

 

שוטר חוסם מעבר חצייה על מנת לרשום דו"ח.

 

מה רצית בדיוק, שהוא ישים את הניידת בכיס וילך לרשום את הדו"ח??!! לשוטר בתפקיד מותר לעבור על חוקי התנועה במידה וזה דרוש לצורך מילוי תפקידו. ולצורך מילוי תפקידו הוא צריך לרדת לכיוון הנהגת וחייב, אבל חייב לעשות משהו עם הניידת. אם יש לך הצעה טובה יותר מה לעשות איתה אולי תשלח למשטרה והם ישתמשו בהצעה שלך... :roll:


×
×
  • תוכן חדש...