Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קו החשיבה שלך מזכיר לי מקרה מלפני יומיים.

 

נסעתי בהמשכו של כביש החוף בחיפה (מת"מ לכיוון עיר תחתית למי שמכיר). יש שם קטע כביש מסויים ששוטרים מאוד אוהבים לבדוק את מהירות הנסיעה בו (ממש אחרי מוזיאון חיל הים, שוב למי שמכיר). המהירות המותרת שם היא 70 קמ"ש (כביש עירוני בעל שני נתיבים + נת"צ, רחב וישר). כאשר הגעתי ל-Kill Zone נסעתי 75 קמ"ש, לפתע שמתי לב למאזדה 3 מאחוריי כשהיא נוסעת במהירות גבוהה בהרבה (להערכתי 110-120 קמ"ש). ניסיתי לסמן לו שיוריד מהירות, אך כנראה שזה היה מאוחר מדי עבורו, שכן השוטרים זינקו לאמצע הכביש וסימנו לו לעצור. חשוב להסביר שאותם שוטרים כנראה מדדו את מהירותו בשנייה שאני ראיתי אותו במראה האחורית שלי. תחילה השוטרים היו בשיחים מימין בצד הדרך, אני בנתיב המרכזי (הימיני הוא נת"צ) והמאזדה בשמאלי. כאשר שני השוטרים זינקו לאמצע הכביש, אחד מהם עמד על הנת"צ והשני בנתיב הנסיעה שלי כשהרכב שלי מסתיר לשוטר את המאזדה ולמאזדה את השוטר. אני מניח שאם לא הייתי מסמן למאזדה להוריד מהירות הוא לא היה שם לב לאותו שוטר בזמן.

לא יודע מה עלה בגורלו של נהג המאזדה אך ניתן לנחש...

 

כמובן שאני לא מנסה להציג את נהג המאזדה כחף מפשע ואת השוטרים כרוע מוחלט, אך מצד שני לטעמי הופעל שם שיקול דעת לקוי מצד השוטרים וזה לא בדיוק המקרה הראשון שמתאים להתהגות אובדנית של שוטרי תנועה. זה מראה על דפוס פעולה מסויים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קו החשיבה שלך מזכיר לי מקרה מלפני יומיים.

 

נסעתי בהמשכו של כביש החוף בחיפה (מת"מ לכיוון עיר תחתית למי שמכיר). יש שם קטע כביש מסויים ששוטרים מאוד אוהבים לבדוק את מהירות הנסיעה בו (ממש אחרי מוזיאון חיל הים, שוב למי שמכיר). המהירות המותרת שם היא 70 קמ"ש (כביש עירוני בעל שני נתיבים + נת"צ, רחב וישר). כאשר הגעתי ל-Kill Zone נסעתי 75 קמ"ש, לפתע שמתי לב למאזדה 3 מאחוריי כשהיא נוסעת במהירות גבוהה בהרבה (להערכתי 110-120 קמ"ש). ניסיתי לסמן לו שיוריד מהירות, אך כנראה שזה היה מאוחר מדי עבורו, שכן השוטרים זינקו לאמצע הכביש וסימנו לו לעצור. חשוב להסביר שאותם שוטרים כנראה מדדו את מהירותו בשנייה שאני ראיתי אותו במראה האחורית שלי. תחילה השוטרים היו בשיחים מימין בצד הדרך, אני בנתיב המרכזי (הימיני הוא נת"צ) והמאזדה בשמאלי. כאשר שני השוטרים זינקו לאמצע הכביש, אחד מהם עמד על הנת"צ והשני בנתיב הנסיעה שלי כשהרכב שלי מסתיר לשוטר את המאזדה ולמאזדה את השוטר. אני מניח שאם לא הייתי מסמן למאזדה להוריד מהירות הוא לא היה שם לב לאותו שוטר בזמן.

לא יודע מה עלה בגורלו של נהג המאזדה אך ניתן לנחש...

 

כמובן שאני לא מנסה להציג את נהג המאזדה כחף מפשע ואת השוטרים כרוע מוחלט, אך מצד שני לטעמי הופעל שם שיקול דעת לקוי מצד השוטרים וזה לא בדיוק המקרה הראשון שמתאים להתהגות אובדנית של שוטרי תנועה. זה מראה על דפוס פעולה מסויים.

 

השיקול דעת המוטעה הייחידי שמצאתי בכל הסיפור שלך שהשוטרים סיכנו את עצמם בכך שירדו לכביש. נהיגה ב 120 קמ"ש במקום שמותר רק 70 זה כבר לא צחוק. אם אתה חושב שזה לא חמור אז תחשוב על התאונה שקרתה ביום שבת האחרונה. כביש במצב טוב עם ראות מעולה באותו זמן מותר לנהוג שם 80 אם אינני טועה והחברה ב BMW נהגו מעל ומעבר לכך. תראה איפה הם היום. בכל מקרה, אני בעד שיטפלו באלה שאוהבים להשתולל על הכבישים. קרא לי חנון, קרא לי זקן. אבל לי מחכים אנשים בבית.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

וזה בדיוק מה שאמרתי - בנוגע לשוטרים.

 

בנוגע למאזדה :

1. לא אני עמדתי עם אקדח הלייזר, אז אני לא באמת יודע כמה הוא נסע, זו רק הערכה סובייקטיבית.

2. העובדה היא שהוא עבר על החוק וסביר להניח שאם השוטרים אכן הצליחו למדוד את מהירותו אז קיבל גם דו"ח.

3. הכביש ההוא ספציפית, אני לא יודע לגבי 120 אבל 70 זה קצת איטי שם...

4. אין בכוונתי להצדיק אותו או משהו, סתם תיאור מקרה.

 

לגבי הטמבל עם הב.מ.וו שהתרסק ליד בי"ס הטכני. קשה לי להאמין שהוא נסע "רק" 120 קמ"ש כשאיבד שליטה על הרכב ונכנס בקיר. מדובר על ב.מ.וו סדרה 5 די חדשה ולא על לנסר 91' מתפרקת. כנראה שמישהו קפץ הרבה מעל לפופיק...

עם זאת חשוב לציין כי קיימים מספר ליקויי תשתית באותו כביש:

- הסלילה נוראית עם בורות, קפיצות ונתיב ימני משובש מאוד אשר מן הסתם יכולים להשפיע על האחיזה לרעה.

- החומה של בי"ס הטכני הולכת בזיג זג. ייתכן ואם היה מדובר בקיר ישר התוצאות היו שונות.

בעוד שאת הגורם השני לא סביר שנהג ממוצע ייקח בח-ן כגורם מסכן, נראה לי טפשי להתעלם מאיכות הסלילה הירודה (וזה בעיניי לפחות, רק מעלה את רמות "החוכמה" של זה שנהג בב.מ.וו) וכל זה לפני שמדברים על אלכוהול וחגורות בטיחות...

 

נקודה אחת קטנה בהקשר למדינה בנושא זה :

ייתכן והמדינה תנסה להטיל את מלוא האשמה על אותו נהג, תוך הדגשת התעלמותו מכל הדברים הנ"ל. כמובן שזאת לא תהיה טעות מבחינת העובדות, מאידך מעניין אם המדינה תחליט לשפר\לתקן את ליקויי התשתית באותו כביש? או לחילופין, האם זה נמצא בתכנון בלי קשר למקרה הזה?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
כמובן שאני לא מנסה להציג את נהג המאזדה כחף מפשע ואת השוטרים כרוע מוחלט, אך מצד שני לטעמי הופעל שם שיקול דעת לקוי מצד השוטרים וזה לא בדיוק המקרה הראשון שמתאים להתהגות אובדנית של שוטרי תנועה. זה מראה על דפוס פעולה מסויים.

 

שיקול דעת מוטעה במיוחד ואף אסור! הדבר מסכן את חיי השוטרים והמשתמשים בדרך.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי


×
×
  • תוכן חדש...