Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

בזמן האחרון אני מחפש רכב חדש(בשבילי) כי כרגע אני נוהג בסיטרואן קסארה שנת 2000 שכבר מתקרב לסוף דרכו והחלטתי שהגיע הזמן להפרד ממנו.

עברתי במגרשי הליסינג השונים וראיתי את האפשרויות השונות.

בהתחלה רציתי ללכת על רכב יפני אך התברר לי שהמזדה 3 היא יקרה מדי אף על פי שמצאתי אחת ב64500 אבל עם 119K קילומטר, על הטויוטה אפילו סוכני המכירות לא המליצו בגלל הגיר הרובוטי.

נשארתי עם רנו מגאן, סיטרואן C4, פוקוס ופיג'ו 307

הבנתי שהמגאן הוא רכב עם רמת חומרים נמוכה ושמצריך מזל בקשר לאמינות.

ה307 שמצאתי הייתה בעלת פגיעות שונות ובלאי בחומרים ובגלל זה ירדה מהפרק.

הפוקוס ידוע כזללן דלק ועגלה, אך אני לא יודע הרבה על אמינותו ושמירת הערך.

מתוך ארבעת אלה בחרתי בC4, שנת 2008 52K קילומטר במחיר של 61K.

הבחירה עדיין אינה סופית ועליי לקחת את הרכב לנסיעת מבחן ובמידה ואחליט ללכת עליו גם למכון בדיקה.

אשמח לקבל חוות דעת נוספת בקשר לרכב ובקשר לבחירה :)

תודה מראש.

פורסם

אני ממליץ לך לבדוק בטרייד אין של יבואנים ("קרסו טרייד אין" ו"לובינסקי טרייד").

על רנו מגאן 2008 אפשר לקבל אחריות היבואן ארוכה.

גם לסיטרואן\פיג'ו משומשות יוצאות ליסינג (שגם שייך ליבואן) אפשר לקבל אחריות יפה .

כל זה בקשר לחששות שלך לגבי האמינות.

http://www.lubinskitrade.co.il/

http://www.carassotradein.co.il/

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יפני ולא יקר - מיצובישי לנסר - תוכל לפחות בפחות מ-60000 ש"ח עם קילומראז' סביר.

 

עם קילומראז' גבוה גם פחות מ-50000 ש"ח

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבנתי שהמגאן הוא רכב עם רמת חומרים נמוכה ושמצריך מזל בקשר לאמינות.

 

השארתי משפט אחד מההודעה שלך, שממש צרם לי בעין.

איכות החומרים במגאן לא נמוכה וממש לא צריך מזל בקשר לאמינות. חברה גדולה כמונו לא הייתה מהמרת על האמינות של המגאן ומספקת שלוש שנות אחריות על רכב בעייתי.

 

הלנסר מכונית די ממוצעת, אין הרבה מה לספר. אני חושב שהמגאן נותנת תמורה הרבה יותר טובה לכסף, בין היתר גם בגלל האחריות הארוכה שניתן לקבל עליה. אם אתה מתעקש על יפניות אז אולי אפשר גם למצוא בתקציב שלך ניסאן טידה.

פורסם
השארתי משפט אחד מההודעה שלך, שממש צרם לי בעין.

איכות החומרים במגאן לא נמוכה וממש לא צריך מזל בקשר לאמינות. חברה גדולה כמונו לא הייתה מהמרת על האמינות של המגאן ומספקת שלוש שנות אחריות על רכב בעייתי.

 

הלנסר מכונית די ממוצעת, אין הרבה מה לספר. אני חושב שהמגאן נותנת תמורה הרבה יותר טובה לכסף, בין היתר גם בגלל האחריות הארוכה שניתן לקבל עליה. אם אתה מתעקש על יפניות אז אולי אפשר גם למצוא בתקציב שלך ניסאן טידה.

 

אתם ממש ממש לא מהמרים על האמינות של הרכבים!

כשמכרתם את הרכבים לציי ליסינג נחתם בחוזה המכירה הסעיף היפה הבא:

"היבואן - להלן קרסו מתחייב לרכוש את הרכבים במחיר המחירון (לאחר הפחתת שימוש בליסינג ומידת הבלאי) מחברת ההחכר"

למה עשיתם זאת? כי אף חברת ליסינג לא רצתה את המגאנים שלכם למרות שהייתם זולים מחבריכם מדלק מוטורס, כלמוביל ויוניון.

למה חברות הליסינג לא רצו את המגאנים? כי הן ידעו שיהיה להן קשה מאוד להיפטר מהן בסוף תקופת ההחכר.

בשורה התחתונה, הרווחתם יפה מאוד במכירה לחברות הליסינג וכנראה גם שתרוויחו יפה ממכירה ללקוח הפרטי, אבל להגיד שחברה כמוכם לא תהמר על האמינות? זה לא הימור! זה עסק! הרווחתם מספיק ואתם לוקחים את הסיכון להחליף גיר ב 3 שנים שאתם נותנים.

 

שיהיה בכל מקרה לכל הצדדים בהצלחה! 8)

פורסם
השארתי משפט אחד מההודעה שלך, שממש צרם לי בעין.

איכות החומרים במגאן לא נמוכה וממש לא צריך מזל בקשר לאמינות. חברה גדולה כמונו לא הייתה מהמרת על האמינות של המגאן ומספקת שלוש שנות אחריות על רכב בעייתי.

 

הלנסר מכונית די ממוצעת, אין הרבה מה לספר. אני חושב שהמגאן נותנת תמורה הרבה יותר טובה לכסף, בין היתר גם בגלל האחריות הארוכה שניתן לקבל עליה. אם אתה מתעקש על יפניות אז אולי אפשר גם למצוא בתקציב שלך ניסאן טידה.

 

אה ועוד דבר. הלאנסר ממוצעת? נכון מאוד!!! מה לגבי המגאן? ממש מכונית אקזוטית! היא משתתפת במהיר ועצבני 6 שמעתי:lol:

פורסם

תגיד, מה כל זה בכלל משנה לפותח הדיון?

נותנים 3 שנים אחריות על רכב שהוא כבר בן 3.

מי עוד עושה את זה?

לא צריך להכנס לכיס של כל אחד ולחשב, כמה הוא הרוויח בעסקה הקודמת, שלא קשורה לעסקה הנוכחית.

ודבר נוסף - ב"קרסו טרייד אין" מוכרים גם הרבה רכבים ללא עבר של ליסינג\השכרה.

למגאן יש יתרונות רבים - נוחות, בטיחות, מרחב פנים, בגאז' ענק. נכון שדימוי האמינות של מגאן לא גבוה במיוחד, אבל בשביל זה יש אחריות של 3 שנים נוספות.

 

ואני בהחלט הייתי בוחר במגאן ולא בלנסר, גם ללא אחריות .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה לכולם על התגובות

הלאנסר ירדה מהפרק, כרגע נשארו המגאן והC4 ולפי מה שהבנתי הC4 גורפת יותר נקודות זכות הן בביצועים והן באבזור

פורסם

כבעלים של רנו לשעבר אני רואה שני חסרונות עקריים במגאן עם אחריות מקרסו:

 

1) האחריות של קרסו לבטח מחייבת טיפולים במוסכים של היבואן שמחירי הטיפולים בהם גבוהים מאוד.

(רק בשביל הדוגמא טיפול 3 שנים לגרנד סניק שלי עלה כמעט 6000 (!) ש"ח בלי טיימינג, לו הייתי עושה טיימינג באותו מעמד הייתי מגיע ללא פחות מ-11500 ש"ח) כרגע אני נוסע בוולוו S70 שהמחיר של הטיפול השנתי שלה (גם אם הלכו כל הברקסים כמו במקרה לעיל) אף פעם לא עבר את ה-3000 ש"ח, ולאוטו מלאו לא מכבר 12 שנה וכמעט 200000 ק"מ.

 

2) בעוד 3 שנים מחירה של אותה מגאן יהיה בערך 20000 ש"ח, וגם במחיר הזה לא בטוח שימצאו קונים.

 

לגופו של עניין: שמירת הערך של ה-C4 לא הרבה יותר טובה - אך מחיר הטיפולים הוא מהזולים בשוק.

 

אישית - הייתי לוקח מגאן מליסינג בהנחה גדולה (נגיד ב-42000 ש"ח) ומטפל במוסכים מורשים אך לא ברשת קרסו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אני הייתי באותה ההתלבטות כשרכשנו לאשתי לפני כמה חודשים, בסוף בחרנו בסיטרואן.

רכב לדעתנו: יותר יפה, יהיה יותא מבוקש יד שניה, טיפולים במחירים סבירים, נחשבת לאמינה יחסית למותג ומצאנו אחת עם 37 אלף ק"מ.

 

אז אני הייתי הולך על הסיטרואן, למרות ששלוש שנים אחריות על המגאן מפתות...

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

שיהיה בכל מקרה לכל הצדדים בהצלחה! 8)

עידן, השארתי רק את המשפט האחרון של ההודעה שלך שהוא כנראה החשוב ביותר.

אני לא יודע מדוע אתה שלילי כל כך ועל סמך אתה מבסס את דבריך, אבל זה באמת לא רלוונטי לבחור ששואל כאן את השאלות.

מה שלא יבחר, ולא משנה מהיכן ירכוש את הרכב בסופו של דבר, אני מאחל לבחור בהצלחה.

 

 

תודה לכולם על התגובות

הלאנסר ירדה מהפרק, כרגע נשארו המגאן והC4 ולפי מה שהבנתי הC4 גורפת יותר נקודות זכות הן בביצועים והן באבזור

מבחינת אבזור בטיחותי המגאן עדיפה. מבחינת אבזור הנוחות אכן יש יתרון ל-C4.

אל תשכח שלמגאן יש תא מטען גדול יותר, אם זה רלוונטי מבחינתך.

 

כיוון שאנחנו משווקים גם רכבים של יצרנים אחרים, אתה מוזמן ליצור איתי קשר ולהגיע לאחד הסניפים שלנו. תוכל להתרשם גם מהמגאן וגם מהסיטרואן C4, זו ליד זו, ולחוש את ההבדלים בזמן אמת. לדעתי אין דרך טובה יותר להחליט על הרכב העדיף. הקטלוג ורשימת האבזור לא תמיד מספרת את הסיפור המלא.

פורסם

היי

 

רכשתי לפני חודש C4 מלובינסקי טרייד אין.

 

לרכב 61,000 קמ נרכש ב 62000 שח וקיבלתי אחריות מלאה כולל טיפולים במוסכי הרשת.

 

סה"כ תמורה מאוד טובה לכסף - 6 כריות אוויר ו ESP תוספות כמו 4 חלונות חשמל ושליטה מההגה שאין במגאן בגרסאות הליסינג.

 

היו לי הצעות טובות יותר על C4 אבל העדפתי לשלם קצת יותר ולקבל אחריות מלאה של היבואן לרכב שהיה בליסינג של היבואן וטופל במוסכים המורשים שלהם.

 

דרך אגב - באוטו סנטר קיבלתי הצעה של 56,000שח על C4 מליסינג אבל ברישיון הרכב היה רשום שם של חברת הבת שלהם שאני לא זוכר את שמה בצירוף המילים RENT A CAR - תחושה שהרכב היה באמת ליסינג אבל לטובת חברת השכרה.

 

מהצד השני - במשפחה רכשנו גם מגאן 2008 לפני 8 חודשים ואין לי מילה רעה להגיד עליה , היא נוחה מאוד , משדרת מוצקות וכל אחת מהמכוניות טובות - אני העדפתי את ה C4 ואת לובינסקי בגלל הצורה של ה C4 ובגלל האשה שלא אוהבת את המגאן :)

 

מקווה שעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...