Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי הגיוני שרימו אותך.

זאת אומרת יש אפשרות שהכניסו לך חלק מהזמן אוויר במקום דלק. לכן יצא לך 52 ליטר.

מבחינת המד שבודק כמה ליטר הוא מוציא מהצינור אין לו את יכול לזהות אם זה אוויר או נוזל.

אם אתה רוצה לבדוק אם דבר כזה באמת אפשרי לך לתחנה מוכרת שאתה מתדלק בא, תתדלק לבד וכאשר המיכל עוצר (נגיד מילא 40 ליטר) תלחץ על הכפתור שפורק אוויר ותראה אם אתה יכול להכניס עוד 12 ליטר.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

ישנם רכבים שהדלק מתנקז מחוץ לרכב כאשר עובר את הקיבלת המקסימלית.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

בכוונה במיכל יש יותר מקום מאשר רושמים. וזה למה: כאשר חם נפח הדלק מתפשט ותופס יותר מקום. אם ממלאים את הצינור עד הסוף לא נישאר מקום התפשטות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
עדיף להמנע מתדלוק אחרי שהמשאבה עוצרת מאליה!

 

להכניס 52 ליטר במכל לא ריק של 45?

 

אני רואה שלוש אפשרויות:

 

- טעות בספר רכב ( 46 זה קיבולת אופיינית למכל של סופרמיני משנות התשעים כך שיתכן שהמכל אצלך גדול יותר)

- המתדלק הערים עליך

- המתדלק קוסם*

 

אני לא שמעתי על כפתור לניקוז אויר, מצד שני אני לא מתדלק מומחה. דובר פה בפורום על מהירויות תדלוק: בסוף כשהמשאבה נפסקת במהירות גבוהה אפשר להמשיך על מהירות נמוכה ולהכניס עוד מספר ליטרים, אבל אני לא רואה טעם לכך! אולי לזה הכוונה. בכל מקרה זה לא מסביר הכנסת דלק בכמות גבוהה מהקיבולת במכל! בשביל זה פונים לארגונים להגנה על הצרכן!

 

*כיוון שאני לא מאמין בקסם שלא מבוסס על אחיזת עיניים כזו או אחרת, האפשרות השלישית יורדת מהפרק.

 

אם לא שמעת על הכפתור אז אל תמהר לפסול אותו ולהניח שהמתדלק רמאי או "קוסם".

הנה למדת משהו חדש מהפורום, לרוב הרכבים מקונצרן VAG לסדרותיו סקודה סיאט אאודי פולקסווגן ואני לא יודע אם שכחתי מישהו יש כמו פין בפתח התדלוק שכאשר לוחצים אותו לכיוון מסוים הוא מנקז את האוויר ואפשר לשמוע את זה, וכן אפשר אחרי הפעולה להכניס עוד כמות מכובדת של ליטרים.

פורסם

מודה, פעם אחרונה ששמעתי על משהו כזה ברכבים של פולקסווגן זה היה בחיפושיות הראשונות שלא היה מד דלק או נורה, רק כפתור-מנוף כזה שמחליף בין שאיבה מהאמצע ושאיבה מלמטה, כך שאם המנוע כבה אז אפשר לעבור לשאיבה מהתחתית ולהתקדם לפחות עד לתחנת הדלק (ואז לשכוח לחזור לשאיבה מהאמצע).

 

עדיין, להכניס 52 ליטר במכל לא ריק של 45 ליטר - בעיני זה קסם!

פורסם

שלום לכולכם

כאחד שהיה לו סיאט קורדובה תדעו שזה אסון לתדלק ולהוציא אוויר עשיתי את זה כמה פעמים .ברכב שהיה

לי פתאום המשאבת דלק התקלקלה לי בלי התראה הלכתי למוסך צ'מפיון שאמרו לי בפרוש אים שיחקתי אים

השסתום שמוציא אוויר כי זה מה שקלקל את המשאבה מיבלי שדיברתי בכלל החוכמה שלי עלתה אז 2000 שקל שכן

המשאבה גדולה וטבולה בתוך מיכל הדלק אז שמע לי אל תעשה את זה יותר אתה יכול לצלצל ולשאול אותם תראה מה יגידו לך

פורסם

באמת מתדלק אדיוט למה להכניס בכוח דלק? מה אני יוצא למסע במדבר.

 

כל הזמן אני מתדלק לבד כי המתדלקים מרוב שהם עובדים שמים את המכסה של המיכל על הגג עם המפתחות שורטים ככה את הרכב. ובסוף התדלוק סוגרים באלימות את הדלת של המיכל.

לא יודע ניסיתי פעם אחת ותראו מה קרה כמעט יצא לי דלק מהוישרים.

 

תודה רבה לכולם :)

×
×
  • תוכן חדש...