Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

 

אחרי שהשקעתי המון ברכב מבחינה מכנית וויזואלית, אני עומד נפעם מול הג'יפה השחורה והדביקה שחיה לה בשלווה על הפלסטיקים בסלון הרכב.

 

הרכב נקי והסלון שמור, הדשבורד נקי, אבל שאר הפלסטיקים (פנים הדלת, תחתית הדשבורד, מכסה תא כפפות וכדומה) אספו חומר שומני שחור, שלדעתי מקורו בחומרי הניקוי המפוקפקים במכוני השטיפה, ובידיים שמנוניות של הנוסעים ברכב לדורותיהם.

 

הצלחתי לנקות חלק קטן באמצעות חומרים אלימים כמו אלכוהול, אצטון ופנטסטיק, שאחרי קרצוף הגון השאירו משטח נקי יחסית ולא דביק, אבל המאמץ היה רב מאד (משהו כמו שעתיים לחצי מטר רבוע) ואני לא בטוח שזה בריא לפלסטיקים.

 

כמובן שניסיתי גם נוזל כביסה מהול, סנו חלונות וכדומה, ללא הועיל.

 

האם יש חומר שממוסס את הג'יפה ומסיר אותה בניגוב פשוט? האם דיטיילינג יעשה עבודה טובה יותר?

 

תודה רבה למסייעים ומועדים לשמחה.

 

אודי

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ניסית אצטון, אלכוהול ופנטסטיק? :shock: זה לא ניקיון פנימי בטנק מרכבה, כולה פלסטיק :lol:

 

בעיקרון לא צריך הרבה חוץ ממטלית לחה (לא רטובה!) ספוגה במעט סבון או דטרגנט עדין, עבור איתה כמה פעמים.נסה להשתמש במברשת שיניים ישנה כדי לגרד את הלכלוך העקשן יותר. לאחר מכן עבור עם מטלית מיקרופייבר עדינה.

 

יש גם מוצר של STP שקוראים לו tuff stuff שאמור לעשות את העבודה בלי לפגוע בצבע של הדשבורד.

ניתן להשיג אותו באוטודיפו.

 

בנוגע לדיטיילינג-לטעמי זהו מעבר לנשק יום הדין, ורק אם באמת כלו כל הקיצין.

פורסם

מתן, שקלתי ברנר באיזשהו שלב... אנשים לא רואים את זה אבל אותי זה ממש מגעיל (היה כבר שרשור בו הוכרזתי כ OCD).

 

מטלית עם סבון מהול לא מזיזה כלום, כרית לניקוי כלים מזיזה את הלכלוך מצד לצד, ורק סקוטש ירוק מקלף קצת את הג'יפה.

 

אני אבדוק את טאף סטאף.

 

האם דיטיילינג יעשה את העבודה או שגם הם ישתמשו בכל מיני חומצות גופרתיות?

 

סוג הרכב, אם זה משנה: סיטרואן C5 2003.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

הממ, אולי זה יעזור לך: יש איזשהו ספוג של סנו, שנקרא ספוג פלא או משהו בנוסח. זה מצליח להוריד כתמים עקשניים מכל מיני משטחים. אני לא יודע איך זה יגיב / יעבוד עם הפלסטיקה, לכן באם תנסה - נסה קודם על משטח נסתר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

יש חומר שנקרא סימפל גרין. סוג של מסיר שומנים המבוסס על מים.

מעולה לדברים האלו, ועולה משהו כמו 15 שקל,להשיג באוטו דיפו

פורסם

STP המיועד לשימוש פנימי ברכב ,תוצאות לפנים , מנקה , מבריק , מגן והכל בפעולה אחת!

ניתן לרכוש בכל אוטודיפו .

:) .

פורסם

מגבונים של תינוק! כן כן..

מוריד כל גי'פה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

המגבונים של התינוק השאירו סיבים שנדבקו לג'יפה ולא ניקו כלום.

 

מגבונים של האגיז, לא תגיד רמי לוי :lol:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מניסויים ראשונים עולה ש Tuff Stuff עושה עבודה מעולה.

 

אדווח אחרי חג שני אחרי שאעבוד בקנה מידה נרחב יותר עם החומר.

 

עיצות לשימוש נכון יתקבלו בברכה!

 

תודה רבה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

במקרים כאלה משתמשים במכשיר קיטור אם יש לך , ואם כן אז בזהירות ובסבלנות .

אם לא , מברשת שיניים רכה מעט , סימפל גרין כמו שהציעו , הרבה סבלנות , ומידי פעם להעביר ניגוב עם מטלית .

אל תהיה אגרסיבי , הפלסטיק יראה את הנזקים זמן מה אחריי שהם קרו (התנדפות של נוזלי חומרי הניקוי) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

מניסיון בוולבו בת 38 שלפחות 30 שנה לא ניקו את הפלסטיקה שלה, נסה נוזל אג'קס מהול במעט מים ונקה בעזרת מטלית סנו סושי שלא משאירה סיבים.

האג'קס נוזל ניקוי חזק אבל אינו תוקף צבע, והוא הצליח לנקות אפילו את ריפוד הגג ולהחזיר לו את הלבן לעיניים..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני אומר פנק את הרכב בדיטליינג פנימי. אשמח לראות תוצאות לפני ואחרי של מה שעשית גם כן אני שוקל לעשות

ניקוי יסודי ברכב בן 10 שנים.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

×
×
  • תוכן חדש...