Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.די לנעול לי אשכולות לא מבין מה הבעיה שלכם.

2.בידי אימפרזה גראנד לונה 2001

אני רוצה להחליף לה תמנוע למנוע חדש וחזק בסביבות 200+ כ"ס טורבו

רציתי לדעת אם זה אפשרי ?

כמה זה יעלה לי?

ואיפה אתם ממליצים לי להחליף תמנוע\לקנות?

 

והאם זה אפשרי להוסיף לרכב מערכות בטיחות?

כגון:

ABS

EBD

EBA

ESP+ASR

 

תודה מראש

 

עריכה:

שחכתי לרשום שאני רוצה שהכל יהיה חוקי .

מפחד להשקיע ברכב ואז יורידו לי אותו מהכביש

פורסם

טוב נתחיל בזה שאת השרשורים שלך נועלים, כי אתה מתכתב לא לפי כללי הפורום,

 

לדוגמא:

תמנוע במקום את המנוע (אם משהו ירצה לחפש שרשור בנושא כמו שלך, אתה רוצה שהוא יצטרך לנחש איך זה רשום בפורום תמנוע? את המנוע? או את המנואה),

זאת אחת הסיבות שכל השאלות בפורום צריכות להיות רשומות במילים ברורות ושלמות וללא שגיעות קטיו.

 

ושנית נעבור לזה, שאתה לא יכול להרכיב מנוע יותר חזק בסובארו שלך בצורה חוקית, והדרך היחידה שלך להשיג סובארו חוקית וחזקה עם טורבו זה לקנות את אימפרזה GT,WRX,STI (רכבים שבאים מראש עם טורבו).

 

ובקשר לשאלה האחרונה שלך, בקרת יציבות או איך שלא תקרא לזה, אין שום אופציה להרכיב על הרכב שלך.

 

ו abs תוכל למצוא בדגמים הנזכרים לעיל (לא בכולם אבל בחלק מהם כן).

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

זה יעלה לך יותר מלקנות את אחד הסוברואים שציין קודמי (WRX,STI או GT). אלה חוקיות למהדרין, כי ככה יוצרו.

השינויים שאתה מתכנן לסובארו שלך, לא בטוח בכלל שהם חוקיים.

alfa 156 2.5.

פורסם
טוב נתחיל בזה שאת השרשורים שלך נועלים, כי אתה מתכתב לא לפי כללי הפורום,

 

לדוגמא:

תמנוע במקום את המנוע (אם משהו ירצה לחפש שרשור בנושא כמו שלך, אתה רוצה שהוא יצטרך לנחש איך זה רשום בפורום תמנוע? את המנוע? או את המנואה),

זאת אחת הסיבות שכל השאלות בפורום צריכות להיות רשומות במילים ברורות ושלמות וללא שגיעות קטיו.

 

ושנית נעבור לזה, שאתה לא יכול להרכיב מנוע יותר חזק בסובארו שלך בצורה חוקית, והדרך היחידה שלך להשיג סובארו חוקית וחזקה עם טורבו זה לקנות את אימפרזה GT,WRX,STI (רכבים שבאים מראש עם טורבו).

 

ובקשר לשאלה האחרונה שלך, בקרת יציבות או איך שלא תקרא לזה, אין שום אופציה להרכיב על הרכב שלך.

 

ו abs תוכל למצוא בדגמים הנזכרים לעיל (לא בכולם אבל בחלק מהם כן).

 

שגיאות כתיב** גבר .

לי אין שגיאות כתיב אני פשוט כותב בסלנגים ולא ידעתי שאסור.

ותודה על ההסבר בקשר למנוע

 

 

עוד שאלה : אני יכול לקנות לה מנוע כמו שלה רק חדש? [שיהיה חוקי]

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...