Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות מעבר מלאון לטויוטה יאריס, החלטתי שחוץ מהעברת המערכת, הגיע הזמן לאטימה כמה שיותר אפקטיבית עם תקציב כמה שיותר נמוך :) מה לעשות לסטודנטים בארצינו אין יותר מדיי כסף.

אחרי הרבה חיפושים בשוק, אלה הפריטים שקניתי, מחר מתחיל בהתקנה, תמונות בקרוב

 

1. שני סטים של DYNAMAT TACMAC,

חלקכם כתבתם שזה לא מוצר של דיינמאט, אך הוא מופיע באתר שלהם, מצורף לינק :

http://www.dynamat.com/products_car_audio_tac_mat.html

כל סט ב150 ש"ח

2. DYNAPAD

באורך של כ2 מטר מרובע, כבבבד רצח, לאיטום הבגז', הסט עלה 200 ש"ח

3. DYNAXORB

לתיבה האטומה לסאב שאני הולך לבנות מ

HDF

הסט עלה 150 ש"ח

4. DYNASHIED

קניתי ארבע ספריים לצורך איטום מקומות אליהם אין גישה.

כל ספריי 25 ש"ח

5. DYNAMAT LICENSEPLATE KIT

קיט למספר של הרכב

 

מצורפות תמונות של המוצרים, ממחר מתחיל את הפרוייקט, יעלה תמונות בהמשך

בן

license_plate_k.jpg

PAD.jpg

SPRAY.jpg

SUB.jpg

TAC.jpg

מוכר סוס מצרי- 100 כוחות סוס וטסט לשנה

פורסם

אהלן חבר'ה

קודם כל, הבן אדם שקניתי ממנו, זה מישהו שקנה סטוק מהיבואן, מוכר הכי בזול שמצאתי, אפילו יותר זול מאיביי,

קוראים לו אבנר, הוא מרחובות, אני לא רוצה לפרסם את המספר שלו כאן, פנו אליי בפרטי.

 

בעניין האיטום, אתמול התחלתי לעבוד על האוטו, על החלק האחורי, פירקתי את כל הפלסטיק שמבסביב לבגז' חוץ מהדלתות, ציפיתי בספריי דינאמיט, פירקתי 4 ספריים, בדלת תא הבג'ז, חוץ מהדיינאפאד, רוקנתי ספריי שלם בין החריצים, וואלה נקרע לי התחת...

כשאישתי ראתה את התמונות של האוטו המפורק לא האמינה שזה האוטו שלנו.

אחרי כל העבודה, אחרי שהרכבתי הכל ונתתי לזה להתייבש, כשדופקים מחוץ לאוטו על החלקים שעברו השפרצה, וואלה מרגישים הבדל בצליל המוחזר, נשמע יותר צליל מקומי ולא מפוזר. הלוואי והיה לי כסף לדיינמט אקסטרים...

לגביי הדיינאפאד, סוג של שטיח ממש כבד, יש בו 4 שכבות.

שמתי בכל החלק של הגלגל הרזרבי שפונה כלפי חוץ, והיתר פשוט הדבקתי על כל הריצפה שמתחילה מתחילת הבגז', עד אמצע הרכב בערך...

זהו לבנתיים, היום עבדתי על התיבה של הסאב הסגור, הדבקתי דינאקסורב לגב התיבה, עבדתי על מגש כפול (עם סגירה של פרספקט) למגברים, מגש לקרוסים, ומגש לקבל החמש פאראד שלי (ניראה כמו מגבר)

אין מה לעשות, האוטו פיצי, בלאון הכל ישב על מגש אחד בגב הכסאות.

 

בנתיים תמונות של איטום הבגז', מצטער שהתמונות קטנות, צילמתי מהפלאפון

_1_~1.JPG

_2_~1.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

3.JPG

מוכר סוס מצרי- 100 כוחות סוס וטסט לשנה

פורסם

עם כל החומרים האלו הגעת כמעט למחיר של באלק דינמאט וברכב הקטן שלך אולי היה מספיק לך 2 דלתות + בג'אג.

×
×
  • תוכן חדש...