Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון מוטורס שוב דופקים את הצרכנים - הפתרון תביעה ?!


שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חושב שטוב היו עושים אם היו מציעים לאותם לקוחות שנפגעו הנחה נוספת על רכב חדש אבל גם אם לא אין כאן עוולה.

בסוף הדרך אלפים נהנו ע"ח מאות.

 

מסכים איתך.

 

אבל שים לב להבדלי ההשקפה ביננו לבין צ'מפיון, אם אחד משנינו היה מנהל השיווק אצל היבואן אז בד בבד עם היציאה אל הציבור הרחב היינו שולחים קופון להנחה (משמעותית!) לכל הרוכשים הוותיקים (לפי קריטריון של פיצוי יורד ככול שהזמן שחלף ארוך יותר).

 

האם לא היינו מרוויחים גם מהלקוחות הללו? אני בטוח שכן, פחות אבל מרוויחים.

מהלך כזה היה יוצר נאמנות למותג גם בקרב הרוכשים הוותיקים.

 

למה זה לא קרה? במילה אחת - צ'מפיון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קייס לתביעה או לא הגיע הזמן שמישהו ינער את הדוב ויחטיף לו כמה מכות הגונות

נמאס כבר מסיפורי הפוגי על איכות הגימור נוחות הנסיעה וזה שהשמש זורחת מהת*ת של הקונצרן

רכבים בעלי אמינות בינונית במקרה הטוב מחירי חלפים מופקעים ומקצועיות של מוסך מדרכה בגלגוליה

קימים סיפורי זועות רבים כמו של פותח פוסט זה,ולא רק טוארג,בכל הקונצרן יש בעיות ועוד לא דיברנו על הבן דוד,אודי AUDI.

זה שוק של טיפשים ומזוכיסטים,די לפיקציה של צמפיון וסיפורי הלל על כלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה היקר,

 

למרות שלישראלי המצוי זה ישמע לא הגיוני , אני כתבתי דברים מאוד ברורים נסה להתרכז.

 

בארהב, חברה שמכבדת את עצמה מחזירה כסף על מוצר שמסיבה כל שהיא החליטו להוריד את מחירו.

מקרה מאוד נפוץ למשל שחברות הבגדים מחזירות כספים (במזומן כן) אם הבאת קבלה שקנית ביותר יקר .

 

ההגיון הוא מאוד רב. ונסה להתרכז שוב .

 

חברה עם אסטרטגיה רוצה שיקנו אצלה כל הזמן . היא רוצה תזרים תמידי. היא לא רוצה שיקנו רק בסיילים או רק בחגים.

כך היא מבטיחה לעצמה חוג לקוחות שיודע שהוא לא יפסיד גם אם הוא יקנה שבוע לפני החג . קאפיש ?

 

אני מאמין שיקח שנים עד שתודעת השרות הזאת תגיע לישראל .

(בבנה רפאבליק מקבלים מזומן על כל בגד שמחזירים גם אחרי חצי שנה )

אני לא ביקשתי שיצרני רכב בישראל יחזירו כסף בגלל הנחות ליצרנים . אבל אני מראה כאן שכן מדובר בשיקול של חברות

כן מדובר במדיניות של רשתות ענק בעולם. והגיע הזמן שגם לחאפרים בישראל תיהיה תודעת שירות.

----

 

לעוד היקר, אני לא מתיימר להיות משפטן

ואין ספק שלא מדובר במקרה של עוולה קלאסית שהולכים איתה לשופט תורן .

ולכן ביקשתי לבדוק אותה . אין לי ספק שבארהב למשל מקרה כזה היה מתקבל .

-----

 

בפוסט הבא - ננסה לתחקר יחדיו למה צ'מפיון נותנת שנתיים אחריות בלבד.

 

ברנע יקר מאוד

אני מבין שהחלטת לצאת במסע צלב נגד צ'מפיון וזה מבחינתי על הכיפק.

דין דומה אפשר להחיל על רוב היבואנים / נותני שירות בארץ שהתודעה הצרכנית שלהם על הפנים.

אחרי שהתרכזתי מספר הערות.

 

אתה מביא לי דוגמה שבו לקוח מקבל החזר כאשר הוא מחזיר מוצר . זאת מדיניות החזרות ולא מדיניות של תמחור מוצר חדש והחזר ללקוח שרכש את המוצר לפני שנה.דרך אגב גם בארצינו הקטנטונת הוחק חוק בנוגע לכך רק לפני מספר חודשים לא רב.

 

ביקשת שלא נתעסק בקטנות ירקנות או נעליים ואתה עצמך מביא דוגמה שהיא לא דוגמה של ביגוד.

 

הבאת לנו את שוק המטוסים הפרטיים.

 

בו תביא דוגמה בו יצרן מכוניות אמריקקי או יבואן מכוניות בארה"ב שנוקט / נקט באופן שאתה רוצה כי צ'מפיון ינקטו כאן בארץ הקודש.

 

אני ממתין בריכוז מירבי לדוגמה שכזו.

 

בשיאו של המשבר הכלכלי אך ורק לפני פחות משנתיים נתנה הממשלה האמריקאית סובסידיות ענק שיירכשו כלי רכב מהיצרנים שמצידם הורידו מחירים והכל כדי להניע את הכלכלה . לא זכור לי כי ראיתי שהיצרן פיצה את רוכשי הרכבים שרכשו את רכביהם לפני כן. האם אתה ראית?

 

וכמו שכתבו לפני תבחין בין תמחור מוצר חדש שלדעתי ולדעת רבים אחרים אינו מזכה אותך בפיצוי לבין שקיבלת מוצר דפוק ועל כך מגיע לך פיצוי , אם וכאשר תוכיח כי אכן כך הוא המצב וכי מצב זה נגרם על ידי איכות גרועה של המוצר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תן לי דוגמה בו יצרן מחזיר כסף ללקוחותיו ועוד במזומן . ואם אפשר תוך דוגמא אמיתית - מקרה קונקרטי ולא רק בדיבורים בעלמא.

 

 

אם כבר דיברו פה על האייפון, זה בדיוק מה שאפל עשתה עם האייפון הראשון. כאשר היא הוזילה את המחיר, היא הביאה לכל מי שקנה את האייפון במחיר היקר זיכוי ע"ס הסכום אותו היא הורידה. אותו דבר היה גם עם ה MacBook Pro לפני כמה שנים.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן ,אבל מתי הם נתנו את הזיכוי?

למי שקנה את האייפון במחיר היקר בתקופה קצרה לפני הורדת המחיר , מי שקנה כמה חודשים לפני כן - קיבל חצץ.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה מקרה דומה גם עם Windows 7 ומחשבי OEM שנמכרו עם VISTA.

כדי לא לפגוע במכירות של המחשבים עם vista (שהיתה והינה מערכת ממש גרועה) לאחר שכבר הוכרזה הגירסה החדשה (7), מיקרוסופט הודיעה שכל מי שיקנה מחשב עם ויסטה החל מתאריך מסויים, יקבל שובר עדכון בחינם ל-Win7 כשזאת תצא.

http://hwzone.co.il/news/1234716605/346

 

אלא מה? רק מי שקנה את המחשב מתאריך מסויים, קיבל את השובר. אם קנית יום לפני זה - נדפקת.

שילמת כסף על מערכת הפעלה גרועה, וכשהגירסה החדשה וה"מתוקנת" יצאה - נשארת עם גרוטאה יקרה ביד ודרישת תשלום מלא לשדרוג שאם היית מחכה 24 שעות באותו יום של הקניה, היית מקבל בחינם :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה שלך ממש "לא עושה שכל" וזה בלשון המעטה.

 

צ'מפיון כמו כל פירמה אחרת מרוויחה ממכירת כלי רכב וממתן השירות שבא אח"כ.

אפשר להתווכח עד מחר אם במישור החוקי מדובר במהלך לגיטימי - והוא כן לגיטימי.

 

במישור השיווקי ובמערכת היחסים פירמה-לקוח מדובר בכשלון מהדהד... אכן יבואן "חכם"...

 

אני לרגע לא אמרתי שהיבואן התנהג בחוכמה, או אפילו בהגינות. אני רק אמרתי ששום דבר ממה שברנע טוען שהיבואן עשה לא אומר שמגיע לו כסף. זה הכל.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...