Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון מוטורס שוב דופקים את הצרכנים - הפתרון תביעה ?!


שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צמפיון מוטורוס שוב הוכיחו שהלקוחות שלהם מעניינים אותם כקליפת השום .

 

לאחרונה יצאה החברה בפרסום אודות מכירת רכב טוארג חדש בסכום של 370 אלף שח .

רכב שלפני שנה נמכר במחיר של 470 אלף שח לפחות.

 

כמובן שהמחירים של מי שמחזיק רכב כזה כבר צוללים

וצמפיון מוטורס מוכיחים שוב כי כל מה שמעניין אותם זה רק למכור ולמכור ולמכור .

 

לקוחות של צמפיון שקנו טוארג לפני שנה הפסידו באבחת פרסומת 30 אחוז על רכבם . וכל זה בגלל תאוות הבצע .

 

רוצים עוד דוגמא ?

 

היה ברשותי רכב 'סופרב ' רכב פרימיום של סקודה . רכב שנרכש ב244 אלף שקלים.

עכשיו תחשבו איך הגיב מחירון הרכב שלי אחרי שנתיים שמכרו סקודה עם פרצוף חדש ב165 אלף שקלים .

 

 

דבר נוסף ומעניין אפשר לראות בדוגמאות כאן . שכשיצרן רוצה הוא יכול להוריד לנו 100 אלף שקלים .

אבל הוא מעדיף לקרוע אותנו . עובדה שכשהוא רוצה הוא מוריד מחירים

 

בלי שום קשר מי ששואל אותי אני ממליץ לו להתרחק כמו מאש מרכבים של צ'מפיון וזאת בעיקר

בגלל איכות ירודה של מוצרים ואחריות מאוד מאוד מסוייגת ומוגבלת של חברה שמעניין אותה כמה שיותר לאנוס את הצרכן .

אני אגב זה שהלך לו מנוע בטוארג בת 3 שנים .

 

אני רוצה לגבש תביעה יצוגית ורציתי לשמוע תגובות שלכם .

 

 

 

בברכה

ברנע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש פה בעיה אחרת מצד אחד אנשים מתלוננים שהרכבים יקרים מדי ומבקשים להוריד את המכס עליהם מה שגורם לחברות הרכב להוריד את מחירי הרכב, ומצד שני כשכבר מורידים באים אנשים שיכולים לקנות רכבים חדשים ומתלוננים.

לגבי האיכות הירודה של המוצרים אני נוסע עם רכבים גרמניים כבר למעלה מ-10 שנים ואין לי מושג על מה אתה מדבר.

 

עכשיו לגבי ה"דפיקה" שעליה דיברת. נניח שהמחיר לא היה יורד ולאחר שלוש שנים הייתה רוצה לקנות טוארג חדש כמה הייתה צריך להוסיף? בכדי לקנות רכב באותה רמת גימור?

תרשה לי לענות הייתה מוסיף בדיוק את אותו הסכום. מה שמביא אותי לחשוב שכל הבעיה שלך היא ההמוניות של הרכב.

ואין מקום לתביעה ייצוגית הכל במסגרת החוק, קח שלט ותעמוד מול הכנסת.

שיהיה לך יום ורוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה המספרים בלבלו אותך .

 

 

מחר איתמר רוכש אייפון ב3000 שח .

מחרתיים מחליטים במשרד התקשורת לחלק בחינם אייפונים .

 

בכמה יוכל איתמר למכור את האייפון שלו בעוד חודש ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שאתה יכול לחייב יבואן ו/או יצרן שלא לעשות מבצעים והנחות רק בגלל "פגיעה במחירון".

עם כל הצער שבדבר, הם עסק שרוצה להרוויח, וכל עוד יש ביקוש למוצר, הם ימצאו את כל הקונים שרק אפשר.

 

לא נראה לי הגיוני שהורידו 100 אלף ש"ח מהמחירון סתם ככה, זה מחיר בלתי נתפס שאפשר לקנות בו לבד רכב חדש.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוצפה. אין מלה אחרת.

אגב גם עם האייפון היה אותו סיפור, אז הוא עלה X, היום חברות הסלולר מחלקות אותו בזיכוי מלא לכל דיכפין ומחירי היד2 יורדים.

 

כשאתה מדבר על בעיות איכות אתה מתייחס לסקודה או לטוארג?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה המספרים בלבלו אותך .

 

 

מחר איתמר רוכש אייפון ב3000 שח .

מחרתיים מחליטים במשרד התקשורת לחלק בחינם אייפונים .

 

בכמה יוכל איתמר למכור את האייפון שלו בעוד חודש ?

 

אם הם מחליטים לחלק בחינם אז אתה יכול לקחת עוד אחד?

מר ברנע טיפ לחיים: תסתכל על חצי הכוס המלאה כי לא חסר על מה להתמרמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני סבור שזו תופעה, שלעיתים מוצרים חדשים (יותר נכון חדישים), נמכרים מייד עם צאתם לשוק, במחירים גבוהים ואפילו גבוהים מאוד. אחר כך, המוכרים מבינים שהמחירים יקרים מדי (או שהמכירות נמוכות ממה שסברו שיהיו, או שסיבותיהם שמורות עימם) ומורידים את המחירים. מי שקנה במחיר הראשוני והגבוה, רצה בסה"כ להנות ממוצר חדיש (ביותר) שרכש במיטב כספו, ולא שיער כי מחיר הרכב שלו יירד מאוד (בנוסף לבלאי) עקב הוזלת המוצר החדש.

ברור שזה כואב הרבה יותר במצב של רכב, מפני שרכב עולה הרבה יותר מאייפון, ולכן ההפסד הכספי הוא גדול ומרגיז מאוד.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר היורו ירד מאוד בשנה האחרונה, אולי צריך לתבוע את ראשי הממשלות באירופה ולא את החברה בארץ.

 

אם לי היו 240K שקל והיתי רוצה לשמור עליהם, לא היתי קונה מכונית פאר אלא נדל"ן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמפיון מוטורוס שוב הוכיחו שהלקוחות שלהם מעניינים אותם כקליפת השום .

 

לאחרונה יצאה החברה בפרסום אודות מכירת רכב טוארג חדש בסכום של 370 אלף שח .

רכב שלפני שנה נמכר במחיר של 470 אלף שח לפחות.

 

כמובן שהמחירים של מי שמחזיק רכב כזה כבר צוללים

וצמפיון מוטורס מוכיחים שוב כי כל מה שמעניין אותם זה רק למכור ולמכור ולמכור .

 

לקוחות של צמפיון שקנו טוארג לפני שנה הפסידו באבחת פרסומת 30 אחוז על רכבם . וכל זה בגלל תאוות הבצע .

 

רוצים עוד דוגמא ?

 

היה ברשותי רכב 'סופרב ' רכב פרימיום של סקודה . רכב שנרכש ב244 אלף שקלים.

עכשיו תחשבו איך הגיב מחירון הרכב שלי אחרי שנתיים שמכרו סקודה עם פרצוף חדש ב165 אלף שקלים .

 

 

דבר נוסף ומעניין אפשר לראות בדוגמאות כאן . שכשיצרן רוצה הוא יכול להוריד לנו 100 אלף שקלים .

אבל הוא מעדיף לקרוע אותנו . עובדה שכשהוא רוצה הוא מוריד מחירים

 

בלי שום קשר מי ששואל אותי אני ממליץ לו להתרחק כמו מאש מרכבים של צ'מפיון וזאת בעיקר

בגלל איכות ירודה של מוצרים ואחריות מאוד מאוד מסוייגת ומוגבלת של חברה שמעניין אותה כמה שיותר לאנוס את הצרכן .

אני אגב זה שהלך לו מנוע בטוארג בת 3 שנים .

 

אני רוצה לגבש תביעה יצוגית ורציתי לשמוע תגובות שלכם .

 

 

 

בברכה

ברנע

על האמינות של הרכבים שלהם כבר נאמר מספיק גם כמובן בפורום זה.

מה שמצחיק זה שחלק מהלקוחות שלהם מנסים לשכנע את כולנו כמה הרכבים שלהם טובים,כמובן בין תיקון לתיקון.:oops::oops::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לקוחות של צמפיון שקנו טוארג לפני שנה הפסידו באבחת פרסומת 30 אחוז על רכבם . וכל זה בגלל תאוות הבצע .

ברנע

 

לא הייתי קורה לזה תאוות בצע. הם לא הרויחו על חשבונם, ואף אחד לא אמר להם לקנות טוראג לפני שנה.

מחירים של רכב לא נשארים קבועים תמיד ולחברה מותר להוזיל או לייקר. והמבצעים שעשו על האיביזות ופאביות?

הם "דפקו" את מי שקנה לפני המבצע?

שמחיר הדירות ירד, אז את מי תרצה לתבוע בגלל שלפני שנה קנית דירה והערך שלה ירד?

גם אם המחיר היה עולה היו תלונות.

חוץ מזה, אני מאמין שמי שיש לו 300K ש"ח להוציא על רכב יוקרה ענק ונוצץ לא מתעניין כל כך במחירונים... אבל זו רק דעתי.

כמו gollu, גם אני הייתי משקיע סכום כזה בנדל"ן, רכב זה לא השקעה, אלא יותר בכיוון של אביזר נוחות/כלי עבודה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, עם כל ההבנה לכעס שלך ועם בטן מלאה (אצלי) על צ'מפיון מוטורס, אין לך סיכוי לזכות בתביעה.

יבואו צ'מפיון ויטענו שהיורו ירד, הם השיגו סטוק במחיר זול יותר, שהדבר נובע משיקולים עיסקיים כאלה ואחרים ועוד הסברים מפולפלים שלא יותירו לך כל סיכוי לזכות.

 

עם זאת קשה לי להבין את המזוכיזם הזה, תיראו לדוגמא את המבצעים "האקסקלוסיביים" בסקודה (רק לחברי מועדון השופרסל), שימו לב כמה תלונות על השירות יש בפורום, אמינות לא משהו ושמירת ערך מזעזעת - אז למה כן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה בעיה אחרת מצד אחד אנשים מתלוננים שהרכבים יקרים מדי ומבקשים להוריד את המכס עליהם מה שגורם לחברות הרכב להוריד את מחירי הרכב, ומצד שני כשכבר מורידים באים אנשים שיכולים לקנות רכבים חדשים ומתלוננים.

לגבי האיכות הירודה של המוצרים אני נוסע עם רכבים גרמניים כבר למעלה מ-10 שנים ואין לי מושג על מה אתה מדבר.

 

עכשיו לגבי ה"דפיקה" שעליה דיברת. נניח שהמחיר לא היה יורד ולאחר שלוש שנים הייתה רוצה לקנות טוארג חדש כמה הייתה צריך להוסיף? בכדי לקנות רכב באותה רמת גימור?

תרשה לי לענות הייתה מוסיף בדיוק את אותו הסכום. מה שמביא אותי לחשוב שכל הבעיה שלך היא ההמוניות של הרכב.

ואין מקום לתביעה ייצוגית הכל במסגרת החוק, קח שלט ותעמוד מול הכנסת.

שיהיה לך יום ורוד.

 

+1

וDORKI יש הבדל גדול שאנשים בארץ לא יודעים להבחין בו, זה שירות לקוי של היבואן (שאני מסכים עם כל מילה) ומצד שני איכות המוצר וערכו, תרשה לי לחלוק עלייך ובגדול כי הגולף המזדקנת שלי משנת 99 עדיין שווה 34K הרבה מעל למחירונים של רכבים אחרים מאותה שנה וזאת גם בעיה בפני עצמה במעמד המכירה אבל זה לא קשור לפה, דבר שני זאת האיכות וכבר אמרתי זאת כמה פעמים, לא יצא לי לנסוע על הרבה רכבים שנתנו לי את ההנאה כמו שהגולף נותנת וזה ליד רכבים משנתונים הרבה יותר חדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אני אגיד? הייתי בעלים בעבר של אופנוע שהחברה החליטה שלא משתלם לה יותר לייצר אותו כי כמות המכירות לא מצדיקות את עלויות הייצור. מה קרה למחירון של האופנוע? צלל קרוב ל50 אחוזים מערכו ההתחלתי.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ת'יודע, זה מין קטע כזה של דבר שנקרא "מבצע". מה אתה מצפה, שהמחיר ישאר X בכדי שמר ישראל ישראלי יוכל למכור את הרכב שלו ביד שניה במחיר שהוא רוצה? מה לעשות, שגם צ'מפיון מעוניינים למכור, ואם ע"י הורדת מחירים מסויימת (אחרי הכל, הם לא הורידו את מחיר הרכב לזנות) הם משיגים יותר מכירות, הרי שהרווח שלהם גדל. אף אחד לא מרוויח ממלאי ששוכב לו במחסן ומחכה עד שמישהו יבוא ויקנה אותו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה על התגובות .

 

שנית, כשרכשתי רכב בכמה מאות אלפי שקלים חשבתי שכסף קונה איכות.

מתברר שכשמדובר ברכבי צמפיון הכלל פשוט לא נכון.

כל האוטו שלי מתקלף נשבר ומבלה במוסך יומיים על כל יום שאני נוסע בו .

למעלה ממאה אלף שקל הוצאתי בשנה האחרונה . (הרכב בן 3 ) .

גם בסופרב הלכו לי כל יומים חלקים מוזרים ונשברו לי דברים מפגרים כמו ידית הילוכים (מחלה בסופרב)

הקטע שהחברה מתנערת מאחריות למרות שמדובר ברכבי פרמיום .

וגם עכשיו אחרי שהלך לי מנוע בטוארג ושמאי ומעבדה קבעו בוודאות שמדובר במום מולד

צמפיון מתנערת מאחריות וניקתה ממני קרוב ל45 אלף שח .

 

לגבי הוזלת המחירים השערורייתית.

חשוב לזכור לא מדובר פה בהוזלה עקב שער מטח ושאר ירקות. מדובר במאה אלף שקל פחות מהמחיר שנמכר אותו רכב רק לפני שנה.

זאת מדיניות של צ'מפיון . עשו את זה בסקודה עושים את זה בפולקסווגן נכון שהם יכולים לטעון שקיבלו סטוק וכו'.

אבל המדיניות מוכיחה שיש פה קוו מאוד ברור . כל פעם שיוצא פרצוף חדש לחברה זאת הזדמנות לזמבר את כל הלקוחות.

 

המחירים של הסופרב בחול או הטוארג בחול לא ירדו . פה בארץ יושב אבי צור מנכל צ'מפיון ומחליט שבא לו למכור יותר

וזה שכל הקליינטים שלו מפסידים עשרות שקלים לא מעניין אותו .

 

ראיתי פה תגובות של אנשים שחושבים שמי שקונה בכמה אלפים רכב לא מעניין אותו מחירון .

אנשים שיש להם רכבי פרימיום לא נשארים איתם אחרי 3 או 5 שנים

אחרי 3 שנים הם יגיעו למגרש ירצו לעשות טרייד אין לרכב אחר ואז יצטרכו להוסיף מכיסם עוד מאה אלף שקל .

למה ?? בגלל שצמפיון החליטו השבוע להוריד את הרכב במאה אלף שקל .

 

מדובר בתאוות בצע וחשיבה מטר קדימה . לקוח כמוני שמחזיק בבית 3 מכוניות של צמ'פיון .

לא יחזור לרכוש אצל היבואן . לעולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...