Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון מוטורס שוב דופקים את הצרכנים - הפתרון תביעה ?!


שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הוא ציפה לירידית ערך של 20 אחוז בשנה, וקיבל 40 . ועל זה היבואן צריך לשלם.

 

הצחקת את הבורסה . תראה לי מקום בעולם שבו הורדת מחיר מזכה את הרוכש במחיר היקר בפיצוי. בסופר עושים מבצעים בצהריים בין השעות 1200 ל 1400 האם זה שיבוא ב 1500 זכאי למחיר הנמוך התשובה לא. האם זה שקנה בשעה 1100 זכאי למחיר הנמוך התשובה לא.

 

יבואן נורמלי צריך לדאוג גם לשוק היד שניה שלו. שיקול דיי רציני היום בקניית רכב הוא הביקוש לרכב כיד שניה.

ועכשיו הלוביסטים של צמפיון יגידו שמי שקונה טוארג לא מעניין אותו יד שניה. חרטה

 

אכן יבואן צריך לדאוג לשו ק היד שניה אבל כאשר יש תחרות מכל מקום והמחיר של רכבי הפרימיום יורדים אצל המתחרים , האם לדעתך הוא צריך להישאר עם המחיר הגבוה ולא למכור כדי לשמור על שוק היד השניה.

 

תיזה הזוייה.

 

עורך דין דיי מכובד אוקסימרון אמר שיש פה עילה וביקש זמן לבדוק את העניין . אז אמר ראית עו"ד שיגיד שאין לך קייס.

נתאזר פה בסבלנות ואני אדווח בהקדם . נמתין לשמוע

 

ברנע

 

מכירים עוד יצרן פרימיום שככה המכוניות שלו נראות אחרי שנתיים ?

 

עזבו פרימיום, אתם מכירים קאיה שנראת ככה ?!

 

 

 

טוארג שנת 2008 :

חלק מהתגובות בכחול בתוך הודעתך.

האם אתה מביא כאן צרות של בעלי טוארג או שלך אישית כי אני כבר לא מבין פעם הרכב הוא 2007 פעם הרכב הוא 2008 פעם הוא נרכש ב 200 אלף פעם הוא נרכש ב חצי מיליון.

 

אין ספק שיש לך בטן מלאה על צ'מפיון אבל מכאן ועד לתביעה ייצוגית המרחק גדול.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכירים עוד יצרן פרימיום שככה המכוניות שלו נראות אחרי שנתיים ?

 

עזבו פרימיום, אתם מכירים קאיה שנראת ככה ?!

 

 

 

טוארג שנת 2008 :

לא, אני לא מכיר עוד יצרן כזה. מצד שני, אתה כן מכיר את היצרן ואת הטיב המפוקפק לכאורה של התוצרת והשירות שלו, וזה עדיין לא מנע ממך מלהיות לקוח חוזר שלו!

על מה ולמי לכל הרוחות אתה בא בטענות?!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני מתנדב לקחת ממך את הטוראג ולהחליף לך אותו בקאיה (העודף נשאר אצלי כן?) :-D

וברצינות, אם אתה מאוכזב, אתה יכול למכור את הטוראג ואת הסופרב בזה הרגע ולא לקנות יותר מצ'מפיון. כך תעצור כאן את ירידת הערך "האסטרונומית" ותצא "ממעגל הנדפקים" שבו אתה רואה את עצמך. יותר מזה לא תצליח להציל.

שכירת עורכי דין תפסיד לך יותר כסף ממה שכבר הפסדת, ולדעתי 100% שלא תזכה במשפט אם בכלל יהיה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טענות לגבי איכות המוצר והשירות מקובלות ויש להן סיכוי של ממש גם בבית המשפט.

 

טענות לגבי ההוזלה...אני מוכן לייצג חינם אין כסף את צ'מפיון מוטורוס ורק על בסיס שכר הטרחה שיפסוק בית המשפט כנגד מי שיגיש תביעה הזויה שכזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצילום הוא לא של הרכב שלי. הרכב שלי הוא 3 וחצי שנים על הכביש ונראה גרוע יותר מבפנים .

בעקבות ההתארגנות נגד צמפיון חברו אליי מספר אנשים שמחזיקים ברכב דומה ומסתבר שכולם באורח פלא

מכירים כמעט את כל המוסכים בארץ .

 

 

לגבי בדיקת היתכנות לתביעה . ראשית אל תתנו לי פה דוגמאות מסופרים וירקנייות, אני יכול להביא לכם

דוגמאות למכביר, בחול למשל אם הורדת מחיר של רכב במפתיע הרוכשים הקודמים מקבלים את הפרש כספם ובמזומן.

ושם זה לא רק בתחום הרכב. כל מי שיש לו מוסר ומנימום של כבוד ללקוח מתנהג כך.

 

לא יתכן שצמפיון ידפקו את שוק היד השניה כל פעם מחדש .

לא מדובר פה בחיטה אורז ונפט שמחירם עולה ויורד בצמוד לדולר .

יש מחיר כבר 6 שנים לטוארג. או 7 שנים במקרה של הסופרב . ואז מגיע פרצוף חדש וחותכים במאה אלף .

 

עכשיו חברה הגונה הייתה מנסה לתת ללקוח קודם הנחה ברכישה עתידית, או לעשות טרייד אין במחיר מחירון.

הטרייד אין של צמפיון זה חברת 'אוטו דיל' (בעלים משותפים) שבאורח פלא אוטו דיל מורידה עשרות אחוזים

בעת עסקאות טרייד אין כאילו מדובר במגרש מכוניות ולא בטרייד אין של צ'מפיון .

 

כנראה שצמפיון דואגת להכשיר משפטית כל מהלך . ויתכן שזה מה שעשתה

אבל אין ספק שהלקוחות מעניינים אותה כקליפת השום . פשוט חרפה של התנהגות .

 

 

אני כרגע בארהב .

שימו לב בכמה נמכרת הג'טה שבתמונה - המחיר הכי זול שהיה איי פעם לג'טה בארהב . ( 54 אלף שח )

נראה לכם שבארץ היא תמכר יותר בזול ?! אני מהמר על עליה של 12 אחוז

IMG00210-20110420-0113.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הזה מקומם אבל קיים בכל מוצרי הצריכה:

רכשתי פלזמה 42 אינץ' לפני שנתיים וחצי ושילמתי עליה 8500 ש"ח, כיום הדגם שהחליף אותה ויותר טוב ממנה עולה בחנויות 3000-3500 ש"ח . לכאורה הפסדתי 60-70 אחוז.

 

הכל כאן מקובל מלבד דבר אחד: מה הקשר בין סקודה לרכב פרימיום ?

זה החבר הנחות בקונצרן ואין שום סיבה להתפלא על כך שהרכב התחיל להתפרק אחרי X זמן.

 

 

בקשר להתקלפויות סתם אנקדוטה, מנסיון אישי - היו ברשותי שני גולפים 2001.

בראשונה (מסתבר) השתמשתי בספריי סקאי מאיכות ירודה שגרם לקילוף הפלסטיקה תוך זמן קצר מאוד (ואני מודה בזה) הרכב היה שנה אצלי אבל הפלסטיקה התדרדרה ונאלצתי לחדש אותה (לא סיפור גדול), בשניה השתמשתי בתכשיר איכותי שעלה כ100 ש"ח ולא התקלף שום דבר גם לא ב3 שנים פלוס שהרכב היה אצלי

אז אולי כדאי שתתחיל לשים לב מה שמים לך בשטיפה ומה יש בבקבוק התרסיס שמתיזים על האינטריור ומאכל את החומר.

רוב האנשים שמחזיקים טוארגים לא שוטפים את הרכב בעצמם , תחשבו על זה.

 

היבואן הזה הוא בעייתי , אני אישית לא קונה רכבים חדשים גם משיקולי תקציב וגם כי אני לא רוצה להיות במצבם של אלו שאכלו חצץ מהיבואן.

מצד שני המוצרים מצויינים ואני לא מתכוון לוותר עליהם בשל יבואן שלא יודע לטפל בלקוחותיו.

 

ועוד משהו קטן : אולי הגיע הזמן להחליף מוסך אם אתה סובל מתקלות חוזרות ונשנות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמרגיז זה שאתם משווים את ירידת ערך של רכב כאילו מדובר בדגם פלזמה . או בזוג נעליים.

זה כאילו שאתם לא קוראים את מה שכותבים כאן .

 

אני לא ביקשתי שהערך של הרכב שאני קניתי לא יירד הוא צלל ב60 אחוז ב3 שנים האחרונות. פאק אבל לגיטימי

אני מצפה שדגם חדש של הרכב שלי יעלה יותר ואם לא לפחות ימכר ברמה דומה .

 

בשוק המטוסים הפרטיים שאני מעורה בו .

 

רכשת נניח מטוס גלובל אקספרס מה שמחזיק (לבייב זיסר אריסון ) המטוס עולה 50 מליון ואפילו 60 עם תוספות.

המחיר של המטוס יצנח אחרי 5 שנים ב10 מליון וזה יודע ולוקח בחשבון כל מי שקונה .

אבל אין סיכוי שתפסיד עליו 25 מליון . כי היצרן לא ימכור את אותו מטוס חדש פחות ממה שהוא מכר את שלך .

 

לכן רבים היצרנים שרוצים להגדיל את השוק ומייצרים מוצר דומה אבל קטן יותר או נחות יותר כך שיוכלו לבקש עליו יותר.

זה שיקול של יצרן הגיוני . שחשוב לו הלקוחות והשם שלו . זאת הסיבה שחברות כמו לנדרובר פתאום מקטינים את

רכבי הדגל שלהם ועושים פתאום 'מיני ריינג רובר' אז הם יבקשו עליו חצי מחיר ומי שקנה ריינג ב150 אלף דולר

לא יאבד את כספו בתוך שנה

כי זה לא אותו מוצר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב זה מוצר ככל מוצר וגם מטוס פרטי זה מוצר ככל מוצר רק שהשוק שלו קטן יותר או גדול יותר.

 

תן לי דוגמה בו יצרן מחזיר כסף ללקוחותיו ועוד במזומן . ואם אפשר תוך דוגמא אמיתית - מקרה קונקרטי ולא רק בדיבורים בעלמא.

 

לפי ההגיון שלך שבו היצרן צריך /חייב להחזיר כסף במקרה של הורדת מחיר , הוא זכאי לקבל גם מהרוכשים תוספת למחיר אם המוצר החדש יותר יקר עכשיו.

 

התיאוריות שלך אם כל הכבוד הזויות .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברנע,

 

אנסה להבהיר לך את חוסר הבסיס לטענתך ב"משקפיים משפטיות"

 

עיסקת רכישת רכב (או כל מוצר אחר) הינה הסכם/ חוזה בין מוכר לקונה.

 

כמו בכל הסכם אחר, גם בהסכם מכר שכזה הצדדים מחוייבים למלא אחר הוראות ההסכם.

 

גם אם תקרא את ההסכם שבינך ובין צ'מפיון מוטורוס בעזרת זכוכית מגדלת שתגדיל את כל האותיות הקטנות שבהסכם לא תמצא שם שום סעיף שלפיו התחייבה צ'מפיון מוטורוס כלפייך שלא למכור את אותו הרכב למי שהוא אחר במחיר זול יותר !!!

 

גם אם יתבקש בית המשפט לפרש את כוונת הצדדים להסכם לא יימצא בית משפט בארץ שיפרש הסכם מכר לרכישת מוצר כל שהוא כהסכם שמגלם בתוכו התחייבות של המוכר שלא למכור את אותו המוצר במחיר זול יותר. לצורך העניין אין שום הבדל או הבחנה באיזה מוצר מדובר, הדין זהה לכל המוצרים, בין אם זה מטוס, חללית, רכב מדגם טוארג או זוג כפכפים...השווי הכספי לא משנה !!!

 

כן, התחושה שנדפקת ושיצאת פראייר מבאסת אבל הגיע הזמן שתשלים עם המציאות - רכישת רכב אינה תוכנית חיסכון או תוכנית השקעה ושיקולי הסחירות העתידית או שווי השוק העתידי של הרכב שאתה רוכש צריכים להיות בין השיקולים האחרונים במכלול שיקולי הקנייה (לדעתי הם בכלל לא צריכים להיות שיקול אבל קשה להילחם בקיבעון המחשבתי של קהל צרכני הרכב בארץ שמעמיד במקום גבוה של סדרי העדיפויות שלו ברכישת רכב את השיקול של "שמירת ערך"...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה היקר,

 

למרות שלישראלי המצוי זה ישמע לא הגיוני , אני כתבתי דברים מאוד ברורים נסה להתרכז.

 

בארהב, חברה שמכבדת את עצמה מחזירה כסף על מוצר שמסיבה כל שהיא החליטו להוריד את מחירו.

מקרה מאוד נפוץ למשל שחברות הבגדים מחזירות כספים (במזומן כן) אם הבאת קבלה שקנית ביותר יקר .

 

ההגיון הוא מאוד רב. ונסה להתרכז שוב .

 

חברה עם אסטרטגיה רוצה שיקנו אצלה כל הזמן . היא רוצה תזרים תמידי. היא לא רוצה שיקנו רק בסיילים או רק בחגים.

כך היא מבטיחה לעצמה חוג לקוחות שיודע שהוא לא יפסיד גם אם הוא יקנה שבוע לפני החג . קאפיש ?

 

אני מאמין שיקח שנים עד שתודעת השרות הזאת תגיע לישראל .

(בבנה רפאבליק מקבלים מזומן על כל בגד שמחזירים גם אחרי חצי שנה )

אני לא ביקשתי שיצרני רכב בישראל יחזירו כסף בגלל הנחות ליצרנים . אבל אני מראה כאן שכן מדובר בשיקול של חברות

כן מדובר במדיניות של רשתות ענק בעולם. והגיע הזמן שגם לחאפרים בישראל תיהיה תודעת שירות.

----

 

לעוד היקר, אני לא מתיימר להיות משפטן

ואין ספק שלא מדובר במקרה של עוולה קלאסית שהולכים איתה לשופט תורן .

ולכן ביקשתי לבדוק אותה . אין לי ספק שבארהב למשל מקרה כזה היה מתקבל .

-----

 

בפוסט הבא - ננסה לתחקר יחדיו למה צ'מפיון נותנת שנתיים אחריות בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמרגיז זה שאתם משווים את ירידת ערך של רכב כאילו מדובר בדגם פלזמה . או בזוג נעליים.

זה כאילו שאתם לא קוראים את מה שכותבים כאן .

 

אני לא ביקשתי שהערך של הרכב שאני קניתי לא יירד הוא צלל ב60 אחוז ב3 שנים האחרונות. פאק אבל לגיטימי

אני מצפה שדגם חדש של הרכב שלי יעלה יותר ואם לא לפחות ימכר ברמה דומה .

 

בשוק המטוסים הפרטיים שאני מעורה בו .

 

רכשת נניח מטוס גלובל אקספרס מה שמחזיק (לבייב זיסר אריסון ) המטוס עולה 50 מליון ואפילו 60 עם תוספות.

המחיר של המטוס יצנח אחרי 5 שנים ב10 מליון וזה יודע ולוקח בחשבון כל מי שקונה .

אבל אין סיכוי שתפסיד עליו 25 מליון . כי היצרן לא ימכור את אותו מטוס חדש פחות ממה שהוא מכר את שלך .

 

לכן רבים היצרנים שרוצים להגדיל את השוק ומייצרים מוצר דומה אבל קטן יותר או נחות יותר כך שיוכלו לבקש עליו יותר.

זה שיקול של יצרן הגיוני . שחשוב לו הלקוחות והשם שלו . זאת הסיבה שחברות כמו לנדרובר פתאום מקטינים את

רכבי הדגל שלהם ועושים פתאום 'מיני ריינג רובר' אז הם יבקשו עליו חצי מחיר ומי שקנה ריינג ב150 אלף דולר

לא יאבד את כספו בתוך שנה

כי זה לא אותו מוצר .

 

אתה בעצמך השווית את זה לאייפון :)

ודווקא יש דמיון : עובדה שדגם חדש באותה סדרה של אותה הפלזמה שפלוס מינוס הוא באותה רמה - נמכר כחדש בפחות מחצי ממה שקניתי, מה שאומר שאין לי סיכוי למכור את המסך ביד 2 במחיר נורמלי כדי להשתדרג למשהו יותר טוב.

 

 

אגב, אתה מוזמן אליי לראות איך נראית פלסטיקה של VW בן 5 (מחר הוא בן 5) . הרכב במצב "ניילונים".

רכב שעלה 220K כחדש.

כנראה שבעלים שהשתמשו אך ורק בתכשירים הטובים ביותר בשוק , גרמו לכך שהרכב נשמר מצויין.

 

בכל מקרה, לדעתי יש להפריד את הדיון בתקלות ובעיות איכות לבין התמחור החדש שמרסק את ערך רכבך הנוכחי.

 

 

אגב, מחר אני ניגש עם אחותי שמתעקשת משום מה להזמין רכב חדש מצ'מפיון וחייב להודות שאני דיי משקשק ממה שעלול לקרות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארהב, חברה שמכבדת את עצמה מחזירה כסף על מוצר שמסיבה כל שהיא החליטו להוריד את מחירו.

ובזימבאבווה התנאים לגמרי אחרים; אבל אתה קנית בישראל.

 

חברה עם אסטרטגיה רוצה שיקנו אצלה כל הזמן . היא רוצה תזרים תמידי. היא לא רוצה שיקנו רק בסיילים או רק בחגים. כך היא מבטיחה לעצמה חוג לקוחות שיודע שהוא לא יפסיד גם אם הוא יקנה שבוע לפני החג . קאפיש ?

זה שאתה חושב שהשיטה של היבואן היא גרועה מבחינה עסקית אין פירושו שהיבואן חייב לך כסף.

 

אין לי ספק שבארהב למשל מקרה כזה היה מתקבל .

ועל זה אומרים "אז תקנה בעיתון".

 

בפוסט הבא - ננסה לתחקר יחדיו למה צ'מפיון נותנת שנתיים אחריות בלבד.

נניח לרגע שצ'מפיון מוכרים מוצר גרוע במחיר יקר. או זול. ואתה קנית. ונראה לך, במבט לאחור, שהעסקה הייתה גרועה. ונניח לרגע שמבחינה עובדתית אתה גם צודק (ונניח לרגע שיש בכלל דבר כזה "עסקה גרועה מבחינה עובדתית").

 

אז מה? זה עדיין לא אומר שהיבואן חייב לך כסף.

 

רכשת נניח מטוס גלובל אקספרס מה שמחזיק (לבייב זיסר אריסון ) המטוס עולה 50 מליון ואפילו 60 עם תוספות. המחיר של המטוס יצנח אחרי 5 שנים ב10 מליון וזה יודע ולוקח בחשבון כל מי שקונה. אבל אין סיכוי שתפסיד עליו 25 מליון. כי היצרן לא ימכור את אותו מטוס חדש פחות ממה שהוא מכר את שלך .

 

ובשוק הנדל"ן בדרך כלל ערך הנכס עולה עם הזמן. אז מה?

 

זה לא אומר שכך גם קורה למכונית.

זה גם לא אומר שמי שקנה בית והפסיד, אז המוכר חייב לו כסף.

 

כי עסקה זו עסקה, ואם הרווחת - יופי, ואם הפסדת - מה לעשות.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

נניח לרגע שצ'מפיון מוכרים מוצר גרוע במחיר יקר. או זול. ואתה קנית. ונראה לך, במבט לאחור, שהעסקה הייתה גרועה. ונניח לרגע שמבחינה עובדתית אתה גם צודק (ונניח לרגע שיש בכלל דבר כזה "עסקה גרועה מבחינה עובדתית").

 

אז מה? זה עדיין לא אומר שהיבואן חייב לך כסף.

 

 

 

התגובה שלך ממש "לא עושה שכל" וזה בלשון המעטה.

 

צ'מפיון כמו כל פירמה אחרת מרוויחה ממכירת כלי רכב וממתן השירות שבא אח"כ.

אפשר להתווכח עד מחר אם במישור החוקי מדובר במהלך לגיטימי - והוא כן לגיטימי.

 

במישור השיווקי ובמערכת היחסים פירמה-לקוח מדובר בכשלון מהדהד, אני בספק אם האיש יסכים לרכוש מהם שוב אחרי הלקרדה המקולקלת שהאכילו אותו.

עכשיו תחשוב איזה מאמצים משקיעים בתחום הזה כדי לרכוש לקוחות חדשים וכאן יש לקוח שצריך "רק" לשמר אותו - ותראה באיזה כשלון קולוסלי עסקינן.

מה אתה חושב, שהוא לא יוציא קיטור בכל הזדמנות? - אז הינה הלכו עוד כמה מכירות פוטנציאליות.

 

אכן יבואן "חכם"...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברנע,

 

גם אני לא חושב שיש לך קייס.

צר לי שנפגעת מההנחות אבל דווקא חושב שמגיע לצרכן להנות ממחירים זולים יותר גם אם זה אומר שיש אנשים שנפגעו מכך.

שים לב למבצע של סיאט, חודשים ארוכים נמכרת הלאון טורבו הידנית ב120K והאוט' ב129K.

מחיר ללא תחרות לרכב מאובזר עם ביצועים כמו שלו.

סיאט מכרו בשנה אחת יותר ממה שהם מכרו ב5 שנים ביחד ולשוק הפרטי!!

ישנם אלפי לקוחו שנהנו ממחיר מצויין על רכב חדש וגילו מותג חדש מבחנתם.

מנגד ישנם עשרות/מאות לקוחות שנפגעו.

אני חושב שטוב היו עושים אם היו מציעים לאותם לקוחות שנפגעו הנחה נוספת על רכב חדש אבל גם אם לא אין כאן עוולה.

בסוף הדרך אלפים נהנו ע"ח מאות.

בקשר לטענות על אמינות וכו', יש לי סקודה שנמצאת על הכביש כבר שלוש שנים וטפו טפו טפו, שום דבר.

רכשנו 4 סיאט חדשות ב5 שנים ושוב לאכזבתם של כל שונאי צ'מפיון אין לי עוד שמן להוסיף למדורה כי הכל היה ועודנו בסדר גמור.

גם לנו היו קצת בעיות עם הסוכנות פה ושם אבל לרב זה סודר במהירות ולשביעות רצוננו.

אין לי שום מניות בצ'מפיון.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...