Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

לקחתי פיקסו 2008 יד 1 מליסינג לנסיעת מבחן.

הרכב עשה 68000 ק"מ ועמד כשבוע.

מייד כשיצאנו האוטו קירטע והרגשנו רעידות חזקות בשילוב של תחילת הנסיעה בהילוך הראשון של הגיר.

האים זה תקלה או ככה גיר רובוטי ככה מתנהג כשהוא קר?

או בכלל?

יש דברים מיוחדים שיש לבדוק ברכב הזה?

תודה לכולם.

אודה לכם על תשובה מהירה.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
שלום לכולם .

לקחתי פיקסו 2008 יד 1 מליסינג לנסיעת מבחן.

הרכב עשה 68000 ק"מ ועמד כשבוע.

מייד כשיצאנו האוטו קירטע והרגשנו רעידות חזקות בשילוב של תחילת הנסיעה בהילוך הראשון של הגיר.

האים זה תקלה או ככה גיר רובוטי ככה מתנהג כשהוא קר?

או בכלל?

יש דברים מיוחדים שיש לבדוק ברכב הזה?

תודה לכולם.

אודה לכם על תשובה מהירה.

 

גם בפיקסו שרכשתי משלמה סיקסט עם 45000 ק"מ בעייה דומה - טוענו בהתחלה שנדרש עדכון תוכנה 500 ש"ח. וכשהבעיה לא נפתרה הם טועניפ עכשיו שנדרש להחליף את הרובוט והקלצ - 5000 ש"ח !!!

 

תחזור אלי עם הפרטים שלך - לדעתי קיימת בעייה גורפת - ויתכן שהיה עידכון טכני לרובוט שנדרש היה לביצוע בתקופת האחריות שהיבואן התעלם ממנו . אני בודק באתרים בינלאומיים בנושא זה. ואחזור עם עדכון

פורסם

ללקוח שלי יש פיקאסו ששיכת לחברת ליסינג (אמפא ליס, אם זיכרוני אינו מטעני) ואחרי 25K התחילו להתפתח רעידות בזינוק, מעמידה במקום.

הרכב שהה במוסך כמה פעמים לצורכי עידכון (לדבריהם) והבעיה לא נפתרה.

כנראה שיהיה צורך להחליף את המצמד.

הבעייה מוכרת בדגמים אלו, בייחוד במכוניות שנוסעות עמוסות או מזנקות בתנאים קשים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • ספונסר פורום
פורסם

חן פרחי צודק,ברכבים שבהם נהגו בעומס,רעידות ביציאה מהרמזור ובשילובי הילוכים מעידות על קלאץ לא תקין,לאחר ההחלפה ישנו עידכון תוכנה שגורם לחיבור מעט מהיר יותר של המצמד בעומס,מה שגורם ל"בעיטה" קטנה קדימה ביציאה מהמקום אך מפחית את התחממות המצמד.

אורן

פורסם
ללקוח שלי יש פיקאסו ששיכת לחברת ליסינג (אמפא ליס, אם זיכרוני אינו מטעני) ואחרי 25K התחילו להתפתח רעידות בזינוק, מעמידה במקום.

הרכב שהה במוסך כמה פעמים לצורכי עידכון (לדבריהם) והבעיה לא נפתרה.

כנראה שיהיה צורך להחליף את המצמד.

הבעייה מוכרת בדגמים אלו, בייחוד במכוניות שנוסעות עמוסות או מזנקות בתנאים קשים.

 

האם אתה מכיר מישהו מומחה לסיטרואן שיתן חוות דעת מיקצועית - מצמד לא אמור ללכת כל כך מהר !

דוד

×
×
  • תוכן חדש...