Jump to content

S.K

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של S.K

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם . לקחתי פיקסו 2008 יד 1 מליסינג לנסיעת מבחן. הרכב עשה 68000 ק"מ ועמד כשבוע. מייד כשיצאנו האוטו קירטע והרגשנו רעידות חזקות בשילוב של תחילת הנסיעה בהילוך הראשון של הגיר. האים זה תקלה או ככה גיר רובוטי ככה מתנהג כשהוא קר? או בכלל? יש דברים מיוחדים שיש לבדוק ברכב הזה? תודה לכולם. אודה לכם על תשובה מהירה.
×
×
  • תוכן חדש...