Jump to content

davidbar

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של davidbar

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. האם אתה מכיר מישהו מומחה לסיטרואן שיתן חוות דעת מיקצועית - מצמד לא אמור ללכת כל כך מהר ! דוד
  2. גם בפיקסו שרכשתי משלמה סיקסט עם 45000 ק"מ בעייה דומה - טוענו בהתחלה שנדרש עדכון תוכנה 500 ש"ח. וכשהבעיה לא נפתרה הם טועניפ עכשיו שנדרש להחליף את הרובוט והקלצ - 5000 ש"ח !!! תחזור אלי עם הפרטים שלך - לדעתי קיימת בעייה גורפת - ויתכן שהיה עידכון טכני לרובוט שנדרש היה לביצוע בתקופת האחריות שהיבואן התעלם ממנו . אני בודק באתרים בינלאומיים בנושא זה. ואחזור עם עדכון
  3. גם אני רכשתי פיקאסו שנת 2008 משלמה סיקסט - מנוע 2000 עם 45000 קילומטר , וגם אצלי יש רעש מהגיר המתאפיין בגירגור של הגיר כשהטורים נמוכים.במכון הדיקה לא דיווחו על בעיה שהיא. כמו כן לקחתי עם רכישת הרכב לבדיקה במוסך הראשי בבני ברק והם פטרו אותי בטענה של עדכון תוכנה. עדכון התוכנה - גבו על כך 500 ש"ח . העדכון לא פתר את הגרגור ומעבר לזה נוספה בעיית שילוב הילוכים וקלצ' מקפץ בשינוי מצב מעמידה לנסיעה. בדיקה חוזרת במוסך בבני ברק טוען המוסך המרכזי שנדרש להחליף את הרובוט ואת הקלצ' לדעתי קיימת בעייה סוחפת בדגמים הללו - לא יתכן שלאחר 45000 ק"מ יתרחשו תקלות כאלו. אני אשמח אם עוד בעלי פיקסו ידווחו על תופעות דומות .
×
×
  • תוכן חדש...