Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב עם 120K ק"מ, גם אם טופל היטב, יתחיל להציג בלאי כזה או אחר. בקליאו ספורט זה יכול להיות דברים פשוטים שיש בכל קליאו, אבל גם דברים מסובכים שיעלו יותר.

צריכת דלק בנהיגה רגועה אפשר לעשות גם 1:11 בנסיעות עירוניות בעיקרן, לא שקונים את האוטו הזה בשביל לנסוע רגוע...

העניין המוזר פה הוא שכתבת שהבחור מוכן להתגמש קצת במחיר. מה זה להתגמש? כי את המכונית הזו מוכרים ב-10-15K מעל המחירון (שנמצא ברצפה). אם הבחור מוכן להתגמש מתחת למחירון הרגיל אז או שהוא מסתיר משהו, או שהוא טמבל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ה"חברה שמגזימים ביד2" פשוט שמים קצוץ על קרטל לוי יצחק, ואני ביניהם (וכל בר דעת יודע למה).

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

יוני, אני מסכים עם המחיר שדורשים המוכרים אבל לא עם מה שיש להם ביד תמורת המחיר שנדרש ותמיר יעיד על כך (דיברנו על זה בטלפון ביום א' האחרון), זה מגוחך לראות את אותם טרמפיסטים שרוכבים על הגל ולדרוש מחירים כאלה על הרכבים ששברו להם את הצורה.

 

2 בדיקות של MK2 שעשיתי פורסמו כאן וצר לי אין שום הצדקה לשלם סכום כזה לרכבים שעברו התעללות כזאת, האחת שברו לה את הצורה בתאונות, האחרת עם בעיות במנוע.

 

בסופו של דבר יש לשני הצדדים אינטרס משותף המוכר רוצה למכור והקונה רוצה לקנות, צריך למצוא את עמק השווה בנושא, אין כאן שחור ולבן, ובאמת שזה גול עצמי מה שאני אומר כאן בתור אחד שמחפש MK2 המחירון של לוי יצחק הוא פשוט זילזול באינטלגנציה של אנשים אבל, צריכה להיות סיבה לרכב שנמכר מעל המחירון וממה שראיתי אף אחד מהשניים הנל לא שווים זאת ולא משנה שאין הרבה היצע בארץ לדגם הנל.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

הייתה לי קליאו ספורט 2001 כ 3 שנים עד לא מזמן:-(

החזקתי אותה בקמצנות (חוץ ממנוע שאיתו לא מתעסקים) והיא השיבה לי באמינות.

13.5 ק"מ לליטר משולב אם מאמינים למחשב הדרך (90-100 קמ"ש במהיר, זה הסוד...).

אז אולי היה לי מזל, וגם לא ביקרתי בג'ימקאנות, אבל הרושם שלי אחרי התקופה הוא של רכב שלא דורש הרבה. אולי קצת יותר ממשפחתית, כמובן שלא כמו רכב קטן וחסכוני.

 

בסה"כ אני חושב שאם אתה בחור שמתמצא ב"ייבוא" חלקים מחו"ל ולא מפחד מזה (ומספיק מסודר כדי לקחת בחשבון את זמני המשלוח), ועל אחת כמה וכמה מתעסק עם הרכב בעצמך, זה אפשרי ומומלץ.

 

ואני ממש לא מסכים עם הקביעה שזה רכב כזה קיצוני שצריך לעלות על ספורטיבי מתון יותר לפניו.

לעניות דעתי זה בדיוק הספורטיבי המתון...

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות!

ממה שהבנתי, להחזיק את הרכב אני לא יוכל, אני יכול לקנות אותו, לשלם ביטוח, להסתדר עם הדלק, אבל אין לי את הזמן והכסף שצריך בשביל להחזיק רכב כזה ביום יום [ממה שהבנתי מהתגובות].

אני צריך רכב שביום יום לא דורש אחזקה מיוחדת, חוץ מטיפולים תקופתיים ודלק.

לכן אני מאמין שאני אמשיך בחיפוש אחר פיג'ו 206 XS ואני יפזול גם לפונטו HGT.

איך הצריכת דלק של הפונטו?

ואיך הדגם של הפיג'ו 206 XS עם ה-90 כ"ס? הוא חלש משמעותי מה-110 כ"ס או שזה הבדל שאפשר להתגבר עליו?

 

עריכה:

שכחתי לציין שאחרי בירור מעמיק לגבי הקליאו המדוברת, התברר שהמוכר נוכל לא קטן, נכון שהוא מטפל ברכב בצורה מושלמת אבל הוא ניסה להסתיר את העבודה שלרכב יש מאחורה קצה שילדה ואולי גם שילדה.

וגם בגלל זה הוא מוכן להתגמש במחיר.

פורסם

לא מבין את האנשים האלה שמסתירים פגיעות שלדה.

אני לפני הרבה שנים נדפקתי מסיפור כזה, קניתי RSI מיד 1 עם ק"מ מאוד נמוך, עברה בדיקה במכון בסגולה ויצאה נקיה.

שלוש שנים אחרי זה אני ניגש איתה ועם קונה למכון בהרצליה והתברר שהאוטו מרוסק מכל הכיוונים, בלי לדבר על הבושה שחשתי באותו רגע (שהרי הבטחתי לבנאדם שאין שום דבר), הורדתי מיד 30 אחוז מהמחיר של הרכב + עדכנתי את המודעה בזמנו.

קיצר, הבעיה היא לא רק עם הנבלות שמסתירים מאיתנו עובדות לגבי הרכב שלהם, אלא גם המכונים בארץ ששווים לת___.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

מזכיר לי מקרה שהמנהל שלי בעבודה מכר 307XSI 2.0 לבחור שבחר לבדוק אותה במוסך שהוא בחר (לא הכיר את המוסך מראש או משהו כזה) המוסכניק התעצבן מרוב שקונה שיגע אותו שפשוט המוסכניק על דעת עצמו עשה מחיקה לכל השגיאות במחשב הרכב (היה תקלה בגיר ובעוד מספר חיישנים) והוא קנה אותה כשהוא בטוח שהוא קנה רכב מצוין, עד ליום המחרת כשחזרו הבעיות ברכב...

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם
לא מבין את האנשים האלה שמסתירים פגיעות שלדה.

אני לפני הרבה שנים נדפקתי מסיפור כזה, קניתי RSI מיד 1 עם ק"מ מאוד נמוך, עברה בדיקה במכון בסגולה ויצאה נקיה.

שלוש שנים אחרי זה אני ניגש איתה ועם קונה למכון בהרצליה והתברר שהאוטו מרוסק מכל הכיוונים, בלי לדבר על הבושה שחשתי באותו רגע (שהרי הבטחתי לבנאדם שאין שום דבר), הורדתי מיד 30 אחוז מהמחיר של הרכב + עדכנתי את המודעה בזמנו.

קיצר, הבעיה היא לא רק עם הנבלות שמסתירים מאיתנו עובדות לגבי הרכב שלהם, אלא גם המכונים בארץ ששווים לת___.

 

מאיפה אתה יודע איזה מהמכונים צדק?...

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם
ה"חברה שמגזימים ביד2" פשוט שמים קצוץ על קרטל לוי יצחק, ואני ביניהם (וכל בר דעת יודע למה).

אף אחד לא אמר שהם צריכים למכור לפי המחירון המגוחך של מר לוי.

אבל מכאן ועד לדרוש מחירים מופקעים שכאלו ישנה עוד כברת דרך ארוכה.

בינתיים החודשים חולפים ואף אחד מהם עדיין לא מכר, ולדעתי- גם לא ימכור, עד שיתגמש בצורה רצינית.

פורסם
13.5 ק"מ לליטר משולב אם מאמינים למחשב הדרך (90-100 קמ"ש במהיר, זה הסוד...).

אז אולי היה לי מזל, וגם לא ביקרתי בג'ימקאנות,

 

ואני ממש לא מסכים עם הקביעה שזה רכב כזה קיצוני שצריך לעלות על ספורטיבי מתון יותר לפניו.

לעניות דעתי זה בדיוק הספורטיבי המתון...

 

מי שמתון זה אתה.

יכולת לחסוך במחיר הקנייה, ולקנות קליאו 1.4...8)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

א. לגבי איזה מהמכונים צדק, לאחר הבדיקה ההיא בהרצליה לקחתי אותה לכמה מקצוענים בתחום שאימתו את זה.

ב. לגבי ההתגמשות במחיר, השרשור הזה ובכלל כל מיני שרשורים שנפתחו כאן לאחרונה, רק ממחישים לי כמה נדירה היום קליאו ספורט נקיה ותקינה. קיצר, תמשיך לחלום. בנאדם יכול לדרוש מה שהוא רוצה, גם 200 אווזי בר עבור בלנדר, אף אחד לא מכריח אותך לקנות :)

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם
מי שמתון זה אתה.

יכולת לחסוך במחיר הקנייה, ולקנות קליאו 1.4...8)

תיארתי לעצמי שזה משתמע ממה שכתבתי...

-לטוס בכביש המהיר לא עושה לי את זה (אחרי שלילה והרבה קנסות מהתקופה בה זה כן עשה לי את זה), בטח תסכים איתי שקווים ישרים אינם מעניינים במיוחד.

-תכלס ג'ימקאנות אני מצטער שלא ניסיתי

חוץ משני אלו יש הרבה כיף שאפשר לעשות עם הרכב, כולל להכנס לפניות במהירויות שגורמות לנוסעים איתך ברכב להשבע שלא יעלו איתך לכביש יותר לעולם:twisted:

תקנו אותי אם אני תועה

×
×
  • תוכן חדש...