Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני בטוח שאתה צודק,רק שים לב שמדובר על מזגן עם 4 איזורי אקלים,כולל שליטה על הטמפרטורה ועוצמת האיורור מאחורה.

 

לדעתי יתווסף בדרגה ה-2:

מזגן מפוצל לשני איזורים, חיישני גשם ואורות, דיבורית בלוטות'.

ובדרגה הגבוהה ביותר:

חיישני לחץ אוויר, מושבים עם כוונון חשמלי וזכרון, פנסי קסנון.

 

מבוסס על המפרטים של ה407 והC5

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אוטו בהחלט מרשים, אבל לא מבין את הטרנד הנוכחי שעומד בסתירה כה עזה לצפיפות ההולכת וגוברת בכבישים, של "ניפוח" מידות המשפחתיות האלו. כל הדורות החדשים של המכוניות כמו ה C5 ה 508 המונדאו, הפאסאט ובעצם כולן, גדולים ממשמעותית מהקודמים ובלי צורך אמיתי למעט סיפוק איזו תאוות "פוזה" נחזית של בעליהן.

פורסם

ומה עם הטרנד של המנועים הבשרניים שכבר מזמן עברו את רף ה"מנוע חזק למען הבטיחות". לא מדובר במכוניות לנהיגה - אלא בטרנד שיווקי שממשיך את הקו של "למי יש הגדול ביותר".

 

במקרה של ה-508 מדובר בהכלאה של משפחתית גדולה ומנהלים, אז אפשר להבין. (סוף סוף אפשר לקרוא למשפחתית גדולה מכונית מנהלים בלי לחטוא להגדרות)

פורסם

דווקא ה"טרנד" הזה מצדיק הקטנת המידות שכן המדובר כיום במנועי טורבו קטני נפח באופן יחסי. וה 508 לידיעתי מחליפה את

ה 407 שגם היתה לא קטנה במיוחד ובכל זאת הראשונה גדולה ממנה, בדיוק אגב כמו שאר המכוניות שציינתי.

פורסם

ה-508 מחליפה גם את ה-407 וגם את ה-607 הגדולה יותר.

ה-407 לא היתה גדולה יותר מה-406 ויש שיאמרו קטנה יותר (ולבטח צפופה יותר).

וגם המנוע הזה - הפרינס אינו מלך הטרנד, דיברתי על הקבוצה בכללי.

פורסם
דווקא ה"טרנד" הזה מצדיק הקטנת המידות שכן המדובר כיום במנועי טורבו קטני נפח באופן יחסי. וה 508 לידיעתי מחליפה את

ה 407 שגם היתה לא קטנה במיוחד ובכל זאת הראשונה גדולה ממנה, בדיוק אגב כמו שאר המכוניות שציינתי.

ה508 אמנם גדולה מה407,אבל היא קלה!,ב40ק"ג.

ודרך אגב הניפוח של המימדים הוא בכל הסגמנטים של הרכב.

פורסם
ומה עם הטרנד של המנועים הבשרניים שכבר מזמן עברו את רף ה"מנוע חזק למען הבטיחות". לא מדובר במכוניות לנהיגה - אלא בטרנד שיווקי שממשיך את הקו של "למי יש הגדול ביותר".

 

במקרה של ה-508 מדובר בהכלאה של משפחתית גדולה ומנהלים, אז אפשר להבין. (סוף סוף אפשר לקרוא למשפחתית גדולה מכונית מנהלים בלי לחטוא להגדרות)

 

מילא מונדיאו עם 240 כ"ס, אבל מה מוגזם ב-1.6T עם 156 כ"ס?

פורסם
גם המנוע הזה - הפרינס אינו מלך הטרנד, דיברתי על הקבוצה בכללי.

מילא מונדיאו עם 240 כ"ס, אבל מה מוגזם ב-1.6T עם 156 כ"ס?

קרא למעלה

ה508 אמנם גדולה מה407,אבל היא קלה!,ב40ק"ג.

ודרך אגב הניפוח של המימדים הוא בכל הסגמנטים של הרכב.

נכון, אבל בקבוצה הגדולה ממילא הזאת זה צורם במיוחד!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מסכים - נראית טוב מאוד, וגם גרסת הסטיישן לא רעה בכלל

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...