Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי קניתי קומפוננט מסוג P6560C של JBL,

עכשיו את הרמקולים אפשר להרכיב (אוכלים קצת מהפלסטיק הפנימי והכל סבבה)

אבל הטוויטר גדול בקצת מהפתח, ויש תוספת מגבהת פלסטיק שם,

יש למישהו פתרון יצירתי מנסיון! בפיג'ו 206 לטוויטרים?

 

מעדיפה להרכיב אותם במקום המיועד, אך אם לא ניתן - אילתורים באשר למקומות נוספים גם יתקבלו,

כל עוד לא מדובר בלעשות נזק לדשבורד, או לדלתות (חורים וכאלו)...

 

אהה ודבר נוסף, מה פירוש הכפתור שיש בקרוס? (חיתוך גבוה)

 

תודההה :-)

פורסם

בניית פיבר בקורות?!:-D

את יכולה להדביק אותם עם דבק דו צדדי לדש-בורד.

הכפתור משמש להנחתה של הטוויטר,אם הטוויטר צורם לך תלחצי על הכפתור.

בשיפוצים...

פורסם
בניית פיבר בקורות?!:-D

את יכולה להדביק אותם עם דבק דו צדדי לדש-בורד.

הכפתור משמש להנחתה של הטוויטר,אם הטוויטר צורם לך תלחצי על הכפתור.

 

אני אנסה לתרגם אותך - פיבר = פיבר גלאס??????? ואם כן - לאאא רוצה, סתם מסובך :wink:

להדביק עם דו"צ זו אלטרנטיבה ראויה אך אחרונה, מעדיפה לחכות לפתרונות למקום היעודי...

איך אני אמורה ללחוץ עליו? הרי הקרוס אמור להיות זרוק בתוך הדלת לאא????? :-o:-o:-o

 

או בקיק פאנלים.

גם אם לא תשאירי אותם שם, שווה לנסות ולעמוד על ההבדלים.

 

קיק = בעיטה... פאנלים = אני עושה פאנלים בבית :-) מה זה זה? חחחח

ואם זה גם בניה, לא רוצה

תודה חברים 8)

פורסם

תמונה תעזור. בכל מקרה אני מבין שמדובר במשולש המראות. מה אם לחתוך חור בגודל של הטוויטר ולאחר מכן לתפוס אותו באמצעות התופסנים שמגיעים איתו?

פורסם

אוקיי בואו נעשה פה קצת סדר.

1) כמו שגיל אמר - בשום פנים ואופן לא לשים קרוסים בדלתות.

2) לגבי מיקום לטוויטר - אם הטוויטר מגיע עם תושבת, אפשרי לחבר אותו במקום ה"יעודי" ברכב

אבל לא בתוכו אלא חיצונית. (הטוייטר לא ישב בתוך ה"משולש" אלא חיצונית. מקבעים את התושבת של הטוויטר באמצעות בורג ובתוכה יושב הטוויטר).

3) קיק פאנל - הגבהה שעליה מניח הנוסע/ הנהג את הרגל. לדוגמה, ליד דוושת הברקס ישנה מעין הגבהה שעליה אמורים לשים את הרגל - זהו הקיק פאנל. אני אישית לא אוהב לשים אלמנטים בקיק פאנלים.

4) בסוף עוד תיהיי מתקינת מערכות.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

חחח אוקי לירן, אתה מזכיר לי רס"ר מסויים 8)

1. ב-ס-ד-ר הבנתי! לא בדלתות!!! בחיים לא!!! נשבעת לכם, לא אעז!! :-)

2. נשמע מעט מכוער, למרות שישנן מס' תושבות שהגיעו בקרטון, נקודה למחשבה,

3. אממ :?

4. לאאאא!!! :lol::lol::lol:

5. לפי החתימה שלך יש לך 206 לא???

 

גיל, אם אני שמה בבגאז' זה אומר להוביל חוטים גם לטוויטרים...חוט דק יותר לא?

פורסם

מה לי ולרס''ר? את רואה פה מישהו עם שפם? :mm_surpri

זה לא מכוער אם עושים את זה כמו שצריך.

חיובי יש לי 206 שאפו על ההבנת הנקרא (חוץ מהקטע עם הקיק פאנלים).

אז מתי אפשר לבוא להתקנת 35792 מגברים? :-D

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

אם לא הייתי עצלן (:king:)הייתי מעלה תמונות של הקרוסאובר של הסט הקודם שלי של רוקפורד שישב במשך 6 שנים בתוך התעלת ניקוז בדלת-(רמז רמז)חלודה,קורוzיה,בוץ ומה לא...

 

נכון,כבל רמקול בקוטר של 1.5 מ''מ יספיק.

תהייה לך גם הכנה להגברה אקטיבית בהמשך.

בשיפוצים...

פורסם
מה לי ולרס''ר? את רואה פה מישהו עם שפם? :mm_surpri

זה לא מכוער אם עושים את זה כמו שצריך.

חיובי יש לי 206 שאפו על ההבנת הנקרא (חוץ מהקטע עם הקיק פאנלים).

אז מתי אפשר לבוא להתקנת 35792 מגברים? :-D

 

חחחח כן רק אני התקנת מגברים, תראה אם אתה יכול לעזור לי בתקלה הזו

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=366177

אני מיואאשת :-(

 

גיל, אני אפילו לא אתחיל לשאול מהי הגברה אקטיבית חח :wink:

×
×
  • תוכן חדש...