Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל בעלי הגולף דור 4 שסובלים מפלסטיק מתקלף בדשבורד, ונמאס להם לקלף את זה בציפורניים, כי זה פשוטו כמשמעו מכוער. פשוט קחו אלכוהול (לא אציטון ולא וודקה או משהו כזה ) נקי, שימו קצת על צמר גפן, שפשפו בעדינות את החלקים המתקלפים, והפלסטיק פשוט ירד ותישאר שכבה מבריקה של הדשבורד._אני לא ממליץ לנקות עם זה את הידיות של הדלתות, שם זה קצת יותר קשה וצריך ממש לשפשף. שווה את העבודה משאיר מראה חדש ומבריק. בהצלחה.

פורסם

וזה ברכב שמתיימר להיות בסטנדרט גבוה, עם יוקרה ופאסון.

 

אפילו בפיאט אונו לא היו פלסטיקים מתקלפים ברמה כזו ונראה לי שעוד אפשר לראות גם סובארו ג'אסטי עם דשבורדים מקוריים ללא קילוף אחד או סדק.

פורסם
וזה ברכב שמתיימר להיות בסטנדרט גבוה, עם יוקרה ופאסון.

 

אפילו בפיאט אונו לא היו פלסטיקים מתקלפים ברמה כזו ונראה לי שעוד אפשר לראות גם סובארו ג'אסטי עם דשבורדים מקוריים ללא קילוף אחד או סדק.

 

הוא לא צריך להתיימר היוקרה והפאסון זה חלק בלתי נפרד ממנו.מה שאני לא יכול להגיד על השתיים האחרונות שהזכרת

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממש אהבתי את התמונות, כל הכבוד!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

EladS86 - הייתי מציע סינון רציני בצרור הזה,שרק השלט\מפתח של הרכב יהיה בו (השאר בצרור נפרד,בכיס או בתא אחר ברכב?)

 

יכול להיות פתח רציני לשריטות עצבניות (מנסיון)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
EladS86 - הייתי מציע סינון רציני בצרור הזה,שרק השלט\מפתח של הרכב יהיה בו (השאר בצרור נפרד,בכיס או בתא אחר ברכב?)

 

יכול להיות פתח רציני לשריטות עצבניות (מנסיון)

 

אלו תמונות ישנות, מאז קצת סיננתי אותו.

ומאז גם עברו כמה שינויים ברכב הזה ...

×
×
  • תוכן חדש...