Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ דוקאטי 900 שנת 1982


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מחר.... האופנוע נרשם כאספנות, יוסרו רישומים מטרידים כגון "אישור מעבדה מוסמכת" (ידוע גם כמכון תקנים), ימחקו חובות של 15 שנה אגרה וסוף סוף... גם יעבור רשמית על שמי :-D

 

[/img]

 

איזה מרגש! לא תוכל לישון הלילה...

בהצלחה מחר.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

  • תגובות 378
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מחר בבוקר המנוע יוצא לטייל לקיבוץ רבדים - קרוב לפרדס חנה וזאת, לצורך ניקוי בהתזת סודה.

 

למי שלא מכיר, התזת סודה דומה להתזת חול רק שמדובר על התזת סילון מים בלחץ גבוה, כשהמים מהולים באבקת סודה "טרייה". מה משמעות הטרייה? לאחר זמן קצר הסודה מתמוססת במים ומאבדת מיכולת ה"שיוף" העדין שלה ובכך היתרון, אין נזק לחלקים, אין נזק לסביבה וניתן להתיז על חלקי אלומיניום ואפילו על פלסטיק קשה (לדוגמא, קויל).

 

התהליך מומלץ לכל מתכת אשר אינה ברזל וכן לחלקי ברזל חלודים (חלודת שטח וגם מעבר לכך) שיש חשש שהתזת חול תגרום להם להעלם...

 

עלות התהליך היא כ-700 ש"ח לשעה. אופנוע שלם אמור לקחת כשעתיים-שלוש (כולל המנוע), תלוי במורכבות.

 

את התהליך אבצע אצל אדם בשם אורי מקיבוץ רגבים - 054-665180.

 

כמובן שאצלם ואעלה בפורום :)

 

708_File1.JPG

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ליאור , תיזהר שלא תשתה יותר מידי .... :lol:

עכשיו ברצינות יש מישהוא יותר קרוב שעושה ניקוי סודה ... דבר איתי .

הודי.

פורסם

כבר אמרו הכל ,מדהים

דפקת לי שעה וחצי מהחיים + 5 סיגריות עם השרשור הזה, אבל שווה בהחלט

יש לי הרבה מה ללמוד ממך ,כל הכבוד !!!:-P

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
כבר אמרו הכל ,מדהים

דפקת לי שעה וחצי מהחיים + 5 סיגריות עם השרשור הזה,

 

מה שנכון, נכון. [חוץ מהשעה וחצי - אצלי זה הרבה יותר, וכן לגבי הסיגריות...]

 

רק כמה הערות קטנות:

1. המעמד של המנוע יצא - מדהים :wink:.

2. כבר היו לי כמה 'חששות' בין התאריכים 26.11-26.12 שלא כתבת כלום, חשבתי שח"ו זנחת את הדוקאטי לטובת ה'קפה'...

3. מברוק על ההסבה (או התוספת) מצילום תמונות לצילום וידאו, הוידאו מוסיף המון. מצד שני, אל תזניח את התמונות, כמובן, הם נותנים עוד מימד, ובאיכות שאתה מצלם אפשר להתעכב על התמונה ו'להנות' ממנה.

 

בקיצער, ללקק את האצבעות, וכרגיל בעבודות שלך, העדכונים שלך מוסיפים לנו המון (אם כי יש חשש סביר שהם מעצבנים את הבוס שלי [איפה אתה - - מה לוקח לך כ"כ הרבה זמן שם...] :-P).

 

עלה והצלח, שימוניק.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם

היום... סוף סוף...

 

לאחר 22 שנים בבעלות הקודמת, לאחר 9 שנים מהרגע ש"סימנתי" את האופנוע הזה ואמרתי שיום אחד הוא יהיה שלי, לאחר כמה שנים של התשה אינטנסיבית של בעליו שימכור לי את האופנוע... סוף סוף הדוקאטי עבר בעלות על שמי באופן רשמי :)

 

עכשיו אין ברירה... צריך לעלות סל"ד ולסיים את הפרויקט :wink:

 

ליאור.

 

attachment.php?attachmentid=273141&stc=1&d=1327260548

P1020790.JPG

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

מזל טוב, ליאור תגיד לי א המכוונים שיפצת מבפנים גם? או שהצבע בעצם שרד את השנים.

יש לי שעונים של סזוקי שאיבדו קצת מהצבע, וכולם כך למעשה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
מזל טוב, ליאור תגיד לי א המכוונים שיפצת מבפנים גם? או שהצבע בעצם שרד את השנים.

יש לי שעונים של סזוקי שאיבדו קצת מהצבע, וכולם כך למעשה.

 

לשמחתי למעט הכרום שדרש קצת ליטוש המצב שלהם היה טוב...

 

באיזה סוזוקי מדובר? ניתן לקנות Reproduction Gauges Decal כמעט לכל מחוון שיש... אשמח לעזור לך אם תרצה בתהליך.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

מדובר בסוזקי GS 425, כולם נראים חומים דהויים, ולקנות חדשים נראה לי קצת מוגזם יחסית לערך האספני של האופנוע, אולי בעתיד מי יודע.

כך החדש היה נראה (בצבע חום), תודה על העזרה :-)

speedo.JPG

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון...

 

המנוע זוכה בימים אלו לטיפול קוסמטי (תמונות וסרטונים מובטחים:))

 

בנוסף, הראשים יפורקו בכדי להחליף אטמים ולוודא תקינות וכן להציץ לצילינדר והבוכנות ולשאול אותן לשלומן...

 

האופנוע נמצא כיום בתוך הבית, בתוך חדר בקומה ראשונה...

 

בימים הקרובים אפרק לאופנוע את החלקים הבולטים (מאותתים וכו') בכדי להורידו מהסטנד ולדחוף אותו לסלון ומשם, בעזרת מנוף ובעזרת מספר חברים שיסייעו בהרמה שלו (לא מאוד כבד, המנוע עדיין לא מורכב...) יטפס הדוקאטי מעל הסורגים, בדרך למנוף ומשם לרחוב ולמקום בו אסיים את ההרכבה.

 

אם במקרה מישהו מכיר מישהו עם המנופים האלו של ההובלות (אני מנס ציונה).. אשמח ליצירת קשר ביננו וכמו כן אם יש מתנדבים לעזור ביום המאתגר הזה (מתישהו בשבוע הבא) עוד יותר אשמח :)

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com


×
×
  • תוכן חדש...