Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ דוקאטי 900 שנת 1982


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור אתה תותח!!!

איך אתה מכניס חיים חדשים בכל הכלים שאתה מוצא זה מדהים איך יש לך את הסבלנות לכל הפרטים הקטנים כמו המרזוקי על הבולמים הקדמיים וכל התוספות המקוריות שאפו אחד ענק :) :) :) :).

  • תגובות 378
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק כעת גיליתי את השרשור וטרם קראתי את כולו, כמובן שאעשה זאת.

האופנוע הושווה לפרארי. מקבל אך שואל: האם שרדו מעט הבימוטות שהיו בארץ? האם שרד המרטין שהיה בארץ? האם שרד מייק הילווד רפליקה? האם מישהו יודע מה היה המוסך ברחוב שונצינו שטיפל לפני למעלה מעשרים שנה באקזוטיקה על שניים ועל ארבע?והחשוב מכל- החלקים נמיוצרים כיום, היכן, באיזה איכות , האם מחיר סביר או אסטרונומי? האם קיים למיגוון דוקאטי, האם גם לגוצי? שוק אמריקאי או אירופי? האם חלקים מכניים זמינים?

זכור לי שדוקאטי דעכו ונרכשו על ידי קאגיבה. מתי החלה התחייה?

 

כן, אני יודע שהצפתי בשאלות,אשמח לתשובות לחלקן. כן, אקרא הכל. פשוט מופתע מרמת השיפוץ וכן מזמינות החלפים.

שנת דזמו טובה.

פורסם

רגע שאני אבין: כל התמונות האחרונות- צולמו עם הפלאפון???????????:shock:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
רק כעת גיליתי את השרשור וטרם קראתי את כולו, כמובן שאעשה זאת.

האופנוע הושווה לפרארי. מקבל אך שואל: האם שרדו מעט הבימוטות שהיו בארץ? האם שרד המרטין שהיה בארץ? האם שרד מייק הילווד רפליקה? האם מישהו יודע מה היה המוסך ברחוב שונצינו שטיפל לפני למעלה מעשרים שנה באקזוטיקה על שניים ועל ארבע?והחשוב מכל- החלקים נמיוצרים כיום, היכן, באיזה איכות , האם מחיר סביר או אסטרונומי? האם קיים למיגוון דוקאטי, האם גם לגוצי? שוק אמריקאי או אירופי? האם חלקים מכניים זמינים?

זכור לי שדוקאטי דעכו ונרכשו על ידי קאגיבה. מתי החלה התחייה?

 

כן, אני יודע שהצפתי בשאלות,אשמח לתשובות לחלקן. כן, אקרא הכל. פשוט מופתע מרמת השיפוץ וכן מזמינות החלפים.

שנת דזמו טובה.

ראיתי מרטין עם מנוע CBX לפני כמה שנים בתל אביב, אמרו לי שהוא נשמר.

את הדוקאטי MHR ראיתי במוסך של אלון ניב, אח"כ קראתי שהוא שייך לאחים צל ציון. גדי נפטר לפני כשנה, יהה זכרו ברוך. שמעתי שמועה על בימוטה, לא ראיתי אף פעם.

 

לכולם יש חלפים, בעיקר בחנויות בגרמניה, אטליה, אנגליה וארה"ב. יש חלפים מאד איכותיים.

 

דוקאטי נרכשו ע"י קגיבה לפני כ 25 שנה, יש לך הרבה עדכונים לעשות

פורסם

מדהים ! עכשיו מחכים לוידאו כדי לשמוע את המנוע (-:

 

המייק הילווד רפליקה נקנה ע״י אספן מאזור הכרמל-לפי מה שהבנתי

פורסם
והחשוב מכל- החלקים נמיוצרים כיום, היכן, באיזה איכות , האם מחיר סביר או אסטרונומי? האם קיים למיגוון דוקאטי, האם גם לגוצי? שוק אמריקאי או אירופי? האם חלקים מכניים זמינים?

זכור לי שדוקאטי דעכו ונרכשו על ידי קאגיבה. מתי החלה התחייה?

 

דגמי ה bevel (על שום המנוע עם עיצוב השיפועים/ תמסורת דזמו עם גלגלים משופעים ) של דוקאטי (נא לא להתבלבל חו"ח עם מנועי הרצועה של דגמי ה Pantah והקגיבות למינהם שכבודם במקומם מונח) מבוקשים היום בכל העולם ומקבלים מחירים היסטריים גם במונחי חו"ל (תציץ כאן ותבין)

למחירים הגבוהים תורמים בין השאר מס גורמים : ביקוש לאקזוטיקה, מספר נמוך של כלים שיוצרו, מספר עוד יותר נמוך של כלים ששרדו עקב אמינות מחורבנת שכילתה אופנועים רבים, הילת הספורט/מרוצים של הדגם ועוד.

חלקים ישנם בנמצא אבל מחיריהם ע"פ רוב מרקיעי שחקים, יחד עם זאת ישנן סדנאות שמייצרות אפטר מרקט וקיטים וכמובן שניתן גם למצוא מצאי רב באיביי - אבל שוב במחירים גבוהים. גוצי ממש לא שייך לכאן (וסליחה עם חובבי הז'אנר) הוא מעולם לא נתפס באופן המיתי שבו נתפסו דגמי ה Bevel של דוקאטי.

*גילוי נאות - הנני מחזיק באחד כזה S2 אמיתי טבילין ותקינין :lol: :lol: והשרשור הנ"ל פשוט קורע לי את הרטוב של העיינים!

פורסם
גוצי ממש לא שייך לכאן (וסליחה עם חובבי הז'אנר) הוא מעולם לא נתפס באופן המיתי שבו נתפסו דגמי ה Bevel של דוקאטי.

*גילוי נאות - הנני מחזיק באחד כזה S2 אמיתי טבילין ותקינין :lol: :lol: והשרשור הנ"ל פשוט קורע לי את הרטוב של העיינים!

 

מיתי זה יפה. כשה S2 יהיה מוכן נפגש ונעשה בינינו כמה מדידות מהירות.

פורסם
מיתי זה יפה. כשה S2 יהיה מוכן נפגש ונעשה בינינו כמה מדידות מהירות

 

התנצלתי עוד בגוף הטקסט (וזאת לא תחרות למי יש יותר גדול) - אבל אם אתה מתעקש...:lol: :lol:

אה שכחתי - צריך לקבוע במקום שקרוב אליך כדי שגם תצליח גם להגיע עם הגוצי...

סתאאם - הכל ברוח טובה :mm_wink:

שנה טובה!

 

נב - עם יד על הלב לא היית מחליף את הגוצי שלך בדוקאטי של ליאור?

פורסם
התנצלתי עוד בגוף הטקסט (וזאת לא תחרות למי יש יותר גדול) - אבל אם אתה מתעקש...:lol: :lol:

אה שכחתי - צריך לקבוע במקום שקרוב אליך כדי שגם תצליח גם להגיע עם הגוצי...

סתאאם - הכל ברוח טובה :mm_wink:

שנה טובה!

 

נב - עם יד על הלב לא היית מחליף את הגוצי שלך בדוקאטי של ליאור?

 

מלחמת המינים שברולט-פורד, אלפא-לנצ'יה, ירדנה-עופרה... למבורגיני-פרארי.

לגוצ'י המקסים עדת מערצים משלו, אבל כאן אני מסכים עם אורן... דוקאטי...

למרות שהמר"ן (יזכה לחיים ארוכים וטובים) הברוך ליאור, דואג לשמור על איזון

אסטרטגי ויש לו גם גוצ'ון לשיפוץ...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
התנצלתי עוד בגוף הטקסט (וזאת לא תחרות למי יש יותר גדול) - אבל אם אתה מתעקש...:lol: :lol:

אה שכחתי - צריך לקבוע במקום שקרוב אליך כדי שגם תצליח גם להגיע עם הגוצי...

סתאאם - הכל ברוח טובה :mm_wink:

שנה טובה!

 

נב - עם יד על הלב לא היית מחליף את הגוצי שלך בדוקאטי של ליאור?

 

אכן, לחצת על הכפתורים המתאימים אצלי. אני מניח שאגיע, הוא כבר לקח אותי לערבה ולרמת הגולן.

ה 900SS מגניב ביותר, אני מניח שהייתי מחליף, מוכר, קונה גוצי זהה ונשאר עם עודף לביטוח וחלפים.

גוצי הצליחו ליצור אופנוע מהיר כמו הדוקאטי עם המנוע הפרימיטיבי שלהם, ה 900SS הוא פרימה דונה.

עכשיו אני הולך להוסיף קצת ק"מ על השעון

 

שנה טובה

פורסם
מלחמת המינים שברולט-פורד, אלפא-לנצ'יה, ירדנה-עופרה... למבורגיני-פרארי.

לגוצ'י המקסים עדת מערצים משלו, אבל כאן אני מסכים עם אורן... דוקאטי...

 

רן אני מתפלא עליך. חו"ח דוקאטי - אני בכלל איש של בימרים.

 

מבחינתי שתי הפרימה-דונות האיטלקיות (גוצי ודוקאטי) משולות לפרח'ות איטלקיות על עקבים שיבריזו לך בדייט שתוכנן שבועיים מראש.

לעומת זאת הבימר יגיע לכל מקום, בזמן, גם אם תעיר אותו באמצע הלילה כשהוא שיכור מבירה ולא מגולח.

 

בקיצור עם כל ההילה, המיתוס, האקזוטיקה והפנטזיות - על דוקאטי וגוצי כיף להסתכל,

אבל את העולם אפשר להקיף רק עם ב.מ.וו!


×
×
  • תוכן חדש...