Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות מהונדה אקורד 2.0 חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם כן ערכתי נסיעת מבחן לא מזמן, ורציתי לשמוע את דעתך:

האם האוטו מבודד את רעשי הדרך בצורה הולמת, ביחס לפאסאט ולמתחרות בכלל?

וכמו כן בנסיעת מבחן שנערכה ביום, לא הצלחתי לראות מהו צבעו של הלוח מחוונים(שעונים). האם תוכל לצלם תמונה שלו שהאורות דולקים? ובכלל אשמח לראות עוד תמונות פנים של הרכב.

תודה רבה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני גם כן ערכתי נסיעת מבחן לא מזמן, ורציתי לשמוע את דעתך:

האם האוטו מבודד את רעשי הדרך בצורה הולמת, ביחס לפאסאט ולמתחרות בכלל?

וכמו כן בנסיעת מבחן שנערכה ביום, לא הצלחתי לראות מהו צבעו של הלוח מחוונים(שעונים). האם תוכל לצלם תמונה שלו שהאורות דולקים? ובכלל אשמח לראות עוד תמונות פנים של הרכב.

תודה רבה.

 

רעשי דרך:

רעשי הרוח מתחילים להשמע באזור ה-100 קמ"ש, אבל גם ב-120 זה לא נורא. זה גם לא בידוד מצוין, איפהשהוא באמצע. (אפשר לומר שבערך כמו הפאסאט).

 

מה שכן מפריע הוא רעשי המתלים והצמיגים. הצמיגים מרעישים אולי בגלל הסוג שלהם, אבל המתלים מרעישים מאוד על כל באמפ או מהמורה בכל מהירות. מעין חבטות עמומות כאלו שלא רק מורגשות בתוך תא הנוסעים אלא גם נשמעות היטב. חבל.

 

ואם כבר אז - עוד משהו מפריע זה שדה הראיה. לאחור קשה קצת לראות בגלל התחת הגבוה, ומלפנים יש בעיית ראות באלכסון בגלל קורות A המשופעות מאוד (עיצוב...) שפוגעות בשדה הראיה (מפריע בעיקר בפניות בתוך העיר ובכיכרות)

 

תאורת לוח המחוונים היא בלבן. נראה טוב. בערב אולי אצלם תמונה או שתיים נוספות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

80-120

לפי הנתונים של אביעד

 

מה שמוביל לשאלה המוזרה :

באוטוקאר

היא "לא רואה" את הפאסאט...האקורד

 

באף מדידה כביכול...אולם אביעד מדד לה 80-120 ב6 שניות....ולפאסאט ב5.9

 

ככה שהן אמורות להיות זהות או עם יתרון קל לפאסאט....

 

משהו פה לא הגיוני....

פורסם
80-120

לפי הנתונים של אביעד

 

מה שמוביל לשאלה המוזרה :

באוטוקאר

היא "לא רואה" את הפאסאט...האקורד

 

באף מדידה כביכול...אולם אביעד מדד לה 80-120 ב6 שניות....ולפאסאט ב5.9

 

ככה שהן אמורות להיות זהות או עם יתרון קל לפאסאט....

 

משהו פה לא הגיוני....

 

בגירסה הידנית..

 

כנראה שמומנט זמין בסל"ד נמוך מסתדר טוב יותר בשילוב תיבה אוטומטית...

פורסם

ערב טוב,

 

 

רוני , נהנתי לקרוא.

 

 

טאסות?! :roll: איזה קימצון , האוטו נראה ממש עלוב ככה! משלמים כ"כ הרבה כסף על אוטו , אז לפחות שיגיע עם חישוקי סגסוגת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ערב טוב,

 

 

רוני , נהנתי לקרוא.

 

 

טאסות?! :roll: איזה קימצון , האוטו נראה ממש עלוב ככה! משלמים כ"כ הרבה כסף על אוטו , אז לפחות שיגיע עם חישוקי סגסוגת.

 

גם לאוונסיס....לפי מה שאני זוכר צריך להוסיף 3,000 ש"ח לסגסוגת....

פורסם

3000 ש"ח?! במחיר הזה אפשר לרכוש חישוקים מתוצרת מכובדת ביותר.

מחיר מוגזם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
3000 ש"ח?! במחיר הזה אפשר לרכוש חישוקים מתוצרת מכובדת ביותר.

מחיר מוגזם.

 

וגם ככה האוטו לא זול לקבוצתו.....(אוונסיס....נו גם האקורד...)

פורסם

וגם ככה האוטו לא זול לקבוצתו.....(אוונסיס....נו גם האקורד...)

 

 

אם אתה שואל אותי , אני בכלל הייתי רוכש מונדיאו.

המונדיאו זולה יותר לרכישה , ונותנת לך יותר באיבזור.

 

שכנה שלי , קנתה אקורד (עזוב את זה שהיא קנתה את הרכב בשביל פוזה , זה עצוב מאוד) הפשוטית והוסיפה חישוקים - אני שואל , לא חבל על הכסף?! קני מונדיאו או מזדה 6 ותקבלי תמורה טובה יותר למחיר (ולא פחות פוזה).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כולה חישוקים. אתם נתפסים לקטנות :!:

 

נכון זו קמצנות , אבל לא מדובר בשיקול של קניה* :!:

 

ואם כבר ,

 

B4 חדשה לדוגמא מגיעה עם הגה פלסטי (בעוד רוב המתחרות מאובזרות בהגה מעור) ויותר גרוע - ללא שליטה על מע' השמע.

 

דבר נוסף , לכל אוהבי החישוקים הגדולים והצמיגים השמנים- מדובר בסה"כ במכונית משפחתית ללא יומרות ספורטיביות ,ויש יתרון לרכב שמגיע עם מידה סטנדרטית (195-65-15). ההבדל בהחלפת רבעיה אל מול 205-55-16 יכול להגיע גם ל1000 ש"ח :idea:

 

ההערה מתייחסת גם לדגמים הקומפקטים - שם המצב חמור בהרבה... גולף 1.6 אוטומטית , מזדה 3 1.6... ועוד :?

 

 

 

* אין ספק שאקורד TYPE S מאובזרת בחישוקים נאים וחצאיות נראית טוב יותר.

פורסם
וגם ככה האוטו לא זול לקבוצתו.....(אוונסיס....נו גם האקורד...)

 

 

אם אתה שואל אותי , אני בכלל הייתי רוכש מונדיאו.

המונדיאו זולה יותר לרכישה , ונותנת לך יותר באיבזור.

 

שכנה שלי , קנתה אקורד (עזוב את זה שהיא קנתה את הרכב בשביל פוזה , זה עצוב מאוד) הפשוטית והוסיפה חישוקים - אני שואל , לא חבל על הכסף?! קני מונדיאו או מזדה 6 ותקבלי תמורה טובה יותר למחיר (ולא פחות פוזה).

 

1. לא.לא חבל על הכסף, אנחנו מדברים על סכום כסף קטן יחסית שמתבטא בסביבות 10K.

 

2. לגבי התמורה אני מניח שכולם יודעים שה6 מציעה את התמורה לשקל הטובה ביותר

בקטגורית המשפחתיות הגדולות אלא שזה לא אומר שה6 היא המכונית הטובה בקטגוריה

ושהיא עדיפה על האקורד מבחינת טיב.

 

3. מנק' המבט שלי הייתי מעדיף אקורד (קומפורט) על 6 (2.0) אך כנראה שהייתי

בוחר ב6 2.3 על פני האקורד (2.0) בגרסאת האקסקיוטיב.

פורסם

1. לא.לא חבל על הכסף, אנחנו מדברים על סכום כסף קטן יחסית שמתבטא בסביבות 10K.

 

2. לגבי התמורה אני מניח שכולם יודעים שה6 מציעה את התמורה לשקל הטובה ביותר

בקטגורית המשפחתיות הגדולות אלא שזה לא אומר שה6 היא המכונית הטובה בקטגוריה

ושהיא עדיפה על האקורד מבחינת טיב.

 

3. מנק' המבט שלי הייתי מעדיף אקורד (קומפורט) על 6 (2.0) אך כנראה שהייתי

בוחר ב6 2.3 על פני האקורד (2.0) בגרסאת האקסקיוטיב.

 

 

 

ערב טוב,

 

1. לא מסכים איתך , חבל להשקיע 10K - זה כסף.

 

2.לא אמרתי שה-6 היא הטובה ביותר בקבוצה , פשוט אמרתי שהיא והמונדיאו נותנות תמורה טובה יותר.

 

3.האקורד לא מרשימה אותי , לדעתי זה עוד רכב שצועק פוזה , יש לי כסף ואני חייב להראות אותו לכולם , אני ערס. (יסלחו לי בעלי אקורד , אך זאת דעתי)

 

לוקח את המזדה 6 בלי לחשוב פעמיים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

משהו פה לא הגיוני....

 

אני לא מבין מה ההסתבכות. הסברתי את זה כבר. כאשר משתמשים במלוא הספק המנוע, שתיהן מאוד דומות בכוח. לכן תוצאות ה-80-120 דומות עד כדי זהות.

 

בכל שאר המקרים של תאוצות הביניים - כשהרכב בסל"ד נמוך עד בינוני - הפאסאט תנצח.

 

אם זו הייתה טבלה בסגנון של EVO אז היית רואה שבהילוכים הנמוכים ובמהירות נמוכה עד בינונית האקורד עומדת בקצב, אבל ככל שעולים בהילוכים הפאסאט מהירה יותר. למשל שני 60-100 הן שוות, שלישי 100-140 הן שוות. אבל שלישי 50-80 הפאסאט מהירה יותר, ורביעי 80-120 גם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
B4 חדשה לדוגמא מגיעה עם הגה פלסטי (בעוד רוב המתחרות מאובזרות בהגה מעור)

 

גם האקורד בגרסתה הבסיסית מגיעה עם הגה פלסטי ולא כ"כ נעים למגע.

כמו כן מערכת הסאונד באקורד ממש לא איכותית, ובסה"כ, ניתן להגדיר את האקורד כקניה הכי פחות משתלמת בקבוצה(למעט אולי האוונסיס, אבל היא מאובזרת למשעי).


×
×
  • תוכן חדש...