Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 106 XSI, האם לקנות ללא בדיקה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחיר מחירון 10אלף. שנת 94. קצת חבל שללא הגה כוח.

האם שווה להשקיע בבדיקה? קונה מאדם שאני די מכיר, ולאבא שלו יש מוסך.

יש לי שני אנשים שאני מכיר בשני מוסכים שונים שיכולים לעשות לי טובה ולבדוק

את האוטו ב10 דקות כל אחד. האם באמת חבל על הכסף של הבדיקה במכון רישוי או שכדאי לא לוותר על העניין?

 

תודה רבה לעונים.

פורסם

זה עניין של דעה אישית - בעיני 10K זה בערך הקו של לקחת לבדיקה לעומת לא לבדוק. לדעתי אם יש לך מוסכניקים אמינים שיכולים לבדוק את האוטו מבחינה מכנית לך אליהם, קח גם לפחח כדי שיראה שאין נזקים משמעותיים בשלדה, ויאללה לקנות.

פורסם

לא רואה טעם לקחת במכון, תקבל מהם רשימת כסת"ח מפה ועד מטולה...

בדיקה במוסך לעומת זאת (ועדיף בכזה שמכיר רכבים מהסוג הזה) עדיפה בהרבה - נותנים לך ריג'קטים רלוונטיים וגם תוכל לקבל במקום הצעת מחיר ליישור קו.

פורסם

בוא אני אגיד לך מה יקרה אם תיקח את הרכב לבדיקה.

 

אתה תוציא 500 שקל, בבדיקה כול הרכב יצא ב-X, ואח"כ אתה תיקח את הרכב לבדיקה במוסך, ואז המוסכניק יגיד לך מה בסדר ומה לא וכמה זה עולה.

 

מכיוון שזה מה שאתה עושה ממילא, אין שום טעם להוציא 500 שקל. תשקיע אותם במשהו אחר.

פורסם

במחיר כזה הייתי מוותרת על בדיקה.

אבל, כדאי לבדוק אותו באופן עצמאי, אתה ואולי חבר נוסף שמתמצא ברכבים.

בדיקת התרשמות כללית, ואם ניתן ואני חושבת שלא תהיה לך בעיה גם לבקש ממנו נהיגת התרשמות קצרה ברכב כדי לחוש אותו.

 

 

 

 

בהצלחה.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אופן עצמאי נבדק. האוטו נחמד, אבל אני מרגיש שאפשר להוציא ממנו יותר.

האוטו לא מתחמם. הייתי עם שני חברים שמבינים קצת. חלקים מזיעים ממש מעט במנוע,

אין רעש מהרצועות, האוטו שומר על סלד יציב, גם כשמדליקים מזגן הכי גבוה בעמידה,

נושם טוב ולא מעשן בכלל. מדובר ברכב שנעשתה בו אפילו עבודת פחחות וצבע לפני כחצי שנה.

השיקול של לא ללכת לבדיקה, מגיע מזה שאני לוקח אותו לשני מוסכים שונים, שני אנשים מקצוע

שונים שאני מכיר, השאלה אם מספיקה בדיקה של כ10 דקות (בתור טובה, בכל זאת מכרים)?

פורסם

רכב משנת 94 יזיע במנוע מעט, בלאי ידוע ומוכר, לא משהו שגורם לנזק, כמובן שצריך לבדוק ולעקוב אחריו.

לדעתי בדיקה בשני מקומות שונים על ידי מכרים שלך תתן לך אינדיקציה מספקת עבור רכב במחיר ובשנתון כזה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני הייתי ממליץ לך לקחת אותה לחוות דעת במוסך פרטי.

השבוע קניתי רכב, שילמתי 600 שקל(!!!) לקומפיוטסט, והבדיקה לא אמרה כלום.

אתה רואה כמה גרפים ירוקים אבל מה בתאכלס צריך טיפול - אתה לא ממש רואה.

 

זה מניסיוני הדל.

looking

פורסם

אני הייתי לוקח את הרכב לבדיקת שילדה ובדיקה במוסך שאני סומך עליו ומכיר את הרכב והמחלות שלו.

כן הייתי שם דגש חזק על מצב השילדה עקב סיכוי טוב לתאונות בעבר ותיקונים לא מקצועיים.

פורסם

ברוב מכוני הבדיקה יש אפשרות לבצע בדיקה מוזלת של שלדה ומרכב בלבד.

במקרה הזה, הייתי הולך על האפשרות הזאת + חוות דעת מקצועית של מוסך שמתמחה בפיג'ו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בפעם האחרונה שבדקתי שילדה במכון בדיקה לקחו לי 250 ש"ח אם אני זוכר נכון.

 

אני הייתי הולך לפחח שאני סומך עליו ומוסך כמו שרשמתי למעלה.

×
×
  • תוכן חדש...