Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מייועד לנסיעות יבנה-נתב"ג מדי יום

איך הוא מבחינת אמינות, נוחות נסיעה ?

מדובר על שנת 99' אוטומט, מטופלת מאוד עם קילומטרז' נמוך

 

בחנתי גם עוד 2 סוגי רכב, האחד פיג'ו 206 אוטו' 02', השני פונטו ספייס 02'

גם כן מה דעתכם עליהם?

 

התקציב עומד על 20-25K

 

כמו שהבנתם מדובר על רכבים קטנים.

פורסם

לגבי הקולט היו בעבר בעיות עם הגיר, בדוק אם הותקן קולר לגיר מה שיכול להעלות את האמינות שלו.

לגבי ה206 אני יכול להעיד שהרכב נוח מאוד, במבחני ריסוק הוא קיבל 4 כוכבים,

אני משוחד לגבי ה206 כי יש לי היום ואני מאוד מרוצה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אל תתקרב לקולט. בעיות חוזרות ונשנות עם הגיר גם במכוניות שהותקן בהם קולר! כמו כן הרכב ממש לא מרגיש ספורטיבי וזריז והכי נורא - פשוט תתקע איתו המון המון המון זמן עד שתצליח למכור! אני כמעט נכוותי שמצאתי אחת שמורה מאוד עם ק"מ מגוחך במחיר של 6 אלף מתחת למחירון והוזהרתי מהמוסכניק שלי על הגיר וויתרתי

אחרי חודשיים הרכב עדיין לא נמכר והמוכר ירד כבר 11 אלף מתחת למחירון (כלומר במחיר של 12 אלף ש"ח!!)

ה-206 חמודה ותו לא. כבר עדיף לך לטפס בשנתון ולחפש רכב מליסינג כמו גטס או פונטו ספייס.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

אני אמנם משוחד כי יש לי 206 אבל אני חושב שהיא עדיפה על הסיריון בכל קנה מידה,

באופן אישי הרכב שלי שנת 2001 וחוץ מתיבת הילוכים ששבקה חיים אחרי ~138000KM הרכב אמין ביותר ,טפו טפו טפו ,חמסה שום בצל.

הפונטו ספייס גם עדיפה על פני הגטס ,שלעניות דעתי תיתן לך שנתון גבוהה יותר ברמת הרכב.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

היה לי לתקופה קצרה לפני אי אילו שנים.

רכב נוח יחסית לגודלו. הרושם הכי חזק שזכור לי היה כרכב המוצלח ביותר שהיה לי בנסיעה לאחור.:-D

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

היו לי שני קולטים. 93 ו98. שניהם לא עשו לי שום בעיות מכניות והיו בסדר גמור.

הייתה לי גם 206 2004. היא הייתה יותר נוחה אבל יותר חלשה מהקולט.

היום הייתי קונה 206 כי הדגם פשוט יותר חדש.

×
×
  • תוכן חדש...