Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מאזדה 3(2008) ואני אשמח לקבל סוגי צמיגים מקצועיים יותר מאשר הגלגלים שמגיעים עם המאזדה מהיבואן.

 

הסיבה העיקרית לכך היא שאני מרגיש שאין לי כמעט אחיזה בכביש עם הגלגלים הנוכחיים ולא החלפתי אותם מאז שרכשנו את הרכב.

 

אני אשמח גם לתג מחיר משוער לצד כל סוג מומלץ ומה היתרונות של אותו סוג.

 

אגב, אני אשמח לדגמים ללא תופעות לוואי מוזרות כמו רעידה בהגה לאחר מהירות מסויימת או רעש חזק כתוצאה מהחיכוך בכביש.:wink:

 

תודה! :wink:

יונתן :wink:

עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר לאבד חיים ברגע

פורסם

אני לא יודע למה הכוונה "צמיגים מקצועיים". צמיגי מרוץ?

 

הרעידות בהגה קשורות בדרך כלל לאיזון גלגלים.

אם תקנה את הצמיגים במקום שעושה איזון גלגלים כמו שצריך, לא יהיו רעידות.

עכשיו בקשר לצמיגים שקטים. מנסיון שלי, צמיגים עם יומרה ספורטיבית לא שקטים כמו צמיגים רגילים. בנוסף הם גם נשחקים יותר מהר.

בקיצור, האחיזה על חשבון השחיקה.

יכול להיות שהמחסור באחיזה אצלך קשור יותר לשחיקת הצמיגים, בכל זאת הרכב על הכביש 3 שנים עם צמיגים מקוריים.

לא רשמת את מידת הצמיגים וגם לא את התקציב.

אם הרכב מגיע עם הצמיגים 205.55.16 מדגם BRIDGESTONE TURANZA ER30 , מדובר בצמיגים טובים מאוד שפשוט הגיע הזמן להחליפם.

 

אם אתה מעוניין בצמיגים ברמה טובה יותר, אבל עדיין עם שחיקה לא גבוהה ואחיזת כביש +שקט ,

אני ממליץ על MICHELIN PREMACY או PILOT PREMACY :

 

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=16&a=55&s=205&m=18

 

שני דגמים נוספים הם GOODYEAR OPTIGRIP:

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=16&a=55&s=205&m=6

 

ו CONTINENTAL PREMIUM CONTACT2:

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=16&a=55&s=205&m=26

 

שים לב, אתה צריך צמיגים עם קוד מהירות V או W, קוד H לא מספיק, כי הצמיגים המקוריים היו עם V.

 

 

אם אתה מחפש צמיגים עם אופי ספורטיבי, אבל על חשבון רמת השחיקה ונוחות, TOYO R1R יתאימו, גם המחיר:

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=16&a=55&s=205&m=15

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אין סיבה שתרגיש חוסר אחיזה עם הצמיגים המקוריים, שהם בסדר גמור. ככל הנראה הצמיגים שלך כבר שחוקים מספיק בשביל שרמת האחיזה תרד, ואז מומלץ להחליף אותם בכל מקרה. בחר מותג ידוע וצמיגים שהם לא הסוג הכי "ירוק" שלו (נניח לא מישלין אנרג'י) ותקבל אחיזה טובה ביחד עם אורך חיים סביר. צמיגים כמו טויו R1R יגמרו לך מהר מאוד ובאמת שאין צורך ברכב כזה.

 

רעידות בהגה, רעשים או סטיות כאלו ואחרות - לא קשור לצמיגים, נובע מבעיית איזון גלגלים או כיוון פרונט לקוי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרכב הגיע עם הצמיגים 205/55R16

כל הצמיגים שהמלצתם עליהם מתאימים אליו?

יונתן :wink:

עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר לאבד חיים ברגע

פורסם

כל הצמיגים שנתתי את השמות הדגמים שלהם הם צמיגים מעולים!

תיכנס ללינקים ותמצא את הדגמים המדוייקים עם קוד מהירות V, וזה מה שתתחיל לחפש בפנצ'ריות בסביבתך.

לא לשכוח לבדוק את צאריכי הייצור המודפסים על הצמיגים .

 

על TOYO R1R גם אני ממליץ לוותר, כפי שרוני כתב לך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כל הצמיגים שנתתי את השמות הדגמים שלהם הם צמיגים מעולים!

תיכנס ללינקים ותמצא את הדגמים המדוייקים עם קוד מהירות V, וזה מה שתתחיל לחפש בפנצ'ריות בסביבתך.

לא לשכוח לבדוק את צאריכי הייצור המודפסים על הצמיגים .

 

על TOYO R1R גם אני ממליץ לוותר, כפי שרוני כתב לך.

תודה על הייעוץ.

 

אמרת לבדוק את תאריכי היצור שרשומים על הצמיגים - האם צמיג שיוצר לפני שנה נחשב צמיג טוב או שלא? כמה זמן מקסימלי מתאריך היצור יכול לעבור ולא יפגע באיכות הצמיג?

יונתן :wink:

עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר לאבד חיים ברגע

פורסם

תאריכי הייצור מודפסים על הצמיגים בצורה של 4 ספרות, לדוגמא,

 

1110 - שבוע 11 שנת 2010.

רצוי שהצמיג יהיה בן חצי שנה, אבל אני לא הייתי פוסל גם צמיג בן שנה.

 

דגם נוסף, שיכול לבוא בחשבון, YOKOHAMA C.DRIVE:

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&sc=&ar=3&r=16&a=55&s=205&m=113

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...