Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

FAZER , צא מזה, פרסה עם בלם יד זה לא משחק עם פצצה גרעינית, זה כולה להקטין את קוטר הסיבוב .

לא צריך להיות היסטרים מכל דבר.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא צריך להיות היסטרי אולי....

אבל אתה שוכח שבפורום הזה יש פול נהגים חדשים שבטח כבר עכשיו שוקלים לנסות פרסות עם בלם-יד ובשביל כאלה בלי נסיון זה הרבה יותר קל לעשות טעויות הרבה יותר גדולות וקריטיות.

פורסם
לא צריך להיות היסטרי אולי....

אבל אתה שוכח שבפורום הזה יש פול נהגים חדשים שבטח כבר עכשיו שוקלים לנסות פרסות עם בלם-יד ובשביל כאלה בלי נסיון זה הרבה יותר קל לעשות טעויות הרבה יותר גדולות וקריטיות.

 

ואם הם קוראים במגזין רכב על היגוי יתר הם ישר הולכים לעשות את זה ?

פורסם
FAZER , צא מזה, פרסה עם בלם יד זה לא משחק עם פצצה גרעינית, זה כולה להקטין את קוטר הסיבוב .

לא צריך להיות היסטרים מכל דבר.

 

צודק.

רק צריך להיזהר לא להתהפך :roflmao:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
FAZER , צא מזה, פרסה עם בלם יד זה לא משחק עם פצצה גרעינית, זה כולה להקטין את קוטר הסיבוב .

לא צריך להיות היסטרים מכל דבר.

 

 

אני שואל אותך, ותנסה לענות לי בכנות:

למה צריך לעשות פרסה עם בלם יד?

אהה... כדי להיות מסוגל לעשות אותה ב 20 קמ"ש יותר מהר... מזה בדיוק אני מפחד. פניית פרסה בעיר, היא פנייה מאוד איטית, בדר"כ במקום שמצריך זהירות מיוחדת, ואם עושים אותה במהירות המתאימה פשוט לא צריך בלם-יד.

 

יותר מזה: אם תעשה את הפרסה במהירות הראויה לפרסה, בלם היד פשוט יעצור אותך במקום, ולא יזרוק את הזנב של הרכב.

 

בקיצור שלומי, אתה בתור מנהל פורום צריך לשים לב יותר מכל אחד אחר למה שאתה אומר, ויותר מכך, לאיך הדברים שאתה אומר יתפרשו אצל ילדים קטנים ומתלהבים, שיודעים ש"מנהל הפורום אמר שזה בסדר לעשות פרסה עם בלם יד"....

 

Fazer

פורסם
FAZER , צא מזה, פרסה עם בלם יד זה לא משחק עם פצצה גרעינית, זה כולה להקטין את קוטר הסיבוב .

לא צריך להיות היסטרים מכל דבר.

 

 

אני שואל אותך, ותנסה לענות לי בכנות:

למה צריך לעשות פרסה עם בלם יד?

אהה... כדי להיות מסוגל לעשות אותה ב 20 קמ"ש יותר מהר... מזה בדיוק אני מפחד. פניית פרסה בעיר, היא פנייה מאוד איטית, בדר"כ במקום שמצריך זהירות מיוחדת, ואם עושים אותה במהירות המתאימה פשוט לא צריך בלם-יד.

 

יותר מזה: אם תעשה את הפרסה במהירות הראויה לפרסה, בלם היד פשוט יעצור אותך במקום, ולא יזרוק את הזנב של הרכב.

 

בקיצור שלומי, אתה בתור מנהל פורום צריך לשים לב יותר מכל אחד אחר למה שאתה אומר, ויותר מכך, לאיך הדברים שאתה אומר יתפרשו אצל ילדים קטנים ומתלהבים, שיודעים ש"מנהל הפורום אמר שזה בסדר לעשות פרסה עם בלם יד"....

 

Fazer

 

מסכים עם כל מילה שאתה אומר אחי!! מלבד זאת קיימת גם האפשרות שייכנסו בך מאחורה ( :oops: ) כי בלם היד עוצר אותך באופן פיתאומי אם אתה לא במהירות המתאימה כפי שציינת את זה...

Honda hornet 600

 

פורסם
FAZER , צא מזה, פרסה עם בלם יד זה לא משחק עם פצצה גרעינית, זה כולה להקטין את קוטר הסיבוב .

לא צריך להיות היסטרים מכל דבר.

 

 

אני שואל אותך, ותנסה לענות לי בכנות:

למה צריך לעשות פרסה עם בלם יד?

אהה... כדי להיות מסוגל לעשות אותה ב 20 קמ"ש יותר מהר... מזה בדיוק אני מפחד. פניית פרסה בעיר, היא פנייה מאוד איטית, בדר"כ במקום שמצריך זהירות מיוחדת, ואם עושים אותה במהירות המתאימה פשוט לא צריך בלם-יד.

 

יותר מזה: אם תעשה את הפרסה במהירות הראויה לפרסה, בלם היד פשוט יעצור אותך במקום, ולא יזרוק את הזנב של הרכב.

 

בקיצור שלומי, אתה בתור מנהל פורום צריך לשים לב יותר מכל אחד אחר למה שאתה אומר, ויותר מכך, לאיך הדברים שאתה אומר יתפרשו אצל ילדים קטנים ומתלהבים, שיודעים ש"מנהל הפורום אמר שזה בסדר לעשות פרסה עם בלם יד"....

 

Fazer

 

למה לנהוג מהר ?

למה לזרוק זנב ?

למה לקנות רכב מתנהג ? כי זה כיף, זה הכול .

 

גם לעשות פרסה עם בלם יד זה כיף .

 

בקיצור שלומי, אתה בתור מנהל פורום צריך לשים לב יותר מכל אחד אחר למה שאתה אומר, ויותר מכך, לאיך הדברים שאתה אומר יתפרשו אצל ילדים קטנים ומתלהבים, שיודעים ש"מנהל הפורום אמר שזה בסדר לעשות פרסה עם בלם יד"....

 

נתתי לך דוגמא טובה יותר, לפי מה שאתה אומר עיתונאי רכב שכותב על חוויות הנהיגה שלו בהיגוי יותר מסוכן לציבור , ביניינו זה שטויות בגריז, הילדים של היום נחשפים לדברים הרבה יותר גרועים ממה ש"מנהל פורום" כתב.

אם זה סרטים בסגנון מהיר ועצבני, אם זה סרטונים של טיף נידל ואם זה מרדפים כאלה ואחרים ברחובות LA .

 

אפשר להפסיק עם ההתחסדות הזו .

פורסם
FAZER , צא מזה, פרסה עם בלם יד זה לא משחק עם פצצה גרעינית, זה כולה להקטין את קוטר הסיבוב .

לא צריך להיות היסטרים מכל דבר.

 

 

אני שואל אותך, ותנסה לענות לי בכנות:

למה צריך לעשות פרסה עם בלם יד?

אהה... כדי להיות מסוגל לעשות אותה ב 20 קמ"ש יותר מהר... מזה בדיוק אני מפחד. פניית פרסה בעיר, היא פנייה מאוד איטית, בדר"כ במקום שמצריך זהירות מיוחדת, ואם עושים אותה במהירות המתאימה פשוט לא צריך בלם-יד.

 

יותר מזה: אם תעשה את הפרסה במהירות הראויה לפרסה, בלם היד פשוט יעצור אותך במקום, ולא יזרוק את הזנב של הרכב.

 

בקיצור שלומי, אתה בתור מנהל פורום צריך לשים לב יותר מכל אחד אחר למה שאתה אומר, ויותר מכך, לאיך הדברים שאתה אומר יתפרשו אצל ילדים קטנים ומתלהבים, שיודעים ש"מנהל הפורום אמר שזה בסדר לעשות פרסה עם בלם יד"....

 

Fazer

 

למה לנהוג מהר ?

למה לזרוק זנב ?

למה לקנות רכב מתנהג ? כי זה כיף, זה הכול .

 

גם לעשות פרסה עם בלם יד זה כיף .

 

בקיצור שלומי, אתה בתור מנהל פורום צריך לשים לב יותר מכל אחד אחר למה שאתה אומר, ויותר מכך, לאיך הדברים שאתה אומר יתפרשו אצל ילדים קטנים ומתלהבים, שיודעים ש"מנהל הפורום אמר שזה בסדר לעשות פרסה עם בלם יד"....

 

נתתי לך דוגמא טובה יותר, לפי מה שאתה אומר עיתונאי רכב שכותב על חוויות הנהיגה שלו בהיגוי יותר מסוכן לציבור , ביניינו זה שטויות בגריז, הילדים של היום נחשפים לדברים הרבה יותר גרועים ממה ש"מנהל פורום" כתב.אם זה סרטים בסגנון מהיר ועצבני, אם זה סרטונים של טיף נידל ואם זה מרדפים כאלה ואחרים ברחובות LA .

 

אפשר להפסיק עם ההתחסדות הזו .

 

ואני אומר שאתה לא צריך להוסיף עוד ג'נק לכל מה שהילדים נחשפים אליו אם המצב גם ככה בקנטים...

שאני אומר "ילדים" אני גם נכלל בהם, רק שאני לא ממש מושפע ממה שאומרים לי ובאמת בלי להשתחצן למרות שיש לי רק שנה רישיון הרמת נהיגה שלי יותר מתקרבת לנהיגה של נהג שיש לו וותק לא קטן, זה משום שלא הקשבתי לצעירים בני גילי איך לנהוג אלה משום שהקשבתי לאנשים שמעבירים קורסי נהיגה מתקדמת ואנשים שעברו קורסים...שאני עולה על האוטו למשל אני לא יחזיק ביד אחת את הסיגרייה ויד שנייה על החלון אלה שתי ידיים על ההגה 10:15 הכי נוח לי, כניסה לסיבובים ויציאה מסיבובים בצורה מדוייקת בלי לסטות לנתיבים אחרים כמו שהרבה עושים, ניסיון יותר לקרוא את התנועה בצורה הטובה ביותר שאני יכול לעשות...

ואת כל הדברים האלה לא הפנמתי בשיעורי נהיגה, כי בדיוק אחרי שקיבלתי את הרישיון אני מודה הייתי הכי ישראלי שיש עד שהתפכחתי.....

 

ההודעה הזאת מופנת לכל הצעירים בני גילי 18+, אל תסכלו על המבוגרים שרובם לפעמים נוהגים בצורה שאפילו לא בא לי להגיב איך, אלה יותר תקשיב לאנשים שעברו קורסי נהיגה מורים וכד... זה יעזור לכם הרבה בהרגלי הנהיגה... רק תפנימו את מה שאני אומר.

ואני מבטיח לכם שיותר תהנו מהנהיגה היא יותר תיראה לכם כמו אתגר של לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר !

 

נהיגה מהנה לכולכם!!

Honda hornet 600

 

פורסם

אסי ,

 

איך אתה בדיוק אומר על עצמך שאתה נוהג גמו נהג שיש לו וותק על הכביש , אבל אתה רק

שנה על הכביש , משהו פה לא מסתדר .

איך בידיוק , ולפי איזה קרטריונים קבעת שאתה נוהג טוב ?

זה שאתה מקשיב למורי נהיגה מתקדמת זה לא מספיק צריך להבין ולבסס את מה שהם אומרים .

והפתרון הוא קורס כזה (שגם אני יעבור אחד ברגע שיגמר הלחץ) .

 

ועוד דבר אחד שרשמת שאני מסכים איתו במאה אחוז , וזה נהיגה של הורים ,

היא פשוט זוועתית , אם היית נוהג כמו אבא שלי , אני לא רוצה לדמיין איפה היית עכשיו .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

מאוד מאוד צרמה לי ההודעה שלך, ודווקא בגלל שאני מדריך נהיגה מתקדמת, ודווקא בגלל שאני יודע לעשות 180 עם בלם-יד (וגם בלעדיו) ופניות J, והחלקות ועוד אלף ואחד דברים - דווקא בגלל זה צרמה לי ההודעה שלך.

 

אם אתה חושב שאתה מספיק מיומן כדי לעשות פרסה עם בלם יד בכביש הציבורי, אז כמו שאומר מיודענו הכט, אתה פושע. תעלולים עושים במקום סגור בלבד ובתנאים סטריליים. בכביש, כשרוצים לעשות פרסה, מאיטים ועושים אותה לאט לאט, ואם צריך אז עושים פניית 3 נקודות - אבל לא מושכים בלם-יד. ואם הגעת למצב שאתה צריך לעשות את הפניה מהר, כי אוטו בא בנתיב הנגדי (שאליו אתה רוצה לפנות) ואתה משתמש בבלם-יד כדי לסיים את הפרסה מהר סימן שלא נתת זכות קדימה.

 

רוצה לדעת למה אני כותב את ההודעה הזו?

לא כי אכפת לי איך אתה שומר על מכלולי הרכב שלך - זה הדבר האחרון שמעניין אותי - אלא כי פעם אחת אתה תעשה את זה ומשהו בלתי צפוי יקרה, אתה תאבד שליטה על האוטו ועלול לקרות משהו רע מאוד, או לך או (מה שיותר גרוע) לאחרים.

 

בקיצור: את התעלולים שומרים למגרשים סגורים בתנאים סטריליים, בכביש נוסעים בזהירות ולאט.

 

ואגב: זו לא הודעת תוכחה, סתם הבעת דעה שלי.

Fazer[/b]

 

העובדה שאכפת לך כלכך משלומי ומשלומם של אחרים בהחלט נוגעת לליבי, וזה עוד מועצם בעשרות מונים כשלוקחים בחשבון שמעולם לא שאלתי לדעתך על שיקול דעתי או מנהגיי.

 

אם אתה באמת מאמין שלעשות פרסה עם הנדברקס זה יותר מסוכן מסיבוב שלוש נקודות, כנראה שאתה במקצוע (זה בכלל המקצוע שלך? או שאתה עוד אחד מה15 שראם סמואל הזמין לקורס הדרכת נהיגה? :lol: ) הלא נכון.

 

אם אטרח להתייחס לטיעון המטופש שלך, כנראה שאגיב בכך ששיקול הדעת נמשך הרבה מעבר להנדברקס ופרסות. האם סיבובים על מגבלות המכונית הם בטוחים יותר מהנדברקס? האם גם אז אתה מיילל בצורה אומללה וחסרת מעצורים כזו? האם גם אז אתה מעלה מן האוב את שמו של חיים הכט בשביל להדגים את הרמה התרבותית שבה אתה מצוי?

 

פייזר, חבר. לא אכפת לי מי אתה ובמה אתה נוהג, או מי לעזאזל מינה אותך כמדריך לנהיגה מתקדמת. אולי אתה טוב כמו ריצ'רד ברנס (לפני הגידול במוח), לא אכפת לי. את השיקולים שלי אני אעשה.

 

אני חושב שאני מספיק חכם בשביל לצמצם את השימוש בהנדברקס למקומות שוממים, אני לא אוהב צרות - לא פגיעה באחרים ולא פגיעת המשטרה בי. i know better. אז אנא, שמור את האנרגיות בשביל מישהו שאכפת לו.

ואם אתה אכן רוצה להרגיש שתרמת משהו לחברה, צא החוצה ועזור לזקנות לחצות את הכביש. מי יודע, אולי פסיכופט חמוש בהנדברקס מחכה שיחלו בחציה ואז... screeeeeeeeeeech *splat*.

 

תודה על ההקשבה.

(לפחות דבר אחד למדתי ממך; הדגשות בנקודות מפתח אכן מקלות על הדמגוגיה).

 

:p:shock:

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
ואני אומר שאתה לא צריך להוסיף עוד ג'נק לכל מה שהילדים נחשפים אליו אם המצב גם ככה בקנטים...

שאני אומר "ילדים" אני גם נכלל בהם, רק שאני לא ממש מושפע ממה שאומרים לי ובאמת בלי להשתחצן למרות שיש לי רק שנה רישיון הרמת נהיגה שלי יותר מתקרבת לנהיגה של נהג שיש לו וותק לא קטן, זה משום שלא הקשבתי לצעירים בני גילי איך לנהוג אלה משום שהקשבתי לאנשים שמעבירים קורסי נהיגה מתקדמת ואנשים שעברו קורסים...שאני עולה על האוטו למשל אני לא יחזיק ביד אחת את הסיגרייה ויד שנייה על החלון אלה שתי ידיים על ההגה 10:15 הכי נוח לי, כניסה לסיבובים ויציאה מסיבובים בצורה מדוייקת בלי לסטות לנתיבים אחרים כמו שהרבה עושים, ניסיון יותר לקרוא את התנועה בצורה הטובה ביותר שאני יכול לעשות...

ואת כל הדברים האלה לא הפנמתי בשיעורי נהיגה, כי בדיוק אחרי שקיבלתי את הרישיון אני מודה הייתי הכי ישראלי שיש עד שהתפכחתי.....

 

ההודעה הזאת מופנת לכל הצעירים בני גילי 18+, אל תסכלו על המבוגרים שרובם לפעמים נוהגים בצורה שאפילו לא בא לי להגיב איך, אלה יותר תקשיב לאנשים שעברו קורסי נהיגה מורים וכד... זה יעזור לכם הרבה בהרגלי הנהיגה... רק תפנימו את מה שאני אומר.

ואני מבטיח לכם שיותר תהנו מהנהיגה היא יותר תיראה לכם כמו אתגר של לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר !

 

נהיגה מהנה לכולכם!!

 

אסי אני אוהב אותך!!! איזה יופי!!! איפה היית כשאני קיבלתי את הרשיון שלי!!!

תגידו, what the fuck? זו סיירת פורומים שמטרתה לבלבל את המוח?

צא מהסרט. מי שיש לו שכל ללמוד מנסיון של אחרים ולהתנהג בצורה סבירה ומתורבתת בכביש, לא צריך אותך שתגיד לו. ומי שלא - חבל על המאמץ. אתה סתם מעצבן קוראים תמימים.

:roll:

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אפשר לנהוג בצורה זהירה בכביש, ולהתאמן על הוצאת הרכב משיווי משקל במקומות נידחים. לא לכולם יש כסף לעשות קורס נהיגה מתקדמת! ולא לכולם יש גישה למסלול מירוצים כמו בכל העולם המסודר. אם לפי FAZER היינו נוהגים, לא היה קיים בכלל ספורט מוטורי בארץ, כי הרי איפה תבדוק אוטו אם יש לו הרבה מאד סוסים, על מגרש החלקה? האנשים שקוטלים את אלה שמנסים לשאול ולהתעניין באמת, הם אנשים שאף פעם לא יבינו את הכיף בספורט ה- DRIFFTING אפילו אם הם מורי נהיגה מתקדמת. אם לאדם יש תשוקה עזה לספורט המוטורי, הוא לא יכול לבלות כל יום על בסיס יומיומי על מגרש החלקה אם הוא רוצה להתאמן.

הידיעה של מגבלות האוטו והשליטה בו מועילה למצבי חירום, אם רוצים להתאמן אז בבקשה! אבל מאד בזהירות ולא במקום עם אפשרות לפגוע במישהו.

אם אש מסוכנת, זה לא אומר שאין להדליק מדורה!

פורסם

לגבי בלם היד - מדובר בשיקול דעת, למי שאין שיקול דעת נכון כיצד ומתי לבצע את הדברים שהוא מבצע על הכביש , אפילו אם זה לצאת מחניה ברוורס, אז מתי שהוא זה יגמר בתאונה. אני מצטרף לדעתם של שלומי ושל רועי, אני לא חושב שיש בזה משהו רע, מן הסתם אני לא אבצע פנית פרסה עם בלם יד באמצע העיר ב2 בצהריים ברחוב סואן.

 

בקיצור: את התעלולים שומרים למגרשים סגורים בתנאים סטריליים, בכביש נוסעים בזהירות ולאט.

 

אתה נסעת כמה פעמים באשתאול נכון? האם נסעת בזהירות ולאט? משום מה אני חושב שלא, בעיקר לא לאט. גם אם לקחת את כל מקדמי הבטיחות האפשריים, לא נסעת לאט, וסיכנת בצורה מסויימת (גם אם נמוכה) את משתמשי הדרך הזו, שהיא דו סטרית. אבל מדובר בשיקול דעת, אותו אחד שמפעילים כאשר עושים פניה עם בלם יד.

 

בקיצור אתה לא תמיד נוסע לאט , וכאשר אתה נוסע מאוד מהר, זורק את הרכב וכו', אתה גם לא נוסע בזהירות לדעת רבים. ההיתממות הזו לא במקום, ממש לא.

 

גיא.

פורסם

 

"רוצה לדעת למה אני כותב את ההודעה הזו?................"

 

"כי פעם אחת אתה תעשה את זה ומשהו בלתי צפוי יקרה, אתה תאבד שליטה על האוטו ועלול לקרות משהו רע מאוד, או לך או (מה שיותר גרוע) לאחרים.

 

בקיצור: את התעלולים שומרים למגרשים סגורים בתנאים סטריליים, בכביש נוסעים בזהירות ולאט.

 

ואגב: זו לא הודעת תוכחה, סתם הבעת דעה שלי.

 

Fazer[/b]

 

כאן ניתן לראות איך FAZER מייסם את מה שהוא מטיף

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=207&msgid=26006440

 

ואת התוצאות הסופיות:

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=207&msgid=28294444

 

סלח לי אם ההודעה הזאת קצת בוטה, אבל אני לא אוהב מתחסדים

 

ולסיכום: PRACTICE WHAT YOU PREACH

 

גיא.

פורסם

התחרטתי, אני אגיב:

 

א. אני לא מנהל פורום ולכן לא צריך להוות דוגמה לאף אחד.

ב. אני מעולם לא טענתי שאני נוסע לאט, |הדגש|אבל אני לא מסכן אף אחד בצורת הנסיעה שלי|סדגש| בעוד שילד שעושה פרסות עם בלם יד מסכן אנשים אחרים בהתנהגות שלו.

ג. מה הבעיה עם זה שאני עושה את אשתאול עם האוטו שלי, עדיין לא הבנתי. אני לא מסכן שם אף אחד, מלבד את עצמי - כשיש תנועה אני מתאים את עצמי לכלל.

ד. שכחת לתת לכולם לינק להתהפכות המפורסמת שלי, אז אם קשה לך לחפש, היא נמצאת ב"הודעות ששוה לזכור" בתפוז.

ה. לקחת את זה אישית מדי - אין לי שום דבר אישי נגדך, יש לי בעיה עם אנשים שחושבים שהם יעשו פרסה בעיר עם בלם יד וכלום לא יקרה - עד הפעם הראשונה שמישהו כזה יאבד את הזנב ויכנס במישהו שחצה את הכביש, או באוטו אחר.

ו. |הדגש|אני לא מדבר בתאוריה, בניגוד אליך שלומי, אני ראיתי מקרה של מישהו שניסה לעשות פרסה מהר מדי, פגע במדרכה עלה עליה ועצר 5 ס"מ ממישהו שהלך על המדרכה|סדגש|.

 

כל מה שניסיתי לומר הוא שאם מישהו רוצה לעשות פרסות עם בלם יד, שיעשה את זה במגרש סגור בצורה מבוקרת, בשביל הפאן, כמה שהוא רוצה - ושבעיר תנהגו |הדגש|לאט, לפי תנאי הדרך|סדגש| ואל תשתוללו.

 

חושבים שאני צבוע? אין בעיה - לא ממש מטריד אותי מה שאתם חושבים - אבל עם הטעונים שלכם לא ממש שכנעתם אותי. אני עדיין חושב שמי שעושה פרסה בעיר עם בלם יד, מסכן את סביבתו - ולראיה: אפילו ראם (שהוא אגב נהג שעולה בשתי רמות על מה שאתם ואני נהיה אי פעם) לא נוהג כך.

 

זו היתה התגובה האחרונה שלי לנושא.

 

Fazer

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...