Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה האם הIBIZA הזאת שווה 34,000 ש"ח?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונה:

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=1575594&Pic=1

 

פרטים:

יצרן: סיאט דגם: איביזה {עד 02'} נפח: 1,600 שנה: 2002 יד: 6 ת. הילוכים: ידנית

פרטים נוספים:

סוג מנוע: בנזין טסט עד: 10-2011 ק"מ: 130,000 צבע הרכב: צהוב מזגן: יש בעלות קודמת: פרטית בעלות נוכחית: פרטית מוכן להחלפה: לא תוספות:

חלונות שחורים מקדימה ומאחורה 2 יציאות של אגזוזים ריפודי עור בפלו מיוחדים לסיאט השחמה לפנסים מאחורה ג'אנט 15 ורחב צמיגים במצב מצויין שטיחים שחורים התחייבות בבדיקה גיר מנוע שילדה רכב במצב מצויין מטופל במוסך מורשה טסט לשנה שלמה !!!!! עשה טיימינג ב- 11400 ק"מ עשה לפני 3000 ק"מ טיפול 15000 הרכב במצב מכני מצוין! מזגןן עובד מצויין חלונות חשמל הזעקה קודן

 

האם האוטו הזה שווה 34,000 ש"ח ?

פורסם

נראה שמישהו גרם ל1.6 שלו להיראות כמו טורבו, וכנראה גם התייחס אליה ככה, לא הייתי נוגע באוטו עם מקל.

 

לא קשה למצוא איביזה יותר שמורה ועם יד יותר נמוכה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

על פניו נראה שמדובר באוטו ערסים מצוי (3דלתות?)

יד 6 עם 130,000 ק"מ יש תיעוד?

רכב שבעליו עושה מאמץ גדול להיראות כמו ערס - סיכוי גדול שגם סחט את המיץ מהרכב.

 

המחיר לא פרופורציונלי.

ממליץ לחפש אחר איביזה רגילה שלא התאמצה להתחפש.

[img]file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/מתתי.jpg[/img]

×
×
  • תוכן חדש...