Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שאני יודע- ישנם אולי גופים קטנים שמעודדים אישור חוק מוטורי בארץ

 

בפורום מתלוננים (ובצדק!) יום אחר יום שאין לנו מירוצים חוקיים בארץ. אולי הגיע הזמן להקים גוף שיתחיל לעשות משהו בנוגע לעניין.

אז כן, מדברים על אישור מירוצי ראלי בישראל, אבל כולנו יודעים בעוד כמה שנים (עשרות שנים) זה יקרה. וגם אם זה יקרה, אפילו בקרוב, ראלי זה לא הספורט המוטורי היחיד שקיים.

 

כשאני אומר גוף- אני מתכוון למשהו רציני. אולי אני קצת מגזים, אבל אפשר אפילו להקים מפלגה שתלחם בשביל חוק כזה ("עלה ירוק" רוצים סמים חוקיים, לא?)

 

אני בטוח שיש מספיק אנשים רציניים בפורום הזה בשביל להקים כזה דבר. אז אולי הגיע הזמן להפסיק להתלונן ובאמת לעשות משהו?

 

:idea:

פורסם

ת'שמע אין לי ממש ניסיון בכל הקטע

אבל אני תורם את עצמי כבר מעכשיו

מתן!

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

הרעיון באופן עקרוני הוא טוב. באמת אם ברצוננו לחולל שינוי אנחנו צריכים לצבור כוח בצורה

 

של התאגדות עם מסר לגבי חוקיות הספורט המוטורי בארץ. היו כבר רעיונות לארגן מחאות,

 

הפגנות וכו', ולא הרבה אם בכלל יצא אל הפועל. בכל מקרה העניין של מפלגה הוא בעייתי,

 

מלבד כל הההליכים הבירוקרטיים יש עוד 100 ואחד דברים שצריך לעשות- כל זה דורש זמן

 

וכסף. חוץ מזה, נגיד ותהיה מפלגה בשביל הספורט המוטורי בארץ- בואו נהיה כנים עם עצמנו,

 

כמה אנשים יצביעו לכזאת מפלגה?, עם כל הכבוד אין מספיק בעיות אחרות בארץ שצריך

 

לטפל בהן?, ככה אנשים היו חושבים, והדבר הוא הגיוני. בכל מקרה אם למישהו יהיה רעיון

 

ייחודי או לא אחד שכבר הושמע עוד פעם ועוד פעם, ויהיה מוכן להשקיע מזמנו ומכספו בשביל

 

השגת המטרה, מה שלא נראה לי שנמצא, אז אולי משהו יתקדם פה. או שפשוט תחכו לחבר

 

הכנסת צ'יטה (או איך שקוראים לו, אם זה בכלל הוא), שמדבר כל הזמן על הצורך בחקיקת

 

חוקים בנושא לאישור הספורט המוטורי בישראל וכל מה שנובע מכך. אם נחכה, סביר שהזמן

 

יעבור ויעבור, ועוד ממשלה ועוד ממשלה יתחלפו ולדבר לא יהיה סוף.

 

אדם.

פורסם

אני חושב שהם נקראים עמותת נהגי ישראל. דני לוי (ממוסך מרום הצמרת ברמת-גן) הוא היו"ר. גם נהגי המירוץ נדב דותן וגבי סרוגו די פעילים שם, לצד רבים אחרים.

 

יש גם כמה ח"כים שדי נרתמו לזה, בעיקר אליעזר (צ'יטה) כהן (מישראל ביתנו) ואהוד רצאבי (משינוי). רצאבי די ממרר בזמן האחרון את חייהם של הבטלנים ממשרד החינוך והספורט שאחראים כבר שנתיים להכין את הצעת החוק הממשלתית. צריך לברך אותו ולהחזיק לו אצבעות שיצליח.

פורסם
עד כמה שאני יודע- ישנם אולי גופים קטנים שמעודדים אישור חוק מוטורי בארץ

 

בפורום מתלוננים (ובצדק!) יום אחר יום שאין לנו מירוצים חוקיים בארץ. אולי הגיע הזמן להקים גוף שיתחיל לעשות משהו בנוגע לעניין.

אז כן, מדברים על אישור מירוצי ראלי בישראל, אבל כולנו יודעים בעוד כמה שנים (עשרות שנים) זה יקרה. וגם אם זה יקרה, אפילו בקרוב, ראלי זה לא הספורט המוטורי היחיד שקיים.

 

כשאני אומר גוף- אני מתכוון למשהו רציני. אולי אני קצת מגזים, אבל אפשר אפילו להקים מפלגה שתלחם בשביל חוק כזה ("עלה ירוק" רוצים סמים חוקיים, לא?)

 

אני בטוח שיש מספיק אנשים רציניים בפורום הזה בשביל להקים כזה דבר. אז אולי הגיע הזמן להפסיק להתלונן ובאמת לעשות משהו?

 

:idea:

 

צריך ידע קודם בפוליטיקה?? :roll:

ואנשים מתחת לגיל 18 יכולים ליהיות חברים במפלגה?

אני בעד הרעיון תמיד.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

מפלגה שכל עצם הקמת היא תמיכה ברעיון אחד, במקרה הזה חוקיות הספורט המוטורי - נידונה לכישלון.

לראיה, הדוגמא שנתת, עלה ירוק - כבר 3 פעמים ניסתה להבחר - ואף פעם לא עברה את אחוז החסימה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אולי מפלגה זה באמת קצת רחוק מדי... (למרות שאם יש פה משהו עם ידע, וחושב שזה אפשרי- אני בטוח שאני לא היחיד שאשמח לשמוע על זה)

אגב, במקרה של מפלגה כזאת- היא בוואדי תתמוך בכל מה שקשור במלחמה בתאונות הדרכים (רק בצורה שונה ממה שעושים את זה היום), ככה שיש לציבור על מה לחשוב.

 

אבל זאת לא חייבת להיות מפלגה. אפשר להקים גוף שפשוט ילחם בשביל חוק מוטורי בארץ. אז כן, זה יעלה כסף, אבל אני בטוח שרבים ישמחו לתרום לכזה גוף. אני אישית מבטיח שאני מוכן לתרום.

אני בטוח שיש פה אנשים מספיק רציניים בשביל לקחת דבר כזה על הכתפיים. כמובן שהם יצטרכו הרבה עזרה- וגם את זה הם יקבלו

פורסם

מקומות שיסכימו לקחת חסויות אם הכל יהיה רציני.

 

רעיון טוב מה שנקרא:"אם אין אני לי מי לי".

 

יאללה לקדם את הרעיון...

פורסם

אפשר לארגן יום מחאה, כמו "עלה ירוק" בירקון. מעין יום מפגש של מכוניות משופרות ומכל הסוגים עם כיסוי תקשורתי. משהו שימשוך את עין האנשים בארץ ויופיע בחדשות.

פורסם
אפשר לארגן יום מחאה, כמו "עלה ירוק" בירקון. מעין יום מפגש של מכוניות משופרות ומכל הסוגים עם כיסוי תקשורתי. משהו שימשוך את עין האנשים בארץ ויופיע בחדשות.

 

רעיון פשוט ענק!!!!!!!!

אבל מצד שני ,כל המכוניות המשופרות שיגיעו הבעלים שלהם לא ירצו לקבל קנסות על שיפור לא חוקי או עוד איזשהו פרט לא חוקי. זה יכל היה ליהיות ממש מוצלח עם כל התקשורת.

עם היה דבר כזה אז צריך היה לדבר על המלחמה בתאונת הדרכים אבל מצד שני מי שנוסע עם טורבו איכפת לו מהתאונות?!?

זה יכל היה להקרות "מחאה בעד הספורט המוטורי בישראל" או "יום טוב לפקחי ת"א"

בכל מקרה צריך לחשוב עוד על משהו

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
אפשר לארגן יום מחאה, כמו "עלה ירוק" בירקון. מעין יום מפגש של מכוניות משופרות ומכל הסוגים עם כיסוי תקשורתי. משהו שימשוך את עין האנשים בארץ ויופיע בחדשות.

 

רעיון טוב, אבל זאת לא הכוונה.

אירוע כזה יהיה חד פעמי, הכוונה שלי היא גוף קבוע. כשיהיה כזה גוף- הוא ידאג לארגן כאלו אירועים. וממש לא רק של מכוניות משופרות- אלא כל מי שאוהב ספורט מוטורי.

 

עריכה:

אגב, נדמה לי שניסו כבר לארגן כזה אירוע. זה פשוט לא יכול להצליח כי אין מי שיקח חסות ויארגן את זה.

פורסם

אולי אפשר למצוא מישהו עם מגרש או שטח-פרטי פתוח, כך שהמשטרה לא תוכל להיכנס ולעצור אנשים.

הכי חשוב למשוך את תשומת-הלב של האנשים לעניין! זה שאנחנו נתארגן לא יעשה הרבה רעש, זה חשוב אבל יותר חשובה המודעות.

כמו שיש גופים קטנים שכבר מאורגנים, הם לא ממש מצליחים להביע לסערה ציבורית!

עם הכוח שיש פה בפורום אפשר לארגן משהו רציני, עם כל סוגי הרכבים המוטוריים. אבל לא משהו מחר או בשבוע הבא, משהו שמתוכנן כמה חודשים לפני.

פורסם

למה לא לארגן נסיעת מחאה לכנסת, נסיעה שקטה ביותר, כולם יבואו עם הלנטיעיכס של ההורים או של העבודה ולא עם ה"אונדות" (הונדה ישראלי) יסעו בשקט עם דגלים ושלטים במהירות של 70-90 קמ"ש... עד לכנסת ושם תחכה הטלוויזיה (אם ישנם אנשים עם קשרים ביננו)

 

זה יתן מנוף חזק לדעתי

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
אולי אפשר למצוא מישהו עם מגרש או שטח-פרטי פתוח, כך שהמשטרה לא תוכל להיכנס ולעצור אנשים.

 

המשטרע לא תוכל להיכנס?!?

המשטרה יכולה להיכנס גם לשטח פרטי וזה אפילו לא מסובך מדי בשבילהם.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

לפי דעתי הרעיון הכי טוב זה לארגן אירוע עם הרבה מכוניות יפות ..

נגיד כמו פורשה, מוסטנאג , מכוניות אספנות וכל מיני מכוניות שהם חוקיות שזה מה שיימשוך מבקרים וצומת לב.

דבר שני לארגן ביתנים שיהי ו בנושא תאונות דרכים וביתנים שיהיו בנושא ספורט מוטורי.

כלומר:

ביתן ראלי, ביתן מוטוקרוס, ביתן שיציג את מרוצי הגרנד פרי והפורמולה שהיו פעם באשקלון,

ביתן של נגיד חצייה בטוחה לילדים, ביתן של נהיגה תחת שכרות, ביתן של חגורות בטיחות וכו'

אני בטוח שחלק מההצעות שהצעתי הן די מטומטמות אבל העלתי אותן כדי שתפתחו אותן אז קדימה ..

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...