Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרעיון של נסיעה לכנסת נשמע טוב, אפשר לארגן נסיעה מכמה איזורים בארץ של שיירות שנוסעות בצורה מסודרת בלי להתבלט. כשמגיעים לכנסת כולם יחנו באיזור, דבר שעלול לגרום לפקקים ולתשומת לב לא קטנה.

תחשבו לעצמכם מאות מכוניות משופרות חונות ליד הכנסת.

אפשר גם לבקש מהמשטרה אישור להפגנה שקטה, כך שלא תהיה התערבות. ואם תהיה התערבות של המשטרה תחשבו איזה פירסום זה יגרור, כשכולם יתערבו נגד.

המעצרים לא יהיו במסגרת של "תחרויות ליליות", אלא במסגרת של משהו רציני כך שהמשטרה לא תעז, ואם כן זה פשוט יתרום למאבק.

פורסם
הרעיון של נסיעה לכנסת נשמע טוב, אפשר לארגן נסיעה מכמה איזורים בארץ של שיירות שנוסעות בצורה מסודרת בלי להתבלט. כשמגיעים לכנסת כולם יחנו באיזור, דבר שעלול לגרום לפקקים ולתשומת לב לא קטנה.

תחשבו לעצמכם מאות מכוניות משופרות חונות ליד הכנסת.

אפשר גם לבקש מהמשטרה אישור להפגנה שקטה, כך שלא תהיה התערבות. ואם תהיה התערבות של המשטרה תחשבו איזה פירסום זה יגרור, כשכולם יתערבו נגד.

המעצרים לא יהיו במסגרת של "תחרויות ליליות", אלא במסגרת של משהו רציני כך שהמשטרה לא תעז, ואם כן זה פשוט יתרום למאבק.

 

אנשים צאו מהסרט הזה....

 

לדוגמה....

 

מיפגש משופרות בביג

 

בימקום להיפגש עם הרבה משופורות שיש בצפון אף אחד לא בא ובאים ערסים קטנים וכו'

 

מתי שנוכל להערוך מיפגש ענק של משופרות אז נוכל לינסוע לכנסת :idea:

 

בבקשה.. אני ניסיתי לפרסם את המיפגש של משופרות.. בא איזה אחד זרק כמה מילים רעות וזהו והנעלו לי את ההדעה ... ככה אנחנו לא נקדם שום דבר..

 

לכול החברה שרוצים להשפיעה ולעזור לצפון הגוסס בבקשה לבוא למיפגש ביום שישי הקרוב

פורסם

טוב,אני חושב שהרעיון הוא מבורך,אבל,דעתי היא,שאני לא חושב שזה ממש יזיז למישהו.

אני חושב שעדיף להמתין לחוק,ואחר כך כבר לנסות ולהשפיע בדרך כזו או אחרת,כרגע זה עדיין מוקדם בגלל התדמית שיש לכל העניין הזה.

חוסר המודעות לעניין יעלה רק אחרי שכל זה יהיה חוקי,כל עוד זה לא חוקי,יהיה קשה מאוד להשפיע על דעת הקהל,שכן,היום לאזרח הממוצע יש דעה שלילית על הנושא. לדעתי זה יעשה רעש מיותר ואולי רק יזיק,עדיף להיות סבלניים ולחכות שהחוק יעבור בכנסת.

גם ככה יש מתיחות מאחורי כל העניין הזה כרגע,אז עדיף לשמור על פרופיל נמוך[ לבינתיים].

אני מאמין שאם האנשים שמובילים את העניין הזה ירצו לקיים הפגנה או תהלוכה או משהו דומה בכדי לקדם את החוק,הפורום הזה יהיה אחד הראשונים לדעת.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אתם מפספסים את הרעיון

לא מדובר פה על אירוע חד פעמי!

 

עדיין מחכה לדעתם של המומחים... (נהגי ראלי מהפורום\מנהלים)

פורסם

אבל בדיוק...מפספסים את הנקודה תראו כמה הודעות ולא היה משהו אחד שלא ניסו דומה לו בעבר...מחכים להודעות של נהגי ראלי אבל למי שיש ראלי מסתדר גם ככה בנסיעות"מבחן"ברור שעדיף לו שזה יהיה חוקי ומאורגן אבל מתקיימים בארץ פה ושם נסיעות כאלה פשוט לא מפורסמים אז לא בוער כל כך...למומחים... :roll: חבל...

פורסם

כמו שחלק יודעים, אני התחלתי להריץ מהלך בנושא ההתארגנות למען ספורט מוטורי לפני מספר חודשים ואפילו אירגנו מספר אירועים בחסות ספונסר. הנושא נמצא כרגע בבדיקה משפטית ומתעכב מעט, אבל אני מקווה שאני אהיה איש בשורות בעניין זה בחודש הבא...

לגבי התארגנות נהגי הראלי - היא אכן מבורכת וייתכן שהיא אכן תפתור את כל הבעייה שכן החוק המדובר אינו מתייחס רק למירוצי ראלי אלא לספורט מוטורי בכלל. היות וניסיון העבר לימד אותי לא לסמוך על גורמים ממשלתיים, עסקנים, בעלי אינטרסים כלכליים וכן בעלי מריבות מהעבר (נהגי אשקלון - והמבין יבין), אני לא סומך רק על הפעילות של עמותת נהגי הראלי. ואכן, אם לא יצא מזה כלום בזמן הקרוב אני אנסה לפעול גם בדרכים אחרות. לבינתיים, צריך להמתין לדעתי ולא לעשות הרבה רעש כדי לא להפריע למהלכים שנעשים כרגע. אם תהיה החלטה של עמותת נהגי הראלי לגייס תמיכה ציבורית להפגנה וכו', אני בטוח שחברי הפורום יהיו בין הראשונים לדעת.

בכל מקרה, ניתן לעשות אירועי ספורט מוטורי מצומצמים גם במסגרת החוק הקיים כיום ואת זה בדיוק אנו בודקים משפטית בימים אלו כדי שנוכל להתארגן ולבצע אירועים כאלו (כמו שבצענו בעבר) ללא סכנת תביעות משפטיות וכו' ואני מדגיש - לוא דווקא בתחום הראלי.

גם בתחום הראלי אני מנסה לקרב אנשים לתחום ומי שמתעניין באמת שיצור איתי קשר ואני אסייע לו בתחום. יש יותר מחברי פורום אחדים שהוזמנו על ידי לאימוני ראלי ואפילו זכו לנהוג מעט על הרכב שלי (נכון רוני...?)

מי שמתעניין יותר בנושא ההתארגנות שלנו יוכל ליצור איתי קשר או לנסות למצוא פה באתר את הטפסים שפרסמנו בזמנו... - אפשר למלא אותם ולשלוח אלינו וכאשר יהיה פתרון משפטי לפעילות שלנו (אני מקווה בחודש הבא) - אנחנו ניצור קשר עם כל מי שמילא את הטפסים.

אפשר להפנות אלי עוד שאלות בנושא זה פה בפורום ואני אשמח לענות - אם זה בסדר מצד מנהלי הפורום.

בברכה,

אלון

פורסם

מי שמתעניין יותר בנושא ההתארגנות שלנו יוכל ליצור איתי קשר או לנסות למצוא פה באתר את הטפסים שפרסמנו בזמנו... - אפשר למלא אותם ולשלוח אלינו וכאשר יהיה פתרון משפטי לפעילות שלנו (אני מקווה בחודש הבא) - אנחנו ניצור קשר עם כל מי שמילא את הטפסים.

אלון

 

הטפסים שאלון דיבר עליהם:

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/5909851.doc

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

×
×
  • תוכן חדש...