Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

באתרים שונים בחו"ל ובעיקר בEBAY ראיתי למכירה הרבה ג'אנטים מדהימים (ובעיקר, מקוריים) של מותגים ידועים כמו Enkei konig וכולה, שרובם לא ניתן למצוא כלל בארץ.

מהשוואה למחירי ג'אנטים דומים בארץ יוצא שהמחירים ממש משתלמים, ובנוסף לדמי משלוח די סבירים, הופך לדעתי את העסקה לדי משתלמת.

 

עכשיו השאלה המכרעת, כמה מכס ושאר ירקות שאצטרך לשלם עליהם?

ויותר חשוב, מה הסיכוי שהמכס יעשה לי בעיות ביבוא "חבילה" כ"כ גדולה? - איזה סחבת בירוקרטית צפויה לי?

איזה אישורים צריך להמציא מראש?

 

תודה לעוזרים. :arrow:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

דבר ראשון רצוי להשיג את האישורים מהמכס לפני קנית המוצר באייביי יחסוך לך הרבה כאב ראש אחרי זה.

תצטרך אישור משרד התחבורה על הגאנטים, תברר איתם איך לאשר את הכנסת הגאנטים, בטח תצטרך תו תקן וכו..

אסור לייבא צמיגים אז תתמקד רק בגאנטים.

המכס ייקח לך בערך 35% על העלות של הגאנטים+ המשלוח בטח יוסיפו מע"מ ומס קניה.

 

אופציה שנייה היא היותר יקרה והיא לשלם לעמילות מכס שישחררו את הגאנטים בשבילך.

 

נ.ב אני אישית לא הייתי נכנס לסרט הזה, עדיף לשלם למקום שמתעסק עם גאנטים שהוא ייבא אותם בשבילך.

פורסם
המכס ייקח לך בערך 35% על העלות של הגאנטים+ המשלוח בטח יוסיפו מע"מ ומס קניה.

 

ה-35 אחוז מכס כולל כבר מע"מ ומס קנייה.

אבל בטח יהיה לו עוד לשלם דמי טיפול ושקר כלשהוא, ככה עדיף שייחשב 40 אחוז - ליתר בטחון.

פורסם

רק נתתי הערכה בערך שיידע איפה הוא עומד :)

לא בטוח שמבחינה כלכלית זה היה שווה לייבא לבד, אבל יכול להיות שייצא כדאי צריך לעשות בירורים ואז את החשבון הכולל.

מה שבטוח זה שיהיה לך הרבה כאבי ראש מלתפוס את האנשים שצריכים לתת לך אישורים.

תכין אספירין או משהו דומה :)

פורסם
דבר ראשון רצוי להשיג את האישורים מהמכס לפני קנית המוצר באייביי יחסוך לך הרבה כאב ראש אחרי זה.

תצטרך אישור משרד התחבורה על הגאנטים, תברר איתם איך לאשר את הכנסת הגאנטים, בטח תצטרך תו תקן וכו..

אסור לייבא צמיגים אז תתמקד רק בגאנטים.

המכס ייקח לך בערך 35% על העלות של הגאנטים+ המשלוח בטח יוסיפו מע"מ ומס קניה.

 

אופציה שנייה היא היותר יקרה והיא לשלם לעמילות מכס שישחררו את הגאנטים בשבילך.

 

נ.ב אני אישית לא הייתי נכנס לסרט הזה, עדיף לשלם למקום שמתעסק עם גאנטים שהוא ייבא אותם בשבילך.

 

תודה על ההסבר, מחר אברר עם משרד התחבורה ונראה כמה פאקטים של אקמול צריך להכין מראש. :-P

 

מה סדר גודל ההבדלים בין זה שאני אשחרר לבד את החבילה לבין תשלום לעמילת מכס? הם גובים תשלום קבוע ללא קשר לסוג ו/או גודל החבילה?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

מכס על חלפים עובד ככה:

אם המוצר עולה 50$ או פחות, אין מכס.

 

אם המוצר עולה יותר מ 50$ אז לוקחים 26% מס על המוצר וגם על המשלוח ועל כל זה לוקחים גם מע"מ.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

יבוא אישי של גאנטים לא דורש אישור.

צריך שעל הגאנטים יהיה תקן אירופאי (אמור להיות קיים בכאלו שקנית מגרמניה).

 

מיסוי על חלפים לרכב הינו 48.3 אחוז מהמחיר הכולל, אשר כולל עלות משלוח.

 

בזמנו הבאתי סט (והייתי צריך אישור משרד התחבורה, זה היה בחודש הראשון לרפורמה של האישורים. כשלא היה מר ראובן ברדה, אלא רק שושנה הפקידה). סט חדש בלבד.

 

יצא לי 150 יורו על סט, ועוד 140 יורו על משלוח.

לזה תוסיפו 48.3 אחוז

לדעתי, לא משתלם ברוב המקרים.

×
×
  • תוכן חדש...