Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אי-פון-4 או סמנסוג גאלאקסי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם לא ממש סגור על כמה אנשים אתה מכיר שלא נמצאים ליד שום מקור חשמל (רכב\שקע) יותר מ2 יממות שזה מה שמחזיק לי האייפון 4.

 

אבי

  • תגובות 307
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מדבר על אנשים שנמצאים בתנועה כל היום ועושים שימוש אינטנסיבי בטלפון, במקרה הזה המכשיר מחזיק מקסימום 4-5 שעות.

 

אני בעצמי בנאדם עתיק, לכן אני נוסע ברכב בן 40 שנה. לכן העובדה שאפל מכריחה אותי להתחתן איתם ולמצוא כל מיני דרכים יצירתיות לעקוף את הגחמות שלהם לא מתאימה לי. זו הסיבה גם שאני לא מחוייב למפעיל הסלולרי שלי.

 

2 המכשירים מצויינים ולא ניתן להגיד שאחד יותר טוב מהשני, לכל מכשיר יש את היתרונות והחסרונות שלו וכל אחד בוחר מה יותר מתאים לו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם אתה (אפילו קצת) מבין ורוצה עולם שלם של אפשרויות - אנדרואיד בלי ספק (HTC Desire HD או Samsung Galaxy S? זאת כבר שאלה גדולה בפני עצמה...)

אם אתה רוצה לקבל את הטלפון AS IS ולא להתעסק איתו יותר מדי, אז כנראה שאייפון יתאים לך יותר.

 

ככה אני רואה את זה, מי שקצת מבין בטכנולוגיה ייקח מכשיר מבוסס אנדרואיד כי אפשר להתאים הכל לאיך שאתה רוצה, אייפון יותר מתאים לאנשים שרוצים לקחת את הטלפון, לפרוץ אותו ולא להתעסק איתו יותר מהבחינה הזאת (וזה למה הרבה יותר נדיר לראות בנות עם מכשיר אנדרואיד...). האדנרואיד בשנים הקרובות הולך לתת נוקאווט לאייפון, האנדרואיד ממשיך ללכת קדימה בעוד מערכת ההפעלה של אפל בעיקר מתרחבת לצדדים.

פורסם
החלטתי למכור את הבלאקברי, ואני מקבל עליו מחיר הוגן.

השאלה מה הלאה?

אייפון או HTC ? Galaxy ?

 

אני לא מחכה לאייפון 5 \ Galaxy S2, כי אני בהחלט לא אשקיע 5000 ש"ח על מכשיר, אבל 2000 ש"ח נראה לי מחיר סביר.

 

ה-HTC מושך אותי כי יש לו מסך ענק לעומת האייפון 4 ואפשר לבטח אותו בארץ ולא לשלם כל כך ביוקר ולשלוח את המכשיר לחו"ל אם קורה משהו למסך, אבל מנגד, האייפון 4 תומך בהרבה יותר אפליקציות.

 

מה דעתכם ?

 

פרט לקטע הכלכלי שאין ספק שביטוח ועלות המכשיר הגאלקסי עדיף, אתה צריך להחליט איזה משתמש אתה ומה הדרישות שלך מהמכשיר?

 

באייפון המערכת היא סגורה ולכן כדי לנצל את מלוא המכשיר תהייה חייב לפרוץ אותו. במידה ואתה פורץ אתה מתחיל במשחק של חתול ועכבר מול אפל.

תוסיף לזה את תוכנת האייטינס המגעילה שכדי לסנכרן צילצולים או שירים כמו שצריך צריך הרבה מאוד סבלנות ועצבים.

האייפון מתאים מאוד לאדם מקובע שאין לו כולכך מושג במחשבים אבל מצד שני רוצה להנות מכל הפיצ'רים שיש בסמארט פון ובקלות.

אני אישיתי אוהב את המכשיר בגלל מגוון הרחב של האפפ' שאני יכול להתקין שמתאימות לחיי היום יום שלי. כמובן שהאייפון שלי פרוץ עם אין ספור טוויקים שאפל לא מאשרת.

 

מהכרות הקצרה שיש לי עם הגלאקסי אז בו אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה.

תוכנות ומשחקים לאט לאט מופיעים עוד ועוד לאנדרואיד.

מה שכן התפעול שלו מעט יותר מסובך.

 

הנה השוואה קטנה בין שני המכשירים:

פורסם

מי שנמצא עם סמארטפון בתנועה כל היום מסתובב דם עם מטען ככה שגם אם הוא באוטו בימינו אפשר להטעין.

 

לגבי האפשרויות הלא נגמרות , מכות המחץ ומערכת ההפעלה המוגבלת באייפון, הרשה לי לגכך.

ההבדל בין המכשירים הוא די קטן במה אפשר לעשות איתם ועם כל הכבוד לאנדרויד היא עוד בהשלמת פערים ואפל בהחלט היא זו שמובילה את השוק , הן בתוכנה והן בחומרה.

 

גם הגידול באנדרויד - צריך לזכור שנובע לא רק מסמרטפונים , אלא גם ממכשירים פשוטים שמאמצים אנדרויד עקב המחיר.

 

אם מסתכלים בעולם האפליקציות והתוכן אנדרויד לא ממש קרובה.

אם ״לעשות עם הטלפון״ פרושו לשחק עם הרומים כדי להוציא ביצועיים קרובים לאייפון סטוק - לבריאות.

אל תנסו להציג אותו אבל כ״מכשיר פתוח״ או ״פלאפון למבינים״ , התור משהוא שעוסק קצת בתחום( ולא במכירות או תמיכה בחברות סלולאריים אלא בפיתוח ומכיר את שני הצדדים) זה די מגוכך ומראה יותר על אנטי אפל מאשר הבנה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

וואוו, החלפת סוללה ב 4 הרבה יותר פשוטה מה 3GS (ב 3GS הפעולה דורשת ניתוק של הרבה יותר כבלים והיא הרבה יותר חודרנית).

 

אויש כמה שהבלונדינית הזאת סקסית !! :twisted:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני בכלל לא חשבתי על גלאקסי, אלא על HTC DESIRE מול אייפון.

מוכן לשים 2000 ש"ח על יד שניה.

 

אני בכיוון הנכון?

 

האם יש בעיה לקנות אייפון 4 יד שניה ?(אמרו לי שמכשיר מחו"ל זו בעיה).

אני לא מבין בכל הפירצות, אבל כן יש לי מושג במחשבים (15 יח' זה לא מעט)

פורסם
חברים יקרים,

אני "פותח השירשור" שעליו אתם מדברים, ואני בכלל מתלבט בין HTC DESIRE HD ל-Iphone 4

גלאקסי מחוץ לתמונה :)

 

ובכן ?

 

אני אישית לא מכיר את הDESIRE אבל לפי השוואה נראה ששני המכשירים פחות או יותר באותה רמה.

ההשוואה בין IOS לאנדרואיד שהוזכרה כאן עדיין תקפה.

 

 

אני אישית הייתי מחכה כבר לאייפון 5 וקונה את ה4 במחיר נמוך יותר או קונה את אחד המתחרים של 5 מבוססי אנדרואיד.

פורסם

אם מישהו מאיזור חולון ורוצה לשחק קצת עם גלקסי על שידבר איתי

את האייפון 4 שלי כבר מזמן קברתי במגירה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הגלקסי עם אנדרואיד 2.3.3 הוא מכשיר טוב בהרבה מהאייפון 4, ואם אתם משתמשים כבדים בשירותי גוגל (אימייל, יומן וכו') אז הוא מכשיר טוב בשנות אור. מה לעשות, כרגע אפל עם ידם על התחתונה.

 

אם יש לכם גלקסי ונשארתם עם הROM שאיתו הוא הגיע מאורנג' - מבוסס 2.2 ומזוהם - תשדרגו, אתם לא יודעים מה אתם מפסידים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
הגלקסי עם אנדרואיד 2.3.3 הוא מכשיר טוב בהרבה מהאייפון 4

 

באיזה רום על בסיס ג'ינג'רברד אתה משתמש? או שאתה על הסטוק?

האם אתה ממליץ לשדרג מרום 2.2.1?

פורסם

גיא, ה2.3.3 היא מערכת נקייה וטיפה קלה יותר מה2.2.1

אני עדיין נשאר עם ה 2.2.1 כי הוא זורם יותר לבינתיים בשבילי.

 

בחדשה הם הטמיעו דברים שב2.2.1 היה צריך תוכנות כדי לאפשר )למשל סידור תיקיות(

 

גם הקרנלים עדיין לא מפותחים ודי בסיסיים ל2.3

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מפתיע אותי שאתה אומר שהיא קלה יותר מצד אחד, אבל המכשיר זורם יותר טוב עם גרסה 2.2.1.

*גם שמעתי שהמכשיר עדיין לא רץ חלק על 2.3.3.

איך זה מסתדר?


×
×
  • תוכן חדש...