Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש אוטו לחברה שלי, היא סטודנטית בירושלים והיא צריכה רכב

לנסיעות בתוך העיר בעיקר.

כמה דברים חשובים לגבי הרכב:

1) קטן

2) אמין

3) אחזקה זולה - צריכת דלק+טיפולים

4) גיר אוטומט בלבד

 

ממה ששמעתי עד כה המומלצים הם דייהטסו סריון, טויוטה יאריס ופיאט פונטו ספייס.

באיזור ירושלים אין כמעט רכבים כאלה למכירה למעט בודדות שמצאתי.

האם יש עוד רכבים מומלצים? מה דעתכם על רנו קליאו, פיג'ו או פולו?

 

תודה מראש!

פורסם

סיריון בתקציב הזה תוכלו להשיג רק מנוע 1,000 -לא ממש מומלץ ובד"כ אחרי 150,000 המנועים הללו ברובם נידונים לשיפוץ כללי /החלפה.

יאריס אוטומטית רחוקה מאוד מהתקציב שלכם והריאלית ביותר היא פיאט פונטו ואפשר למצוא שנתון 2004 או אפילו מעט יותר רק צריך סבלנות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אפשר לחרוג מהתקציב ל30K אפילו.

הסיריון דווקא ממה ששמעתי עד עכשיו מאוד מומלצות, מוזר שכל אחד אומר משהו אחר.

מה לגבי יונדאי גטס? היא תצטרך לנסוע מעט מאוד האם צריכת הדלק הגבוהה תהיה משמעותית בכל זאת?

פורסם

היי,

אני מכיר מישהי שנוסעת 5000 ק"מ בשנה על גטס.

 

מבטיח לך שבק"מ כזה אין הבדל בין צריכת דלק של 1:12 לבין צריכת דלק של 1:10.

 

מדובר ב-550 ש"ח הפרש, מתחלק לאורך שנה, לא משהו ששובר עסקה.

 

 

אם אתה מוצא גטס במצב תקין, אפשר לשקול.

 

חיסרון לעומת הספייס - אין ABS, כרית אוויר אחת.

×
×
  • תוכן חדש...