Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מחשב שמותקן עליו WIN98,

 

אני לא מקבל את החלון שמאפשר התחברות לרשת כשהWIBDOWS עולה, אלא ישר הוא נכנס לWINDOWS,

אך כשאני עושה PING ב DOSהוא מצליח לזהות את עצמו (את הכתובת שלו) . הוא גם לא מזהה אף מחשב ב"שכנים ברשת" וגם את עצמו הוא לא מוצא ,

רק כשאני עושה חיפוש הוא לא מוצא אף מחשב , אלא רק אם אני מקליד את השם שלו ספציפית הוא מוצא את עצמו , אך אי אפשר להכנס אליו .

 

הוא מודיע שהמחשב לא נגיש.

 

הכרטיס תקין , הוא היה עובד תמיד, פשוט התקנתי לפני המון זמן את המחשב ולא סדרתי את הגדרות הרשת.

זכורה לי בעיה כזו שהיתה לי בעבר , אך אני לא זוכר מה היה הפיתרון.

 

אשמח לקבל את עזרת המומחים.

 

תחסכו ממני עצות כמו:

עזוב, זרוק את המחשב, למה לך להתעסק עם זה , וכו'...

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

תנסה ללחוץ "F8" כמה פעמים בזמן לפני שהמחשב נכנס לווינדוס.

שם זה אמור לתת לך תפריט.

 

אני לא בטוח אם זה עבד כבר ב98.

 

לצערי אני לא בטוח שיותר מדי אנשים זוכרים איך להשתמש בWIN98.

פורסם

פרנקוס, התפריט שעולה כשלוחצים F8 לא קשור למקרה הזה.

 

ESTK - האם הוספת את רכיב ה-File and printer sharing לפרוטוקולים הפעילים של כרטיס הרשת?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש לי מחשב שמותקן עליו WIN98,

 

אני לא מקבל את החלון שמאפשר התחברות לרשת כשהWIBDOWS עולה, אלא ישר הוא נכנס לWINDOWS,

אך כשאני עושה PING ב DOSהוא מצליח לזהות את עצמו (את הכתובת שלו) . הוא גם לא מזהה אף מחשב ב"שכנים ברשת" וגם את עצמו הוא לא מוצא ,

רק כשאני עושה חיפוש הוא לא מוצא אף מחשב , אלא רק אם אני מקליד את השם שלו ספציפית הוא מוצא את עצמו , אך אי אפשר להכנס אליו .

 

הוא מודיע שהמחשב לא נגיש.

 

הכרטיס תקין , הוא היה עובד תמיד, פשוט התקנתי לפני המון זמן את המחשב ולא סדרתי את הגדרות הרשת.

זכורה לי בעיה כזו שהיתה לי בעבר , אך אני לא זוכר מה היה הפיתרון.

 

אשמח לקבל את עזרת המומחים.

 

תחסכו ממני עצות כמו:

עזוב, זרוק את המחשב, למה לך להתעסק עם זה , וכו'...

 

עד כמה שזכור לי בWIN98, החלון המדובר אמור להופיע רק במקרה שבו המחשב שלך חבר בדומיין.

אם הוא חבר בWorkgroup, אז אתה לא תקבל חלון של יוזר/סיסמא

 

האם אתה לא מצליח להתחבר איתו לאינטרנט ? או לדומיין שהקמת בבית/במשרד ?

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם
פרנקוס, התפריט שעולה כשלוחצים F8 לא קשור למקרה הזה.

 

ESTK - האם הוספת את רכיב ה-File and printer sharing לפרוטוקולים הפעילים של כרטיס הרשת?

 

אה, חשבתי שאולי יש בעיות זה שווינדוס לא מזהה את הכרטיס אז שינסה בSAFE MODE WITH NETWORK

פורסם

תשים לב שאתה מסומן כלקוח של רשתות מיקרוסופט (Client for Microsoft Networks) , בנוסף שים לב שפרוטוקול הTCP/IP שלך שייך לכרטיס רשת הנכון.

אודי A4

דימה.

פורסם

בדקתי אתמול את כל מה שאמרתם,

אבל לצערי נאלצתי להתקין את WINDOWS מחדש, ורק זה פתר את הבעיה,

(גם פירוק הכרטיס הסרתו מהמחשב והסרת הדרייברים והכל לא עזרה)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...