Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עוד אחד שנידבק בחיידק...

תתחדש.

 

 

תמיד אהבתי את התחום, אבל תודה :)

 

וכן הכוונה הייתה שהוא מחובר בגישור

 

 

מישהו יכול לעזור לי לגבי החיבור AUX ? אפשרי לעשות את זה? וכמה זה יעלה?

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

יש למעלה FNQ.

שב שעה או שעתיים.

תקרא קצת תלמד. ותחזור אלינו עם שאלות יותר מדוייקות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני מכיר כבר את ה- FAQ ולא מצאתי תשובה על השאלה שלי.

 

המערכת שלי מחוברת עם מנחת אל הרדיו דיסק המקורי של האוטו.

 

עכשיו במגבר עצמו יש אפשרות לחיבור RCA של חיבור AUX.

 

הרדיו דיסק המקורי של המערכת ללא AUX ואין אפשרות שמה ל-AUX באופציות.

עכשיו השאלה שלי אם אפשר לחבר מתאם אל הרדיו דיסק המקורי ולצרוב אפשרות של מצב AUX על הרדיו דיסק המקורי.

 

אםם כן, כמה זה עולה?

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

אתה רציני ?

יש לך יציאת AUX במגבר!~!!!

זה אומר יציאה החוצה. ( לא כניסה ולא נעליים.) ולרדיו דיסק אין קשר

זה חיבור שאתה יוכל לחבר מגבר נוסף. ללא צורך בפיצול או ביציאה נוספת ברדיו דיסק.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הכוונה הייתה שלמשל אני מנגן דיסק הרדיו דיסק על מצב של CD ושאני רוצה רדיו הרדיו דיסק על מצב של רדיו

 

אני אחבר את ה-AUX סבבה אבל איך אני מביא אותו למצב שהוא באמת ינגן לי במצב AUX ? פשוט מחבר וזה יהיה לי אוטומטית AUX?

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

soundman ו audioking

 

יכול להיות שגם אני לא הבנתי אותכם, ממה שהוא הסביר.

ישנם מגברים ורדיו דיסקים שיש להם יציאת AUX, שמאפשרת לנו לחבר את הפלאפון/אייפוד/MP3 וכד' אליו כדי להשמיע שירים.

הכוונה של הבחורצ'יק האם הוא יכול להעביר כבל שהוא RCA מצד אחד וכבל שנכנס בכרטיס קול בצד השני ולהעביר שירים משם?

 

עריכה:

אם הבנתי נכון, המגבר שיהיה בשימוש ע"י הAUX לא יהיה לו קשר לHU, ז"א נעביר שירים רק דרך המכשיר שמחובר אליו דרך הAUX?

פורסם
soundman ו audioking

 

יכול להיות שגם אני לא הבנתי אותכם, ממה שהוא הסביר.

ישנם מגברים ורדיו דיסקים שיש להם יציאת AUX, שמאפשרת לנו לחבר את הפלאפון/אייפוד/MP3 וכד' אליו כדי להשמיע שירים.

הכוונה של הבחורצ'יק האם הוא יכול להעביר כבל שהוא RCA מצד אחד וכבל שנכנס בכרטיס קול בצד השני ולהעביר שירים משם?

 

עריכה:

אם הבנתי נכון, המגבר שיהיה בשימוש ע"י הAUX לא יהיה לו קשר לHU, ז"א נעביר שירים רק דרך המכשיר שמחובר אליו דרך הAUX?

 

 

אשמח לקרוא תגובה בנושא,

האם הAUX OUTPUT שמגבר יכול לשמש(חוץ מחיבור מגבר נוסף) כחיבור למכשירים אחרים כמו MP3 ודומיהו?

תודה.

פורסם

כתבתי בפירוש.

בהודעה הראשונה!

 

כתוב על המגבר !! AUX OUT.

הפירוש (בפעם השניה) OUT = יציאה.

 

זה חיבור מקביל לRCA הצמוד אליו. ומה שהRCA מקבל. ה AUX מוציא.

זה מקביל לפיצול Y.

 

לא כניסה. לא חיבור לMP2 / MP3 / MP4/ וכו. (פעם נוספת) זה יציאה. !!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
soundman ו audioking

 

יכול להיות שגם אני לא הבנתי אותכם, ממה שהוא הסביר.

ישנם מגברים ורדיו דיסקים שיש להם יציאת AUX, שמאפשרת לנו לחבר את הפלאפון/אייפוד/MP3 וכד' אליו כדי להשמיע שירים.

הכוונה של הבחורצ'יק האם הוא יכול להעביר כבל שהוא RCA מצד אחד וכבל שנכנס בכרטיס קול בצד השני ולהעביר שירים משם?

 

עריכה:

אם הבנתי נכון, המגבר שיהיה בשימוש ע"י הAUX לא יהיה לו קשר לHU, ז"א נעביר שירים רק דרך המכשיר שמחובר אליו דרך הAUX?

 

זה מה שהתכוונתי בדיוק, לחבר לשמה כבל מצב אחד PL ומצב שני להכניס אל ה- RCA ושאני אוכל לשלוט על זה מהרדיו דיסק.

 

ומצטער אם עצבנתי או משהו יש לי הפרעות של קשב ריכוז ובהבנת הנקרא שלא תחשבו לרגע שניסיתי להרתיח פה מישהו או שאני מתעצל לקרוא FAQ.

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

×
×
  • תוכן חדש...