Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אתמול רכשתי את המגבר JBL GTO1004 וכמו כן רכשתי קומפוננטים של אינפיניטי 6030CS ( וואו נשמעים ממש יפה ונקי! )

 

עכשיו חיברתי אותם אל המגבר ולבינתיים עקב חוסר תקציב חיברתי סאב של DOMBASS 175 RMS סיני כזה שיש לי כבר.

 

אני ארצה בעתיד הקרוב להביא סאב וופר של HERTZ ES300 או CERWIN VEGA HED12 כשיהיה יותר תקציב ( אני חייל )

 

לדעתכם העומס גדול מדיי כרגע ולאחר רכישת אחד מהסאבים הנ"ל? אני אצטרך להביא מונובלוק? כי לדעתי זה הרבה עומס על המגבר

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

ניסוי ותעייה (וגם תהייה)

 

עכשיו שומעים טוב ? אני מניח שכן ("וואו נשמעים ממש יפה ונקי " ) יחד עם הסאב הסיני שאני מניח שאתה לא הכי מבסוט ממנו

(תהייה: האם אתה לא מבסוט ממנו בגלל שהוא סיני? )

כי לפי הפרמטרים של המגבר הזה - כאשר תגשר אותו הוא צריך לתת לך מספיק כח כאשר הוא מגושר בצורת 2+1 - כאשר הסאב שלך חייב להיות לפחות 4Ω.

,יכול להיות שהתוצאה תהיה משביעת רצון גם על הסאב החדש, אתה לא מעמיס אותו. במקרה הכי גרוע תצא מנקודת הנחה כי מונובלוק יתן שיפור וגם אז תוכל להפעיל בגישור מלא את הקומפוננט שלך.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

לגבי הסאב בקושי מרגישים אותו המערכת מותקנת בשברולט מאליבו 2006

 

דיברתי לגבי הקומפוננטים ששומעים ממש נקי ויפה.

לגבי הסאב הוא לא כ"כ מדוייק וחזק כך שאני לא כ"כ מרוצה ממנו.

 

לגבי המגבר מה הכוונה בדיוק לתת גישור איתו? איך אני עושה את זה? כשאני מגביר יחסית קצת לטעמי והסאב כבר מתחיל להיחנק.

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

כן זה קצת חלש לטעמי :oops:

 

אני לא מאמין שהוא באמת מוציא 175 RMS לדעתי סתם מוצהר כי זה באמת נשמע חלש ( יש קשר לזה שהסאב עמד חצי שנה בחדר אצלי ללא שימוש אז יכול להיות שהוא נחלש עם הזמן? זה אפשרי בכלל? )

 

בכל מקרה לגבי המגבר הוא ירים כמו שצריך את הקומפוננט הנ"ל ובגישור את הסאב כמו שצריך? איך אני עושה שהסאב יהיה בגישור מישהו יכול להביא לי מדריך או משהו כזה?

 

עריכה:

 

נשארה לי הקופסא של הסאב וופר ומוצהר שהוא עובד על 4 אוהם ונצילות של 90DB

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

אתה מגשר בדרך כלל בערוצים 3-4 ששם יש לך +- +- של ערוצי ימין ושמאל.

אתה לוקח לדוגמא מצד אחד של ימין + ומהערוץ השני של שמאל אתה לוקח מינוס-

זה צריך להיראות כך:

 

- + - +

Scan Speak

פורסם

טוב לקחתי טיפה יוזמה והלכתי צילמתי את החיבורים של המגבר כי אני מעדיף לא להתעסק סתם בזה ושיישרף לי המגבר והסאב כמו במערכת הקודמת שהייתה לי

 

אז הנה תמונות:

 

תמונה ראשונה:

 

87926190.jpg

 

http://www.up2me.co.il/v.php?file=87926190.jpg

 

 

תמונה שנייה:

 

92938510.jpg

 

http://www.up2me.co.il/v.php?file=92938510.jpg

 

אם תוכל לסמן לי מה במדוייק לעות לראות אם הבנתי נכון אני מאוד אודה לך

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

לפי מה שאני רואה זה מחובר לך בגישור כבר הסאב.

ומה שאני רואה גם זה שאתה חותך את הסאב גבוהה מדי והוא מנגן לך לא רק נמוכים,תנסה באופציה FREQ לשים אותו על כ 65HZ

תנסה לחפש לפי העין את הנקודה הכי קרובה לזה.

תפעיל את המערכת ותגיד אם יש שינוי..

Scan Speak

פורסם

שמתי את שני אפשרויות ה- FREQ על אותו מקום כי לא ידעתי על איזה מהם לעשות, שומעים בטיפה יותר טוב אבל עדיין לא כמו שאני רוצה המערכת דורשת עוד כיוונים

וכמו כן למדתי שביום שבת ב-3 בצהריים ועוד בחנייה הפרטית המקורה אצלי בבנין שהוא בדיוק ליד החדר מדרגות זה הזמן הכי גרוע להתעסק עם מערכת ברכב כי כמעט קיבלתי נעל בראש עכשיו.

 

ועכשיו עוד בעייה שיש לי, שאני נותן פס אחד ( זה שמבדיל בין לא לשמוע בכלל לבין פס אחד של שמע ) המערכת זורקת לי ממש הרבה עוצמה כל פס המון וכשאני מגיע לרבע בערך זה הזמן שהוא מתחיל לזייף איך אני יכול לאזן את המערכת שתימרח על יותר סקאלה ותעלה יותר לאט בווליום?

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

הצלחתי לסדר את הקטע של הווליום

 

שמתי לב שיש לי יציאת AUX מהמגבר אבל אין לי מהרדיו המקורי AUX אפשר לעשות מתאם ולשים את האפשרות ברדיו דיסק המקורי ושתהיה לי יציאה AUX? או שאני חייב לשים רדיו דיסק/דאבל דין ברכב?

 

מצטער שאני מטריד אותכם אבל יש לי עוד מגבר בחדר Philips DAP 600 MKII וחשבתי לעשות דבר כזה:

 

לחבר בקרוס את הקומפוננטים שלי למגבר פיליפס ( הוא מוציא 55 וואט לערוץ )

 

לקנות סאב וופר של 250 RMS או יותר ושיהיה הרבה יותר מדוייק במחיר שפוי יחסית ולחבר אות בקרוס אל ה- GTO1004

 

מה דעתכם?

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

מכיוון שאני לא יכול לערוך את ההודעה הקודמת אני רושם חדשה:

 

כיוונתי לעצמי את המערכת, הורדתי גיין

 

ולגבי הסאב שהוא נחנק מה מסתבר בסופו של דבר? ביקשתי שיבטלו לי את הרמקולים המקוריים על המגש האחורי באוטו ( 6X9 ) ולא ביטלו לי אותם והם אלו שנחנקו!

 

עכשיו הצליל נשמע הרבה יותר טוב ונקי בווליום יותר גבוהה נכון לעכשיו אני לא מחליף סאב לא חושב על מונובלוק כשיהיה לי עוד כסף וכאשר אני אחליט להשתדרג אני אשדרג

 

לגבי השאלה עם המתאם AUX אפשרי דבר שכזה?

 

ד"א, ביטלתי את הרמקולים במגש האחורי ככה שכאשר המפתח מחוץ לסוויץ המערכת עצמה קומפוננטים סאב ומגבר ייכבו והאחוריים ידלקו עד שיסגרו את המערכת וכאשר פותחים את הדלת של הנהג המערכת נכבית אוטומטית. ( בעיקרון ככה זה מהמערכת המקורית רק עשיתי שהאחוריים ייפעלו והקומפוננט סאב ומגבר ייכבו )

 

עזרתם לי מאוד רק אני אשמח מאוד לדעת לגבי המתאם AUX אם אפשרי

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

זאת אפשרות וגם הפוך , רק תבדוק באיזה מגבר הסט שלך בגישור נשמע טוב יותר , אפילו שמגבר אחד הוא על הנייר עוצמתי יותר מהשני.

 

(לא לשכוח לבדוק את עובי הכבל מהמצבר שיספיק להפעיל שני מגברים )

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

איזה כיף אבא שלי התקשר אליי הוא אמר לי שהוא בחנות ורוצה להביא סאב חדש לרכב

 

הקיצר הלכתי על סאב JL12W1 עם התיבה המקורית שלו

 

חיברו לי את הסאב בגישור אל ה-GTO1004 שלי והשידרוג הבא שאני מתכנן יהיה להביא מגבר באיכות טובה יותר ולחבר את הקומפוננט או שאני אביא מונובלוק ואשאיר את הקומפוננט ישים אותם בקרוס על ה-GTO1004 ויחבר למונו את הסאב

 

 

רק שאלה קטנטנה מה לגבי ה-AUX אפשרי לעשות את זה?

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

×
×
  • תוכן חדש...