Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל בישראל


bar72
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, האופל אגילה היא אינה אחרת מסוזוקי ספלאש.

עדיין, יש את הדגמים המשותפים, ויש את המסורתיים שלטעמי מאוד מאוד מוצלחים.

 

היכן מיוצרים דגמי אופל?

מהקטן לגדול:

 

אגילה - הונגריה (אח לסוזוקי ספלאש)

קורסה - ספרד, גרמניה, סין, דרא"פ

אסטרה - גרמניה, אנגליה (כווקסהול), פולין, רוסיה

אינסיגנה - גרמניה בלבד.

מריבה - ספרד, ברזיל.

זפירה - גרמניה, פולין.

אנטרה - דרום קוריאה (אח תאום לקפטיבה), רוסיה.

קומבו נוכחי - פורטוגל, ספרד.

מובאנו - צרפת (אח לרנו מאסטר)

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בגלל זה אתה לא צופה לאופל עתיד ורוד:shock:

 

מצטרף לתמהונך. ה SX4 חמש דלתות של סוזוקי היא למשל פיאט דייצ'י עם סמל יפני, או להפך. לא זכור לי שקראתי הספד על סוזוקי בשל העובדה ה"מזעזעת" הזו.

פורסם
אם זה מתחיל ככה אני לא צופה עתיד ורוד לאופל בארץ .

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1761678

 

מי אמר שיביאו את הדגם הזה לארץ .

וגם עם כן עם הוא יהיה אותו מחיר כמו הפיאט אז יש אנשים בעלי דעות קדומות שיקנו את האופל ולא את הפיאט , למרות שזה אותו האוטו רק בעל סמל של אופל /פיאט.

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם
עם וקטרה (סליחה, אינסיניה, אני נוסטלגי) שעושה 0-100 ב- 7.6 שניות וקג"מ מרשים, אני מניח שיתמחרו אותה קצת מעל לסופרב 2.0T, כלומר מעל 200K ש"ח ...

 

על פי רועי צוקרמן, אינסיניה 2 ליטר טורבו תעלה פחות מ- 187k ש"ח.

 

היום גם הופיעו אזכורים בפורום לגבי הנחות נאות על פאסאט (170k ש"ח)... :roll:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

אכן נשארו להם כמה פאסאטים מהדגם היוצא, עליהם הם עושים מבצע.

מחיר האופל, אם יהיה אטרקטיבי, הוא באמת דרך נכונה לחדור לשוק. נצטרך לראות איך יתמחרו את הפאסאט החדשה, שאני מניח ששלמה יציע לליסינג שלו את הוקטרה במקומה. השאלה היא, אם יצליח להחדיר אותה גם במקום 6, B4 ומונדאו, וזה כמובן תלוי במחיר שיציע ללקוחות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אכן נשארו להם כמה פאסאטים מהדגם היוצא, עליהם הם עושים מבצע.

מחיר האופל, אם יהיה אטרקטיבי, הוא באמת דרך נכונה לחדור לשוק. נצטרך לראות איך יתמחרו את הפאסאט החדשה, שאני מניח ששלמה יציע לליסינג שלו את הוקטרה במקומה. השאלה היא, אם יצליח להחדיר אותה גם במקום 6, B4 ומונדאו, וזה כמובן תלוי במחיר שיציע ללקוחות.

 

למה וקטרה? תקרא לה אסקונה וזהו :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
למה וקטרה? תקרא לה אסקונה וזהו :lol:

 

OOPS, לא שמתי לב. אבל זה רק לחיוב.

מישהו אולי יודע על פרישת המוסכים שהוא מתכנן?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עכשיו הוא שוקל גם כניסה למוניות.

 

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3439043,00.html

 

זכורים לי כילד המוניות של אופל, היו אז אסטרה, וקטרה ואומגה ארוכה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אתמול והיום נחשפו הדגמים והגרסאות שישווקו בארץ ופורסם גם המחיר. מידע נוסף-

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1775353

 

 

לא המחירים התחרותיים להם קיווינו, אבל מגוון יפה של גרסאות מרכב ומנוע.

 

 

אולם התצוגה המרכזי נחנך אתמול והוא ממוקם בסמוך לזה של סובארו (רחוב המסגר פינת רחוב הרכב, ת"א-סיטי, כמובן).

 

שיהיה להם בהצלחה,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

דווקא לא בגרסאות ליסינג המחירים בסדר גמור - אסטרה 140 כ"ס ואינסיניה 220 כ"ס.

חבל שבדגמים ה"זולים" המחיר מנופח.

פורסם

המחיר מנופח על מנת לתת הנחות נאות לחברות ליסינג ולבסס מחירון פיקטיבי שממנו ייגזר שווי הרכב בעוד 3 שנים, בעת מכירתו לקהל הרחב ע"י חברת הליסינג.

 

כיצד זה עובד?

רכב כמו קורסה, שעלותו הפיקטיבית היא 100 אלף ש"ח, נמכר לחברת SIXT במחיר של 70 אלף ש"ח.

לאחר שנה של שירות כרכב השכרה, מחיר המחירון של הרכב הוא בסביבות 85 אלף ש"ח - ועל זה ניתן להעניק הנחה של בין 15-20%. 20% ממחיר של 85 אלף ש"ח - 17 אלף ש"ח הנחה.

 

יוצא שרוכש הרכב קונה את הקורסה במחיר של 68 אלף ש"ח, לרכב בן שנה. מחיר לא רע, בסה"כ. אבל די מעפן אם חושבים על כך שהרכב נמכר אחרי שנה של שימוש ע"י תיירים ונהגים מקומיים - עם הנחה אמיתית של 2000 ש"ח ממחירו האמיתי כחדש.

 

זוהי התורה על רגל אחת - לחשוב טוב טוב לפני שקונים רכבים כאלה כחדשים באולם התצוגה.

אני מניח שיהיו גם רכבים רבים עם 3000-4000 ק"מ שיימכרו ע"י שלמה סיקסט עצמה, במחירים שקרובים יותר לסביבות 80K, על מנת להחדיר את הרכב במהירות לשוק המשומשות הפרטיות.

פורסם
המחיר מנופח על מנת לתת הנחות נאות לחברות ליסינג ולבסס מחירון פיקטיבי שממנו ייגזר שווי הרכב בעוד 3 שנים, בעת מכירתו לקהל הרחב ע"י חברת הליסינג.

 

כיצד זה עובד?

רכב כמו קורסה, שעלותו הפיקטיבית היא 100 אלף ש"ח, נמכר לחברת SIXT במחיר של 70 אלף ש"ח.

לאחר שנה של שירות כרכב השכרה, מחיר המחירון של הרכב הוא בסביבות 85 אלף ש"ח - ועל זה ניתן להעניק הנחה של בין 15-20%. 20% ממחיר של 85 אלף ש"ח - 17 אלף ש"ח הנחה.

 

יוצא שרוכש הרכב קונה את הקורסה במחיר של 68 אלף ש"ח, לרכב בן שנה. מחיר לא רע, בסה"כ. אבל די מעפן אם חושבים על כך שהרכב נמכר אחרי שנה של שימוש ע"י תיירים ונהגים מקומיים - עם הנחה אמיתית של 2000 ש"ח ממחירו האמיתי כחדש.

 

זוהי התורה על רגל אחת - לחשוב טוב טוב לפני שקונים רכבים כאלה כחדשים באולם התצוגה.

אני מניח שיהיו גם רכבים רבים עם 3000-4000 ק"מ שיימכרו ע"י שלמה סיקסט עצמה, במחירים שקרובים יותר לסביבות 80K, על מנת להחדיר את הרכב במהירות לשוק המשומשות הפרטיות.

 

כמה רכבי סופר מיני אתה מכיר ב 70 אש"ח? דווקא הרכבים שמיועדים לליסינג יותר זולים מרכבים שמיועדים לפרטי (פרטי זה יאריס, פולו), פיאסטה יותר יקרות מליסינג (2, I20 וסיריון). הרכבים היחידים שמה שאתה מספר אולי תופס לגביהם הם שברולה קוריאניות.


×
×
  • תוכן חדש...