Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע אימי חזרה מת"א אחרי שהיא היתה אצל דודה שלה שבוע (לא חשוב הנסיבות), היא אמרה לי שניפגש בתחנת רכבת בצהורים,אוקי אני באתי לתחנת רכבת ומכיוון שהיא נכה (60 אחוז-הולכת על הרגליים)אז חיכתי בתחנת אוטובוס, כי זה קרוב לכניסה של התחנת רכבת עם בלונים ושוקולד .

היא התקשרה שהיא ירדה מהרכבת אז הלכתי ל2 דק כדי לבוא לקראתה פתאום אני שומע צופר של אוטובוס, ואז אני קולט שאני חוסם אותו אני בדיוק בא להוזיז את האוטו הנהג האוטובוס יוצא עצבני וצילם את מס' הרכב שלי + תמונה שלי עם הבלונים ,אמרתי לו אתה לא יכול לחכות 2 דק ..הוא התעצבן ואמר "אתה לא רואה שזה אין כניסה פרט לאוטובוסים" ואני לא ראיתי את התמרור מכיוון שהוא היה בצד וזה היה חלק מהכביש ונכנסתי לכביש הזה...אז הוא אמר שהוא יתן את התמונות למשטרה.

 

עכשיו אני חושש מה עושים? הוא יכול באמת לתת דו"ח?כמה כסף ונקודות זה דוח כזה כי זה הרי לא ממש אין כניסה זה "אין כניסה פרט לאובוסים"?אני יכול להגיד משהו נגדו?

 

תודה לעונים.

פורסם

עברת עבירה של נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית.

 

הנכות של אמך אינה קשורה אלה אם קיים תו נכה מתאים לרכב שלך - וגם אז עברת על החוק.

 

בכל מקרה רוב הסיכויים שלא ייצא כלום מהתמונה כיוון שהמשטרה לא נוהגת לקחת תלונות של אנשים פרטיים ולהתעסק איתם.

פורסם
עברת עבירה של נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית.

 

הנכות של אמך אינה קשורה אלה אם קיים תו נכה מתאים לרכב שלך - וגם אז עברת על החוק.

 

בכל מקרה רוב הסיכויים שלא ייצא כלום מהתמונה כיוון שהמשטרה לא נוהגת לקחת תלונות של אנשים פרטיים ולהתעסק איתם.

 

למה הם לא מתעסקים עם תלונות של אזרחים זה הרי עושה להם את העבודה ליותר קלה במיוחד שיש תמונות...

פורסם

תרגע

 

צילם , האם יעביר למשטרה , בספק, האם המשטרה תטפל בזה בספק, ואם כן , אז קנס 250 ש"ח או 500 ש"ח תלוי באיזה סעיף ירצו להאשים אותך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
למה הם לא מתעסקים עם תלונות של אזרחים זה הרי עושה להם את העבודה ליותר קלה במיוחד שיש תמונות...

 

כי יהיה מאוד קשה להאשים משהו בתלונה של אזרח. ששוטר תופס הוא ממלא דו"ח וזהו. ובבית משפט השוטר נחשב מראש לדובר אמת. בתלונה אזרחית צריך לסמוך על עדות המתלונן, מילה כנגד מילה ותמיד צריכים לזכור שיכולים להיות אנשים שירצו להפליל אחד את השני...

פורסם

במיקרה כאן נהג האוטובוס נחשב כצד בעניין.

 

הסיכוי לכן שיחידת תנועה תנפיק דו"ח, על סמך התלונה של נהג האוטובוס, הוא קלוש מאוד.

אבל מה? נהג האוטובוס, בכך שצילם אותך, בהחלט גרם לך לחוסר מנוחה נפשית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה לא מקרה של מילה נגד מילה, זה מקרה של מילה + תמונה נגד מילה, כלומר 1001 מילים נגד מילה.

פותח השרשור, נכנסת איפה שאסור לך להכנס, עצרת בתחנת אוטובוס שבה אסור לך לעצור, ואז יצאת מהאוטו והשארת אותו שם. סלח לי - אבל זה לא היה חכם במיוחד. ובככל גרמת לעיכובים לאוטובוס שלם של אנשים.

 

פשוט גועל נפש של התנהגות.

פורסם
כי יהיה מאוד קשה להאשים משהו בתלונה של אזרח. ששוטר תופס הוא ממלא דו"ח וזהו. ובבית משפט השוטר נחשב מראש לדובר אמת. בתלונה אזרחית צריך לסמוך על עדות המתלונן, מילה כנגד מילה ותמיד צריכים לזכור שיכולים להיות אנשים שירצו להפליל אחד את השני...

 

זה פשוט לא נכון!

 

אם אתה כנאשם, לא תצליח להוכיח לבית המשפט מעבר לכל ספק שהמתלונן מכיר אותך ומתנקל אליך על רקע אישי (ולא על רקע עובדתי), בית המשפט מקבל בכבוד רב אזרח שעל חשבון זמנו האישי מתלונן וטורח להגיע לבית המשפט לתת עדות.

 

בטח ובטח כשיש עדות מצולמת של העבירה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
...היא התקשרה שהיא ירדה מהרכבת אז הלכתי ל2 דק כדי לבוא לקראתה פתאום אני שומע צופר של אוטובוס, ואז אני קולט שאני חוסם אותו אני בדיוק בא להוזיז את האוטו הנהג האוטובוס יוצא עצבני וצילם את מס' הרכב שלי + תמונה שלי עם הבלונים ,אמרתי לו אתה לא יכול לחכות 2 דק ..הוא התעצבן ואמר "אתה לא רואה שזה אין כניסה פרט לאוטובוסים"

 

יש גבול לחוצפה?

לא רק שחנית בתחנת אוטובוס, אתה גם מבקש מהנהג אוטובוס להמתין לך 2 דקות?!

פורסם
זה פשוט לא נכון!

 

אם אתה כנאשם, לא תצליח להוכיח לבית המשפט מעבר לכל ספק שהמתלונן מכיר אותך ומתנקל אליך על רקע אישי (ולא על רקע עובדתי), בית המשפט מקבל בכבוד רב אזרח שעל חשבון זמנו האישי מתלונן וטורח להגיע לבית המשפט לתת עדות.

 

בטח ובטח כשיש עדות מצולמת של העבירה.

 

אתה לא צודק

המאשים צריך להוכיח לבית המשפט, מעבר לכל ספק, שבוצעה עבירה. (דין פלילי כמו במקרה הזה)

בית המשפט צריך לקבל את טענת המאשים, ברוב (יענו 51 אחוז חושב שבוצעה עבירה) בדין אזרחי.

 

במקרה הזה, צריך להוכיח שבוצעה עבירה, והשופט חייב להיות בטוח מעבר לכל ספק (יענו מעל 99 אחוז) שבוצעה עבירה.

אם התמונה אינה מראה שאתה על נתיב ציבורי, זה יכול להיות קנטרנות.

 

אגב, המשטרה בהחלט מקשיבה לטענת האזרחים, ותמונה תהיה מבחינתם כדוח.

במקרה הזה, תבקש משפט, אם האזרח המתלונן לא יגיע למשפט, תצא זכאי.

זה החוק, לכן במקרים של אזרחים אשר מתלוננים, המשטרה לרוב דורשת התחייבות להגעה למשפט במידה ויצטרכו, אחרת הם בזבזו זמן ומשאבים. לרוב האזרח מסרב לחתום על ההתחייבות.

פורסם
יש גבול לחוצפה?

לא רק שחנית בתחנת אוטובוס, אתה גם מבקש מהנהג אוטובוס להמתין לך 2 דקות?!

 

לא הבנת אותי נכון...הייתי מהרכב כ-10 מטר ושראיתי את האוטובוס אז רצתי והוא ראה אותיי רץ וצעקתי לו "רגע רגע" ואז שהגעתי אמרתי לו אתה לא יכול לחכות 2 דק'...(כדי שאני יתניע ויסע משם)!

 

תודה לכל העונים מישהו יכול להגיד לי בברור מה החוק כי כל אחד אומר משהו אחר ..

×
×
  • תוכן חדש...