Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש גבול לחוצפה?

לא רק שחנית בתחנת אוטובוס, אתה גם מבקש מהנהג אוטובוס להמתין לך 2 דקות?!

מילא נהג אוטובוס - אבל 50 נוסעים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כרגיל משפט שדה, סבא שלי אדם נכה, ואם אני צריך לאסוף אותו אני יכול לעמוד איפה שאני רוצה גם כביש שמיועד לתחבורה ציבורית ואם הוא מקבל דו"ח הוא שולח להם בחזרה תו נכה + מהי הנכות וכל הקישקוש הזה והם מבטלים.

אז לא לשפוט כלכך מהר.

פורסם

זה שאתה מפר את החוק ואלו האוכפים אותו נותנים לך לעשות את זה זה בעיה אחת.

זה שאין מקום ייעודי לנכים בתחנת הרכבת זה בעיה אחרת.

 

אתה צודק, סבא שלך יותר חשוב מהעובדה שאוטובוס יתעכב עוד 2 דקות - אז תעלה על המדרכה.

אולי אני מגזים, אבל בכל מקרה אם תתפס תשלם קנס, לא עדיף לקבל אותו עם התחשבות בכלי רכב אחרים על הכביש?

 

נ.ב.

למקרה שתצטרך לענות בפני הרשויות על מעשיך, לעלות על המדרכה כדי לא להפריע לתנועה ולהסביר כי עשית זאת כי סבא שלך נכה, נשמע לי הרבה יותר טוב מלהסביר להם שעמדת באמצע הכביש בנתיב תחבורה ציבורית מאותה הסיבה.

Bimmer

פורסם

אני לא מצדיק את הבחור שעמד וחסם אוטובוס, אני רק אומר אין פה מקום למשפט שדה, אנחנו לא היינו שם ולא ראינו.

ואנחנו גם שומעים רק את הגירסה שלו יכול להיות שהוא גם עמד באמצע הנתיב וחסם את כל הכביש.

רק אמרתי שאין מקום להטפות, וכן אני הייתי עולה על המדרכה אם היה אפשר ואם לא הייתי עומד בתחנת אוטובוס.

ולא, לא הייתי מקבל דו"ח וגם אם כן ניתן לבטל אותם בקלות.

פורסם

בקיצור ולעניין, כאן בפורום יש לאנשים נטייה להיות צדיקי עולם, אם וכאשר וחס חלילה תצטרכו לעזור לסבא או לדוד או לאבא הנכה, אז אתם כמו גדולים תעמדו איפה שהכי יהיה קל בשבילו וגם אם זה אומר לעצור בתחנת אוטובוס, הנהג אוטובוס הזה יכל לגלות הבנה ולעצור מאחוריו או לידו ולחסום אותו לכמה דקות, אבל כמו שאני קורא בעיתונים גם הנהגי אוטובוס האלה לא כאלה אנשים טובים, לא מעלים אנשים מאוכלוסיה כזאת או אחרת, נותנים גז ומשאירים קשישות בתחנה מאחורה, יאללה חלאס עם ההצטדקות הזאת ואם הנהג אוטובוס הזה כזה יצור ויחליט למסור את הפרטים שלו למשטרה אז אני באמת מאחל לו שיקרה לו אותו דבר ויותר גרוע.

אחר כך אנחנו מתפלאים למה אנחנו נראים ככה, אף אחד פה לא מסוגל לפרגן אחד לשני.:x

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אין פה שום עניין של צדיקי עולם - הכל מתחיל ונגמר במשפט הבא:

"אתה לא לבד על הכביש"

אין צורך ליותר מדי תאוריות חוץ מ-5 המילים האלה.

 

כמו שאמרתי, אפשר להיות חוצפן (לא צדיק בכלל) ולעלות על המדרכה ואפשר להיות זבל ולעמוד באמצע הכביש (כמובן שאני מדבר באופן כללי ולא על המקרה של פותח השרשור שפשוט לא שם לב - כולנו בני אדם).

Bimmer

פורסם

מחזק. לכולנו יוצא מדי פעם להסיע אנשים נכים / זקנים / חולים / מוגבלים

ועם קצת שכל בקודקוד אפשר לעשות את זה עם מינימום הפרעה לסביבה,

בטח שלא חסימה של נתיב שלם.

 

לפותח השרשור - אם אתה בטוח שלא הייתה לך שום אפשרות אחרת להעמיד את הרכב,

אתה מוזמן לכתוב בקשה לביטול הדו"ח עם כל ההסברים הדרושים כשהדו"ח יגיע,

ודווקא סביר מאוד שיתחשבו בך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בקיצור ולעניין, כאן בפורום יש לאנשים נטייה להיות צדיקי עולם, אם וכאשר וחס חלילה תצטרכו לעזור לסבא או לדוד או לאבא הנכה, אז אתם כמו גדולים תעמדו איפה שהכי יהיה קל בשבילו וגם אם זה אומר לעצור בתחנת אוטובוס, הנהג אוטובוס הזה יכל לגלות הבנה ולעצור מאחוריו או לידו ולחסום אותו לכמה דקות, אבל כמו שאני קורא בעיתונים גם הנהגי אוטובוס האלה לא כאלה אנשים טובים, לא מעלים אנשים מאוכלוסיה כזאת או אחרת, נותנים גז ומשאירים קשישות בתחנה מאחורה, יאללה חלאס עם ההצטדקות הזאת ואם הנהג אוטובוס הזה כזה יצור ויחליט למסור את הפרטים שלו למשטרה אז אני באמת מאחל לו שיקרה לו אותו דבר ויותר גרוע.

אחר כך אנחנו מתפלאים למה אנחנו נראים ככה, אף אחד פה לא מסוגל לפרגן אחד לשני.:x

 

לפני שאתה מתקיף, תנסה קודם כל לקרוא את ההודעה המקורית.

סבא שלו בכלל לא היה שם. הוא הגיע לאסוף את אמא שלו.

פותח השרשור, מה קשור עכשיו העבודה שסבא שלך נכה ומותר לך לחנות איפה שבא לך?

הלכת לאסוף את אמא שלך, שתודה לאל מסוגלת ללכת.

מה הקשר?

פורסם

בשורה התחתונה,רוב הסיכויים הם שנהג האוטובוס רצה בסה"כ להפחיד את הבחור.

אני לא מאמין שיצא דו"ח מכל הסיפור הזה.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

מניסיון אם אמא שלך בעלת תו נכה לרכב ותטענו שזה היה הכרחי בסוף גם אם תקבלו כנס הוא יבוטל, הרכב של ההורים שלי חנה לא פעם באדום לבן עם תו נכה ולבסוף בוטל הדוח כי היה להם צורך לחנות באזור שכזה ולא הייתה חניית נכים בנמצא (לאמא קשה ללכת למרחקים, גם קצרים)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
כרגיל משפט שדה, סבא שלי אדם נכה, ואם אני צריך לאסוף אותו אני יכול לעמוד איפה שאני רוצה גם כביש שמיועד לתחבורה ציבורית ואם הוא מקבל דו"ח הוא שולח להם בחזרה תו נכה + מהי הנכות וכל הקישקוש הזה והם מבטלים.

אז לא לשפוט כלכך מהר.

 

זה שיש לך תו נכה זה לא אומר שאתה יכל לעשות עימו כל שאתה רוצה.

אדם בעל תו נכה יכל להחנות את רכבו במקומות המיועדים לכך, לנהוג בנתיב תחבורה ציבורית (כאשר הנכה ברכב גם אם אין לו 4 נוסעים), להחנות במקומות בהם אין חניה כל עוד הוא אינו מהווה הפרעה לתנועה.

אז אתה לא יכל לעמוד היכן שאתה רוצה ולהפריע לתנועה, מספיק ששוטר יכתוב דוח מפורט, יוסיף סקיצה של תיאור המקום ואת הדוח לא יבטלו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
עכשיו אני חושש מה עושים? הוא יכול באמת לתת דו"ח?כמה כסף ונקודות זה דוח כזה כי זה הרי לא ממש אין כניסה זה "אין כניסה פרט לאובוסים"?אני יכול להגיד משהו נגדו?

כדי שאתה תקבל דו"ח, נהג האוטובוס צריך לגשת לתחנת משטרה ולהגיש תלונה עליך, להערכתי זה לא יקרה.

 

זאת אני יודע ממכר שהיה נוהג לצלם בוידאו עברות תנועה. כאשר צבר מספיק חומר הגיע לתחנת משטרה ואז נאמר לו מופרשות על ידי קצין המשטרה שקיבל אותו, שהוא חייב להגיש תלונה על כל מקרה ומקרה, אז להציג את הראיות וכמובן להגיע להעיד בבית משפט במידת הצורך. בלי זה, הם לא יעשו עם החומר המצולם והמרשיע כלום.

×
×
  • תוכן חדש...