Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בפענוח תוצאות בדיקה - Audi A3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים לשמוע - תהנה מכל רגע.

עזוב את צ'מפיון, תשכח שהם קיימים בכלל - עושים יותר נזק מתועלת.

 

תמצא לך מוסך טוב ותטפל שם - למשל מוסך רון.

 

נ.ב.

אני אתחיל לדרוש מרון כסף על כמות הפרסום שאני עושה לו בפורום :wink:

ועכשיו ברצינות, נדיר למצוא שירות כזה בארץ.

Bimmer

פורסם

תהנה מהרכב באמת נשמע כמו בדיקה של כסתחים :)

אגב יש עוד אנשים טובים רק צריך לחפש אותם טוב

 

בקשר לטימינג אני שם לב שכמה מוסכי צמפיון שינו את תדירות החלפת הטיימינג

חלק טוענים כל 3 שנים או 90 אלף, חלק אומרים בדיקה לאחר 3 שנים בלי קשר לקילומטראז, חלק גם טוענים שאפשר לסחוב איתה 100-120K ק"מ

 

עצה שלי תחליף כל 90K או 3 שנים, אצלי ברכב גם הבעלים לא עשה טיימינג בגלל הטענה שמחליפים את הטיימינג בסביבות 100K ק"מ, הרכב היה כמעט 5 שנים על הכביש ללא ביצוע טיימינג

לאחר שקניתי אותו, למרות הק"מ 54K שהיה עליו החלטתי להחליף את הטיימינג כי זה נראה לי הכי נכון והכי בריא

אבל אני חייב לציין שהרצועה יצאה כמו חדשה ללא סדקים, אבל זה משהו שלא ניתן לראות שהרצועה מורכבת על המנוע.

 

מקווה שתרמתי לך קצת יידע

בהצלחה ותהנה מהרכב

פורסם
מדהים לשמוע - תהנה מכל רגע.

עזוב את צ'מפיון, תשכח שהם קיימים בכלל - עושים יותר נזק מתועלת.

 

תמצא לך מוסך טוב ותטפל שם - למשל מוסך רון.

 

נ.ב.

אני אתחיל לדרוש מרון כסף על כמות הפרסום שאני עושה לו בפורום :wink:

ועכשיו ברצינות, נדיר למצוא שירות כזה בארץ.

 

תודה על ההמלצה אחי, בדיוק בשבוע הבא התכוונתי לנסוע אליו ליישור קו =)

פורסם
תהנה מהרכב באמת נשמע כמו בדיקה של כסתחים :)

אגב יש עוד אנשים טובים רק צריך לחפש אותם טוב

 

בקשר לטימינג אני שם לב שכמה מוסכי צמפיון שינו את תדירות החלפת הטיימינג

חלק טוענים כל 3 שנים או 90 אלף, חלק אומרים בדיקה לאחר 3 שנים בלי קשר לקילומטראז, חלק גם טוענים שאפשר לסחוב איתה 100-120K ק"מ

 

עצה שלי תחליף כל 90K או 3 שנים, אצלי ברכב גם הבעלים לא עשה טיימינג בגלל הטענה שמחליפים את הטיימינג בסביבות 100K ק"מ, הרכב היה כמעט 5 שנים על הכביש ללא ביצוע טיימינג

לאחר שקניתי אותו, למרות הק"מ 54K שהיה עליו החלטתי להחליף את הטיימינג כי זה נראה לי הכי נכון והכי בריא

אבל אני חייב לציין שהרצועה יצאה כמו חדשה ללא סדקים, אבל זה משהו שלא ניתן לראות שהרצועה מורכבת על המנוע.

 

מקווה שתרמתי לך קצת יידע

בהצלחה ותהנה מהרכב

 

מסכים איתך, בדברים האלה עדיף לא לקחת שום סיכון.

×
×
  • תוכן חדש...