Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר מאזדה 3 2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, ברשותי מאזדה 3 שנת 2005 מנוע 1600 ולאחרונה כאשר

האוטו מעביר מהילוך ראשון לשני יש מאין "מכה" בהעברת הילוך, זו לא מכה

חזקה אבל זה משהו שמרגישים אותו..רצוי לציין שלא תמיד מרגישים את המכה.

הייתי מעוניין לדעת אם מישהו יודע מה הבעיה ואיך מטפלים בזה?

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

בדקת לאחרונה שמן גיר? האם הכמות תקינה וצבע השמן לא שחור מידי? את זה תבדוק קודם כל... חוץ מזה תחבר את הרכב לסורק במוסך ותראה איזה קוד תקלה עולה. האם זה קורה בין החלפת הילוכים מסויימים או תמיד? כשההילוכים עולים או יורדים או גם וגם? קורה גם כשהרכב בטמפרטורה נמוכה או רק בטמפרטורת עבודה? יכול להיות סולנואיד לחץ שמן גיר תקול או אולי אחד הסולנואידים האחרים.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אין לך בעיה. זה דבר די שכיח במאזדה 3

צריך לעשות עדכון תוכנה.

בכל מקרה זאת לא תקלה (גם לי יש את זה לפעמים במאזדה).

פורסם

yonisi לשאלתך: לא בדקתי שמן גיר לאחרונה אבל אני אבדוק את מצב השמן.

ה"מכה" קוראת בדר"כ בין הילוך ראשון לשני וכשהאוטו קר..אומנם זה קרה לי פעם או פעמים גם שהוא היה חם.

אשמח אם תפרט מזה אומר "סולנואיד לחץ שמן גיר תקול או אולי אחד הסולנואידים האחרים."

בכל אופן תודה על התשובה העניינית.

פורסם

תודה על התשובות חברה ולגבי התושבת מנוע אז לפני שבוע החלפתי תושבת מנוע אז לא חושב

שזו הבעיה.

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה לפני 6 שנים

יש לי אותה תקלה ברכב.. מאזדה 3 2004 בהעברת הילוכים ישנה מעיין מכה, בדרך כלל בין הילוך ראשון לשני ובדרך כלל שהמנוע קר.

הציעו פה לגשת למוסך מורשה על מנת לבצע עדכון תוכנה.

האם זהו הפיתרון ? ואם כן זה שירות שניתן בחינם מטעם מאזדה?

פורסם

סבלתי מאותה תופעה בדיוק והחלפת שמן ופילטר אצל ספי פתרה את הבעיה כמעט לחלוטין . קורה לעיתים נדירות אז אני מתעלם

 

לא היה קשור כלל לתוכנה

פורסם
סבלתי מאותה תופעה בדיוק והחלפת שמן ופילטר אצל ספי פתרה את הבעיה כמעט לחלוטין . קורה לעיתים נדירות אז אני מתעלם

 

לא היה קשור כלל לתוכנה

 

ניסית לעדכן תוכנה?

פורסם

גם אצלי מאזדה 6 2004 הייתה השהייה קטנה בכניסה לדי שהמנוע קר ומידי פעם בבוקר היה יוצא מדי ומנורת איטי הייתה נדלקה.

החלפת שמן גיר פתרה את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...