Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עליתי על משהו על האוטו שפינצר לי את הגלגל והרס לי לגמרי את המכסה פלסטיק שמתחת לאוטו , מן מכסה כזה ארוך מאזור הגלגל הקדמי ועד אזור הגלגל האחורי.

במוסך ג.ג.ג רעננה אומרים שלהחליף אותו יעלה 800 שקל.

יש פתרונות טיפה יותר זולים מלזרוק כולכך הרבה כסף על חתיכת פלסטיק שיושבת מתחת לאוטו?

פורסם

החתיכת פלסטיק הזו חשובה, ברכב שהיה לי בחורף שעבר לא הרכיבו לי אותה אחרי ביקור במוסך וזה היה תקופה של גשם הצופר שלי קיבל מקלחת קרה משלולית כביש ושבק את חייו.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

ברור לי שהוא חשוב כי אחרת הוא לא היה שם ודיי מציק לי שאני נוסע כרגע בלי זה.

אם זאת לשלם 1000 שקל לחתיכת פלסטיק שחור נראה לי מצחיק.

איך אני מנסה למצוא/לברור על משומש מפירוק?

פורסם
עליתי על משהו על האוטו שפינצר לי את הגלגל והרס לי לגמרי את המכסה פלסטיק שמתחת לאוטו , מן מכסה כזה ארוך מאזור הגלגל הקדמי ועד אזור הגלגל האחורי.

במוסך ג.ג.ג רעננה אומרים שלהחליף אותו יעלה 800 שקל.

יש פתרונות טיפה יותר זולים מלזרוק כולכך הרבה כסף על חתיכת פלסטיק שיושבת מתחת לאוטו?

כנראה התכוונת מגלגל קידמי ימני לגלגל קידמי שמאלי.

אני מציע לך לנסות לתקן את הכיסוי כפי שעשיתי אנוכי בעבר בגולף דור 4.

 

1. נקה היטב את הכיסוי עם מים וסבון.

2. באיזור שהכיסוי נתלש נסה להדביק או לייצור 'אוזנים' חדשות בעזרת פלסטלינה להדבקת פלסטיק.

לאחר שהדבק התקשה אתה יכול לשייף את הדבק בעזרת פצירה או נייר לטש וגם לקדוח קדחים חדשים לברגים.

איזה כייף לי :)

פורסם
כנראה התכוונת מגלגל קידמי ימני לגלגל קידמי שמאלי.

אני מציע לך לנסות לתקן את הכיסוי כפי שעשיתי אנוכי בעבר בגולף דור 4.

 

1. נקה היטב את הכיסוי עם מים וסבון.

2. באיזור שהכיסוי נתלש נסה להדביק או לייצור 'אוזנים' חדשות בעזרת פלסטלינה להדבקת פלסטיק.

לאחר שהדבק התקשה אתה יכול לשייף את הדבק בעזרת פצירה או נייר לטש וגם לקדוח קדחים חדשים לברגים.

 

לא לא זה על אותו הצד של האוטו מהקידמי השמאלי עד לאחורי השמאלי..

×
×
  • תוכן חדש...