Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה סאבוופר עדיף?

סאב בזוקה -

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=754237

 

סאב רגיל -

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=729855

 

 

מה ההעדפה? יש הרבה הבדל בשמע בין השניים?

ובכלל, האם מישהו יכול להמליץ על סאבוופר בטווח המחירים הזה שהוא יותר טוב (מניסיון?)?

פורסם

אם אתה מהצפון יש מקום שאני אגיד בפרטי , יש לו דברים מטורפים וזולים . סאב סרוין וגה 500RMS ב1000שח בלבד

 

ועוד המון ... אם מהמרכז אז 8)

HU-kdc 6047 kenwood , Morel 3way , AMP-Kicker zx650.4 ,MONO-AUDISON LRX 1.1K Sub- ROCKFORD-P3122D

פורסם
אם אתה מהצפון יש מקום שאני אגיד בפרטי , יש לו דברים מטורפים וזולים . סאב סרוין וגה 500RMS ב1000שח בלבד

 

ועוד המון ... אם מהמרכז א8)ז

8)..(חח אני מהמרכז)

 

בתכלס אני חשבתי על השניים האלה במוצרים שאני אקנה יד 2 כיוון שהתקציב עכשיו ממש דל.

יש לי הצעה של שניהם ב400.(כל אחד)

פשוט אני לא יודע מה עדיף.

אז אם כבר אמרתי את הסכום אז יש לי עוד שאלה:

עדיף לי לקנות אחד מהם ב400 שקל או שעדיף לי להביא את הC12 ולשים לו קופסא (יוצא בערך 450 לא?)

פורסם

עם מה אתה הולך להגביר את הסאב? ואני לא מבים למה לא שאלו את זה קודם לפני שזרקו פה C12..

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

עכשיו אפשר כן להמליץ לך על C12 שאני יודע איזה הגברה מדובר בגישור של 150RMS ב4אוהם ככה שC12 מתאים לך.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם
עכשיו אפשר כן להמליץ לך על C12 שאני יודע איזה הגברה מדובר בגישור של 150RMS ב4אוהם ככה שC12 מתאים לך.

הוא עדיף על האלה של הJBL?

ואם כן למה?

כי הוא יותר טוב? או כי השניים יותר טובים והמגבר לא כל כך יסחוב?

פורסם

ג'וספר,לאיו דווקא ידידי,זה נכון שאני בכל מיקרא מעדיף את הC12 על פני הצליל של הJBL אבל בכל מיקרא אני הסתקלתי גם על ההגברה שלא שלא ממש מתאימה לJBLים היא יותר מתאימה לסאב לא צרכן כמו הC12 לכן משני הכיונים הC12 מתאים.

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

×
×
  • תוכן חדש...