Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נתתי עדות בבית משפט לתעבורה, על תאונת דרכים שהתרחשה לפני מספר חודשים שהייתי עד לה. לפני שמסרתי את העדות, היו מספר דיונים נוספים על דוחות תנועה שונים/הזמנות לדין/תאונות אחרות. הייתי בכמה דיונים בחיים שלי, אבל היום זה היה השיא. מרגע לרגע לא האמנתי למשמע אוזניי - עד לאיזו רמה נמוכה יכולים לרדת עורכי הדין המתעסקים בתחום שבו הם אמורים להיות בקיאים באופן מושלם.

 

היה דיון על אירוע של תאונת דרכים שנגרמה כתוצאה מאי ציות לתמרור ב-37 (תמרור עצור) אשר היה מוצב בצד ימין של הדרך, והנהגת (הנאשמת) נסעה ישר ופגעה ברכב שלו הייתה צריכה לתת זכות קדימה. הנאשמת הנואשת שהייתה נוכחת באולם הסתייעה בעורך הדין שאני בטוח ששילמה לו כסף רב. לאחר שבוחן התנועה מסר את עדותו, הגיע תורו של עורך הדין לשאול שאלות את הבוחן. השאלה הראשונה הייתה: "האם הינך יודע בוודאות כי הוצב תמרור ב-37 בצד ימין של הדרך לפני הצומת?"

הבוחן: "כן, התמרור הוצב בצד ימין".

עוה"ד: "עפ"י הסקיצה שלך, הנאשמת המשיכה בנסיעה ישר, והרי התמרור מוצב בצד ימין, ולכן הוא לא מכוון אליה".:shock:

בשלב הזה השופטת הייתה חייבת לקטוע את עורך הדין והיא הבהירה כי תמרור עצור שמוצב בצד ימין, מכוון גם לאלו הנוסעים ישר, ימינה ושמאלה.

לאחר מכן עורך הדין מסר כי הנהגת טוענת שנכנס לצומת וגרמה לתאונה מאחר ומאחוריה נסע אופנוע במהירות שכמעט פגע בה מאחור, ולכן פחדה לעצור! :?

הבוחן הסביר לעוה"ד כי תמרור עצור מחייב עצירה בכל מקרה, ואין קשר אם יש נהג כלשהו שנצמד אליך מאחור...

 

השופטת ייבשה את עורך הדין מספר פעמים לאחר שהתחיל לדבר...

 

וזו רק דוגמא אחת. כל כך הזוי, עורכי דין שלמדו שנים והשקיעו כסף רב, לא יודעים חוקי תנועה בסיסיים ועושים מעצמם צחוק באולם הדיונים. אני יודע שלא כולם כאלה, יש מקצועיים ויש פחות, בדיוק כמו שיש שוטרים מקצועיים יותר ופחות, ובעלי מקצוע בכלל - מקצועיים יותר ומקצועיים פחות, אבל סתם רציתי לפרוק קצת...

Xbox12341

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עורכי דין צריכים לעורר ספק ומבחינתם כל האמצעים כשרים (אל תשכח שתפקידו הוא לעזור לך להוציא מה שיותר מהצד השני בין אם מגיע לך ובין אם לאו. אם הוא היה ישר וניטרלי כמו שאתה חושב שהוא צריך להיות אז הוא היה חרא של עו"ד). אם אין תחמושת אמיתית אז יורים קפצונים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אידיוט העו"ד. מסכנה הלקוחה.

 

איזה קו הגנה יכול להיות לו אבל.

 

התמרור הוצב בניגוד לחוק.

התמרור לא בגובה המתאים.

התמרור מוסתר על ידי עץ למשל.

 

לצורך כך צריך לבקר בזירת הפשע ולבדוק בעיריה / משטרה .

למה מה קרה . מדובר במשפט רצח.

כסף קיבלתי את הלקוחה ז....תי

NEXT

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עורכי דין צריכים לעורר ספק ומבחינתם כל האמצעים כשרים (אל תשכח שתפקידו הוא לעזור לך להוציא מה שיותר מהצד השני בין אם מגיע לך ובין אם לאו. אם הוא היה ישר וניטרלי כמו שאתה חושב שהוא צריך להיות אז הוא היה חרא של עו"ד). אם אין תחמושת אמיתית אז יורים קפצונים.

 

סלח לי, אבל עורך דין שמדבר כך בבית משפט, לא יקבל המלצות מהנאשמת הזו לחבריה, זה בטוח! אתה לא חושב שאתה יכול להוציא אותה מזה? אל תיקח את התיק. דבר שטויות כמה שאתה רוצה, זרוק קפצונים וכל מה שיש בידיך, אבל אתה עורך דין, שעומד בבית משפט לתעבורה. למד טוב את החוקים, הנהלים והתקנות לפני שאתה נכנס לאולם הדיונים ועושה צחוק מעצמך. יש גבול לכל תעלול...

Xbox12341

פורסם
יש גבול לכל תעלול...

המג"ד שלי היה נוהג לומר.

לכל דבר יש גבול

לכל גבול יש מסתננים.

 

יכול להיות שהלקוחה אפילו לא הבינה כי העו"ד שלה אידיוט, ועוד תמליץ עליו אצל חברותיה.

באה למשרדו

מה יכול להיות עונש שלי אדון עו"ד?

אהממ , מקרה קשה , שלילה לשנה 3000-5000 ש"ח קנס ומאסר על תנאי. שכ"ט 10000 ש"ח

 

מקבלת הנהגת "רק" 3 חודשים שלילה 2000 ש"ח קנס ובלי מאסר על תנאי.

 

וואי איזה עו"ד חזק יש לי, הכניס לבוחן באבי אביו. אפילו השופטת ניסתה לעזור לבוחן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
סלח לי, אבל עורך דין שמדבר כך בבית משפט, לא יקבל המלצות מהנאשמת הזו לחבריה, זה בטוח! אתה לא חושב שאתה יכול להוציא אותה מזה? אל תיקח את התיק. דבר שטויות כמה שאתה רוצה, זרוק קפצונים וכל מה שיש בידיך, אבל אתה עורך דין, שעומד בבית משפט לתעבורה. למד טוב את החוקים, הנהלים והתקנות לפני שאתה נכנס לאולם הדיונים ועושה צחוק מעצמך. יש גבול לכל תעלול...

 

אתה לא יודע לאיזו רמה עורכי דין מגיעים כולל הבכירים שבהם. רק לצורך הדוגמא, אחד מעורכי הדין המובילים בארץ ששומעים עליו הרבה מאוד בתקשורת ייצג את הקבלן שבנה את הבית של ההורים שלי וטען שזה שהבית נבנה מטר יותר נמוך מהתכנית לא מהווה ליקוי כי זה לא מפריע (מפלס הכניסה היה בעקבות זה מתחת לכביש) וזה שהותקנו קרמיקות וכלים סניטאריים אחרים ממה שנבחרו זה גם לא ליקוי כי הותקנה קרמיקה איטלקית במקום תוצרת הארץ. בייניש כשהיתה פרקליטת המדינה ייצגה את המדינה במשפט מול נער פלסטינאי שנשלח להוריד דגלים מחוטי חשמל, התחשמל ואיבד את שתי ידיו שהוא לא נפגע כי הוא מכר פלאפל והוא יכול להמשיך בעיסוקו עם פרוטזות.

 

תפקיד העו"ד במקרים כאלה הוא לעורר ספקות בלי קשר לחוק ולגרום לשופט לחשוב שלמרות החוק הנאשם התנהג בצורה סבירה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זירת בית המשפט היא במה למופעים שכל קשר בינם לבין צדק הוא מקרי בהחלט.

 

עו"ד יקר הוא לא בהכרח עו"ד מקצועי, מיומן ואפקטיבי.

 

אני לא מאשים את עורכי הדין, ש 99 אחוז מהם מוציאים שם רע לכל השאר, אני מאשים את השופטים, שעם כל הכבוד לעומס האדיר שהם עומדים בו, חלקם תלושים מהמציאות והפרשנויות שלהם ללשון החוק ולעדויות שמובאות בפניהם הן הזויות.

 

סתם מקרה זוטר מהחודשים האחרונים - אותו חבר מעראבה שהתפרע בכביש, איים על נהג במוט ברזל והתקפל כמו כלכלב מוכה כששלפו מולו אקדח. מה הוא קיבל? עבודות שירות 100 מטר מהבית שלו (על בסיס "אבנים באורז"). כל המקרה תועד בוידאו, אגב.

 

ואני אומר את זה גם אם זה לפעמים עובד לזכותי, הייתי מעדיף מערכת משפט שאני יכול לסמוך עליה מאשר לא לקבל שלילה פעם בעשרים שנה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מערכת המשפט לא מוצאת צדק. מדובר בהצגה ומי שיש לו את העו"ד המפולפל יותר זוכה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האמת היא שהשימוש במונח "צדק" הוא בעייתי מכיוון שהוא מונח סובייקטיבי לעתים רבות (מדי).

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
הנאשמת הנואשת שהייתה נוכחת באולם הסתייעה בעורך הדין שאני בטוח ששילמה לו כסף רב.

 

לפי רמת התיאוריות שהציג, אני לא משוכנע ששולם פה כסף רב...

על כל פנים, עו"ד ברמה נמוכה יש בכל תחום. אני מאשים בעיקר את המכללות, אבל כמובן זה גם קשור לאופי של המיעוט (99% כמו שאמרו לעיל) שמוציא שם רע לכל היתר ;-)

גם בתחום התמחותי (מסחרי והי-טק), אתה רואה הרבה מאוד עו"ד שלא יודעים מה הם עושים. הם חושבים שזה off the shelf, וככה גם נראה הייעוץ שהם נותנים ללקוחות שלהם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כולם נכנסים לבית משפט לא לבית צדק.

המקום היחיד שמתיימר לפחות לפי השם הוא בית המשפט הגבוה לצדק.

 

עורך דין בעל וותק של שנים רבות סח לי כי בד"כ השופט נכנס לאולם לדיון, לאחר שהתעמק בתיק, ויש לו את פסק הדין מוכן לפי ערכי הצדק של אותו שופט, ורק דבר מה משמעותי שהעלה אחד הצדדים יכול לשנות את קו מחשבתו ואת החלטתו.

 

בלחץ שבו עובדת כל המערכת , לא פלא שיוצאות תוצאות הזויות לפעמים.

ונסיים בבדיחה נושנה.

העו"ד מצלצל לקוח ומבשר לו " הצדק ניצח ".

הלקוח : "תגיש מיד ערעור" .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אגב, היה את המקרה פה בפורום עם הבחור עם הליאון TSI, שהלך לעו"ד ידוע ומומלץ, שילם ויצא נדפק.

כך שגם עורכי דין תותחים, לפעמים לא מצליחים (תלוי אם מכירים את השופט ועד כמה ;)).

משכנתא זה קל

פורסם

עורכי דין כיום נהיו מסחרה.

עשית עבירה, בוא תשלם לו וננסה להוציא אותך מזה.

 

עשיתם טעות...תדעו להתמודד איתה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...