Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתה אומרים על נסיעה בניוטרל?


עמי78
שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני גר בחיפה.

את רוב הירידות אני נוסע בניוטרל.

הסל"ד יורד בערך ל8000, כך שצריכת הדלק, לדעתי, יורדת באופן משמעותי

 

מה דעתכם?, יש עוד חסרונות פרט לשחיקת הבלמים? והאם שחיקת הבלמים עושה את זה לפחות משתלם לטווח הארוך? י

 

תודה, עמי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה חיפוש ותמצא את כל הסיבות מדוע אתה טועה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא רק שוחק את הבלמים,

אתה גם מחמם אותם באופן קיצוני,

דבר שיכול לפגוע במערכת הבלימה.

 

לא רק שזה לא מומלץ,

זה גם מסוכן מאד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת הדלק לא יורדת באופן משמעותי. כשאתה בירידה ולא נוגע בגז, המנוע מסתובב מכוח סיבוב הגלגלים ולא צורך דלק. מעבר לזה אתה שוחק את הבלמים בצורה מוגזמת, וגם מסכן את עצמך - באם יידרש פתאום מצב של בלימה חזקה, הבלמים עשויים לעבוד כבר פחות טוב, ובאותו אופן אם תידרש האצה - אין לך מנוע כי אתה בניוטרל...

 

בקיצור - טעות חמורה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת הדלק רק עולה ולא יורדת, במקום שהאנרגיה של הרכב בירידה (המופעלת על הגלגלים ומועברת למנוע דרך הגיר) תחזיק את המנוע פועל אז כאן אין אנרגיה כזאת ולכן מוזרם דלק בניוטראל. מה גם שזה יוצר בלאי למנוע .

הבלמים מתחממים כי אין עזרה של בלימה מהמנוע

הגיר מתחמם ונסיעה בניוטראל גורמת לבלאי גבוה מאוד לגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובנוסף: מכיון שהמנוע מסתובב בסרק, הסירקולציה של מערכת הקירור נמוכה יחסית, ומכאן גם יכולתה המוגבלת בפינוי חום מהמנוע.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לדעת, תודה

אז אם אני מבין נכון - הסל"ד הוא לאו דווקא מדד לצריכת דלק, זאת אומרת אם הסל"ד גבוה זה לא מחייב שגם תהיה צריכת דלק יותר גבוהה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...