Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא חייב לידע אותה במקרה של תקלה אך זוהי אינה תקלה זוהי פגיעה בשלדה.

ולכן הטענה שלך לא מתיישבת שוב!

בוא נאמר שהיית תקלה במנוע לא היית רוצה שהבוחן יבהיר לך את מהות הבעיה?

יש בעיה במנוע אנו לא יכולים להתחייב עליו (כלומר האחריות של החצי שנה אינה תופסת במקרה הנ"ל) עדיין היית קונה את הרכב?

או שגם את זה אסור לו להגיד?

 

פגיעה בשילדה זו אינה תקלה זוהי תאונה ולכן כשהבוחן מדבר על פגיעה בשלדה הוא צריך ואפילו חייב לומר שקיימת ירידת ערך שכן זוהי הסיבה שבכלל מדברים על פגיעה בשלדה במעמד שלאחר הבדיקה!

אם אתה מוצא בעיה בהתנהלות של הבוחן שהפנה אותה נקודתית במחירון אז אנחנו הגענו למבוי סתום ואין לנו אלה להפרד כידידים.

אני רק יכול לסכם:

אין בעיה אתית ולא חוקית בנוגע להתנהלותו של הבוחן ולכן אין כל עילה לתביעה ולכן כל התבכיינות מצדך או מצד כל אדם אחר שמצדד בסוחר (בשפת העם: אוכל נבלות) יכול רק לבכות ולא מעבר.

אם הייתה פה בעיה חוקית או אתית הייתי האחרון שמגיב לשירשור הזה אבל הבן אדם עשה את מה שמוטל עליו כבוחן במכון רישוי ובדיקה!

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אישית מברך על מה שעשה דוד, אך לדעתי הוא יכל לפתור את העניין בכך שהיה אומר שהרכב עבר תאונה,

יש פגיעה בשלדה והיא בעלת משמעות נמוכה, ובד"כ היא גוררת ירידת ערך מסחרית, אך אם היא באמת

רוצה להעריך אותה, כדאי שתיוועץ בשמאי.

הוא היה משיג את אותה התוצאה, בלי להכנס לפינה של מתן שמאות.

כל הויכוח כאן הוא על זה שהוא נקב בירידת ערך של 2%-3% ולא על כל השאר.

פורסם
TIME OUT

אומר עמית קיימות הוראות של משרד התחבורה האוסרות על בוחן רכב להיות גם שמאי.

 

עמית יש ביכולתך להעלות את ההראות הללו לכאן . אני מאמין שכולם ישמחו לראותם אולי לא ישמחו לתוכנם.

לא. איני יכול להעלותה, מאחר וההצהרה נמצאת בתיק האישי, במשרד התחבורה.

פגיעה בשילדה זו אינה תקלה זוהי תאונה ולכן כשהבוחן מדבר על פגיעה בשלדה הוא צריך ואפילו חייב לומר שקיימת ירידת ערך שכן זוהי הסיבה שבכלל מדברים על פגיעה בשלדה במעמד שלאחר הבדיקה!

לומר שקיימת ירידת ערך - כן.

לתת אחוזי ירידת ערך - לא.

אני אישית מברך על מה שעשה דוד, אך לדעתי הוא יכל לפתור את העניין בכך שהיה אומר שהרכב עבר תאונה,

יש פגיעה בשלדה והיא בעלת משמעות נמוכה, ובד"כ היא גוררת ירידת ערך מסחרית, אך אם היא באמת

רוצה להעריך אותה, כדאי שתיוועץ בשמאי.

הוא היה משיג את אותה התוצאה, בלי להכנס לפינה של מתן שמאות.

כל הויכוח כאן הוא על זה שהוא נקב בירידת ערך של 2%-3% ולא על כל השאר.

הוא שאמרתי/טענתי לכל אורך השרשור.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לומר שקיימת ירידת ערך - כן.

לתת אחוזי ירידת ערך - לא.

 

תקן אותי אם אני טועה.

המידע שהבוחן מסר לה הוא מידע שנגיש וקיים בספרי רכבים (מחירון) של לוי יצחק לא?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עמית,

המצב שאתה מתאר פשוט מגוחך!

 

הרי כאשר בוחן מזהה פגיעת שילדה בכדי שהוא יסווג אותה, אם מדובר בפגיעה בעלת משמעות פחותה או גדולה, הוא צריך בעצם להעריך את מידת הפגיעה.

 

אז מה אתה אומר, יש לו את הכלים להעריך את הפגיעה רק אסור לו לדבר על זה?

 

מה הרציונל?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לבוחן יש כלים ברורים לגבי סיווג הפגיעה וזאת ע"פ הנוסח האחיד שמשרד התחבורה כפה(שולית, נמוכה, גבוהה).

מעבר לזאת אסור לבוחן לחוות דעה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
שאלה נוספת. כיצד קובע הבוחן את חומרת הנזק דהיינו משמעות גבוהה משמעות שולית משמעות נמוכה.

האם קיימים הוראות ברזל בנושא מטעם משרד התחבורה,או שאמות המידה נתונות פרשנות סובייקטיבית של הבוחן.

 

.

 

לא. איני יכול להעלותה, מאחר וההצהרה נמצאת בתיק האישי, במשרד התחבורה.

 

לומר שקיימת ירידת ערך - כן.

לתת אחוזי ירידת ערך - לא.

 

.

 

לבוחן יש כלים ברורים לגבי סיווג הפגיעה וזאת ע"פ הנוסח האחיד שמשרד התחבורה כפה(שולית, נמוכה, גבוהה).

מעבר לזאת אסור לבוחן לחוות דעה.

לא ברורה לי התשובה לגבי ההצהרה.

זה מסמך פנימי שמוכן באופן מיוחד עבור עמית או ינקלה , אין טופס כמו במדינה מסודרת??

שאלתי שאל גם בגירה ואני חוזר ושואל

 

האם יש כלל שאומר שקורת רוחב עקומה לשם דוגמה פירושה משמעות גבוהה או שהדבר נתון להחלטה של הבוחן.

לשון אחרת אם הכללים הם הנחיות ברזל , אז רכב X שיכנס לשני מכוני בדיקה יקבל את אותם התוצאות בכל הקשור לשילדה פח ומרכב?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זהו טופס שעליו אתה חותם במשרד התחבורה(אני כבר לא זוכר איך הוא נראה, עברו כבר כ-20 שנים).

 

לכל סעיף בבד' יש את המשמעות שלו(קורת רוחב עקומה תופיע במשמעות נמוכה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ברור לך כבר שאנחנו בשרשור אחר שלא עוסק בדוד והסוגיה שלו , אלא בדבר שהוא לדעתי מעניין לא פחות

אולי אפשר יהיה לפתוח אותו כשרשור נפרד.

 

האם יש אפשרות לטובת הפורום להעלות את התנ"ך הזה ואז כולם יבינו על מה ניתן משמעות גבוהה על מה ניתן משמעות נמוכה ועל מה ניתן משמעות שולית.

 

האם למשל 5 ריג'קטים משמעות שולית מביא אותנו למשמעות נמוכה או שאין הצטברות שכזאת.

 

ואז אני חוזר לשאלת השאלות האם רכב X שייכנס לשני מכונים שונים יקבל את אותם "הציונים" בשני המכונים בכל הקשור לשלדה ומרכב.

 

בתודה מראש על תשובתך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ואז אני חוזר לשאלת השאלות האם רכב X שייכנס לשני מכונים שונים יקבל את אותם "הציונים" בשני המכונים בכל הקשור לשלדה ומרכב.

 

בתודה מראש על תשובתך.

 

אתה שואל ברצינות?

 

ברור שתתקבל תוצאה שונה שנגזרת מהאינטרסים של הבוחן.

פורסם

הבוחן רשאי להגיד מה שהוא רוצה!

זה לא שהוא עמד לצידה בעת המו"מ והתווכח בשבילה.

בנוסף דוד טעה כשאמר שכיפוף בקורה = משמעות נמוכה שכן יש לזה משמעות גבוהה ע"פ תקנות משרד התחבורה ויש לזה גם תקדים משפטי כלומר אם האישה הייתה רוכשת את הרכב והיא הייתה מגלה ירידת ערך גבוהה יותר המכון של דוד היה משלם את ההפרש.

פורסם
מעבר לזאת אסור לבוחן לחוות דעה.

 

כמה פעמים צריך לבקש? תן קישור לחוק שעל בסיסו אתה טוען את הטענה הזאת.

אחרת, הטענה שלך מבחינתי היא על תקן בלבולי ביצים.

פורסם

לא נהוג לכתוב בפורום בלבולי ביצים ! אלא בלבולי עיגולדים=ביצים של בת יענה 8)

 

גם אם קיים חוק הרי לא נכריז על דוד עבריין נמלט אלא נכתוב דוד איש המאה !

איזה כייף לי :)

פורסם
לא נהוג לכתוב בפורום בלבולי ביצים ! אלא בלבולי עיגולדים=ביצים של בת יענה 8)

 

גם אם קיים חוק הרי לא נכריז על דוד עבריין נמלט אלא נכתוב דוד איש המאה !

 

קראתי על דוד,אכן איש נהדר,איש המאה.

רק הפעם טעה.


×
×
  • תוכן חדש...