Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערכתי בירור היום עם בוחן רכב מוסמך במכון בדיקות גדול בת"א, וגם הוא חזר ואמר לי שהוא לעולם לא מיתערב בנושא הכספי שבין הקונה למוכר.

תפקידו הוא לבחון את הרכב ולספק את התוצאות ללקוח.

זה כלל לא מעניין אותו אם המוכר הוא סוחר, זונה ממין זכר או נשיא בית המשפט העליון.

בתום הבדיקה, עולים אליו למשרד והוא שוטח בפני הקונה את תוצאות הבדיקה, ובנוסף הוא דואג שכל מילה שיוצאת מפיו מגובה בכתב, למקרה שהקונה או המוכר יקליטו אותו.

אין ספק שדוד עשה מעשה טוב, הוא רק חרג מתחום סמכותו, מה שעלול היה לעלות לו בתביעה מישפטית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין ספק שדוד עשה מעשה טוב, הוא רק חרג מתחום סמכותו, מה שעלול היה לעלות לו בתביעה מישפטית.

 

אשמח לראות את החוק שאותו בוחן עבר עליו לכאורה.

פורסם
ערכתי בירור היום עם בוחן רכב מוסמך במכון בדיקות גדול בת"א, וגם הוא חזר ואמר לי שהוא לעולם לא מיתערב בנושא הכספי שבין הקונה למוכר.

תפקידו הוא לבחון את הרכב ולספק את התוצאות ללקוח.

זה שהבוחן הזה לא מתערב לא הופך את זה לחוק מחייב, ועזרה מושיטים אלא אם אסור, למה זה כל כך קשה להבנה?

 

ש. האם לבוחן רכב מותר לחוות דעה ומתן "שמאות"?

ת. לא. גם דוד יודע זאת, ובעבר אף נתבע בשל כך, לכן גם לקח קורס שמאות.

 

ש. האם לבוחן רכב שזה עסוקו, אשר עבר קורס שמאות, מותר לעסוק גם בזאת?

ת. לא. משרד התחבורה אוסר על כפל תפקידים.

 

ש. האם לבוחן רכב שזה עסוקו, אשר עבר קורס שמאות, מותר לחוות דעה ולתת "שמאות"?

זו השאלה שעומדת לדיון!

 

דוד, גם אם הנושא נמצא ב"תחום אפור", מדוע להכניס ראש בריא למטה חולה?

בסוף אתה תמיד בוכה על חלב שנשפך, אולי פעם אחת תסתכל על הנוזל שנשאר ותסתפק בו?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כל הכבוד ! וכל מילה אחרת מיותרת.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

האם לבן אדם ברחוב שקורא את הדו"ח אסור להגיד ש"יש ירידת ערך שאני מעריך ב 2-3%"? האם לבוחן אסור להפנות למחירון של לוי יצחק ולהסביר איך מחשבים מחירון? איפה בדיוק הבעיה?

פורסם
ערכתי בירור היום עם בוחן רכב מוסמך במכון בדיקות גדול בת"א, וגם הוא חזר ואמר לי שהוא לעולם לא מיתערב בנושא הכספי שבין הקונה למוכר.

תפקידו הוא לבחון את הרכב ולספק את התוצאות ללקוח.

זה כלל לא מעניין אותו אם המוכר הוא סוחר, זונה ממין זכר או נשיא בית המשפט העליון.

בתום הבדיקה, עולים אליו למשרד והוא שוטח בפני הקונה את תוצאות הבדיקה, ובנוסף הוא דואג שכל מילה שיוצאת מפיו מגובה בכתב, למקרה שהקונה או המוכר יקליטו אותו.

אין ספק שדוד עשה מעשה טוב, הוא רק חרג מתחום סמכותו, מה שעלול היה לעלות לו בתביעה מישפטית.

 

מה ההבדל אם היא הייתה ניגשת למשהו שמחזיק מחירון ביד לבין הבוחן שעזר לאשה התמימה להבין מה המשמעות של פגיעה בשלדה?

כשאתה קונה משהו שאתה לא מבין בו אתה תנסה לסחוט כמה שיותר מידע, ואני מקווה גם בשבילי וגם בשביל כל חברי הפורום שיהיה צדיק אחד במדינת סדום ועמורה שיהיה לצדכם ברגע הזה.

פורסם
בדקתי עד היום מכוניות רבות במכוני בדיקה שונים, ולעולם הבוחן לא היתייחס לצד הכספי.

"זו הבדיקה, אלו התוצאות - תרצו, תסתדרו"

לו אני הייתי הבוחן במקרה הנ"ל, פשוט הייתי שוטח לפניה את תוצאות הבדיקה ותו לא.

 

כך גם אני חושב,מה שיכול בודאות ללמד שגם עם הרוב חושב ככה וככה,היחיד או המיעוט צודקים.

אני עם חן פרחי ועם דני דין.

 

צריך ללמוד שלא ליפול בפח העדר הדוהר, רבותיי זו דוגמא מצויינת לצדקתו של המיעוט.

פורסם
יש הבדל רב בין אדם מן הישוב לבין בעל מקצוע.

ההבדל הוא במשקל הדברים שהנך מייחס לאומרם.

 

 

בעל מקצוע הנ"ל מבין במכניקה של רכב ובדיקתו ובמקרה הנ"ל גם שמאי.

אך בתור שמאי הוא יכול היה להעריך את גודל הנזק ובכך לחרוג מסמכותו כבוחן אך הוא אינו חרג והפנה אותה לשמאי רכב אחר הידוע בשמו "לוי יצחק".

 

כך גם אני חושב,מה שיכול בודאות ללמד שגם עם הרוב חושב ככה וככה,היחיד או המיעוט צודקים.

אני עם חן פרחי ועם דני דין.

 

צריך ללמוד שלא ליפול בפח העדר הדוהר, רבותיי זו דוגמא מצויינת לצדקתו של המיעוט.

 

ואיך לומדים לא ליפול בפח? שואלים!

את מי שואלים? את מי שמבין!

מי מבין? או בר סמכא כיום? "לוי יצחק"!

פורסם
יש הבדל רב בין אדם מן הישוב לבין בעל מקצוע.

ההבדל הוא במשקל הדברים שהנך מייחס לאומרם.

 

כמעט כל בן אדם עובד הוא בעל מקצוע...

פורסם
כמעט כל בן אדם עובד הוא בעל מקצוע...

נו באמת...:x

בעל מקצוע בתחום בחינת הרכב :idea:

עכשו זה ברור יותר?!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

למכונאי שלי גם אסור שיגיד לי על רכב שאני מביא לו את אותם הדברים? לך אתה שמייעץ בפורום לאנשים שמציגים את הדו"חות שלהם?

פורסם
בעל מקצוע הנ"ל מבין במכניקה של רכב ובדיקתו ובמקרה הנ"ל גם שמאי.

אך בתור שמאי הוא יכול היה להעריך את גודל הנזק ובכך לחרוג מסמכותו כבוחן אך הוא אינו חרג והפנה אותה לשמאי רכב אחר הידוע בשמו "לוי יצחק".

 

 

 

ואיך לומדים לא ליפול בפח? שואלים!

את מי שואלים? את מי שמבין!

מי מבין? או בר סמכא כיום? "לוי יצחק"!

 

לעדר הדוהר כוונתי היתה לעדת המשיבים ! אלו שבעד הברזילי.

אני דעתי כדעת דני דין או פרחי.

אמנם מיעוט,אבל לדעתי האישית צודק.

פורסם

נהגת כבן אדם ישר ! אך לפי דעתי נכנסת לפינה שלא הית חייב להיכנס , בממעמד בדיקת הרכב אתה בוחן ולא שמאי.

יכלת בצורה מכובדת להבהיר שקיימת ירידת ערך אך מספר אחוזים לאר ידוע לך. ולצאת מזה הכי הוגן והכי נקי. רצית לעזור ויצאת מלוכלך.


×
×
  • תוכן חדש...